abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:46:42 #1
84336 Toetanchamon
mijn vrouw is een mummy
pi_19623008
mijn dochter heeft een beginnende maagzweer.
Wat kan ze nou het beste eten zonder gevolgen?
Opgestaan uit de winterslaap
pi_19623202
gekookte rijst en kip?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:57:57 #3
84336 Toetanchamon
mijn vrouw is een mummy
pi_19623239
kijk, daar heb ik wat aan
pi_19623334
Ja ik ben natuurlijk geen deskundige maar ik heb vroeger wel eens gastritis gehad, is een ontsteking in je maag en toen kreeg ik dat te eten. Zo weinig mogelijk eten waar je maag van zou kunnen gaan irriteren enz.. kruiden dus absoluut niet nemen!
Let's plant a tree
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:04:11 #5
84336 Toetanchamon
mijn vrouw is een mummy
pi_19623366
oké, dat had ik begrepen,
ze zit nu aan een droog beschuitje (hele dag al)
vind ik ook maar zielig
pi_19623665
Misschien iets van Wasa? Daar zitten soms best lekkere crackers bij ik heb hier van Wasa iets wat ik nooit eerder had gezien, Wasa Runda Cinnamon en Wasa Appetit.
Lijkt me licht verteerbaar en ook best lekker
Let's plant a tree
pi_19625446
Tt iets verduidelijkt
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19627153
Ze mag in principe gewoon alles eten, maar probeer bepaalde zaken te vermijden (dat doet pijn namelijk!): koolzuurhoudende dranken, sinaasappelsap (erg zuur!), scherpe kruiden (dus ook oppassen met koken) en verder moet ze gewoon niet eten waar ze zelf van merkt (of waar jij van merkt, ik weet niet hoe oud je dochter is) dat ze er last van krijgt.
Hoe oud is ze eigenlijk als ik vragen mag?
pi_19627381
Een vriend van me had afgelopen vakantie een maagzweer opgelopen door te veel te drinken,
Hij mocht geen zwaar verteerbaar voedsel eten en alleen maar water drinken en kreeg er medicijnen bij, die medicijnen moet hij nu dus nog tot zaterdag en dan heeft het een week geduurd en is die zweer weg!
pi_19627405
enne oja, brood is ook goed voor je maag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')