van Kicker.dequote:Keane schockt die Niederlande
Kein Durchkommen für die "Oranjes": Van Nistelrooy gegen Cunningham.
Zehn Tage vor dem Spiel gegen die deutsche Elf sucht die Auswahl der Niederlande weiterhin nach ihrer EM-Form. Die "Oranjes" verloren in Amsterdam gegen Irland mit 0:1 (0:1). Damit bezog der Titelträger des Jahres 1988 die zweite Testspielniederlage nach dem 0:1 gegen Belgien.
Vor 50 000 Zuschauern in der Amsterdam Arena boten die Niederlande erneut eine enttäuschende Vorstellung. Für die Iren, die sich nicht für die kontinentalen Titelspiele qualifizieren konnte, traf Robbie Keane unmittelbar vor dem Pausenpfiff.
Nach dem Seitenwechsel kam unter den Augen von DFB-Teamchef Rudi Völler auch Roy Makaay zum Einsatz. Doch auch der Bayern-Stürmer konnte der Partie keine Wende mehr geben. Die völlig verärgerten Zuschauer pfiffen das Team von Bondscoach Dick Advocaat gnadenlos aus.
Am 15. Juni wird die deutsche Nationalelf im ersten Spiel in ihrem Auftaktspiel der Gruppe D in Porto auf die Niederlande treffen.
Briljant.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:33 schreef tong80 het volgende:
Die laatste zin is mooi.
Tjeez, wat een idioten inderdaad. Is het zo moeilijk te begrijpen dat we hier balen van dat hele team ... Dickie Dick vooropquote:Op maandag 7 juni 2004 02:35 schreef BillyBeflap het volgende:
De meeste buitenlandse pers lult er ook maar wat op los......
The Dutch public is fed up with its team, and particularly with the black players. There may be a tinge of racism here: after all, in 2002 a quarter of the population voted for Pim Fortuyn’s anti-immigrant party.
Bron: http://sport.scotsman.com/football.cfm?id=643262004
Hoe verzinnen ze het![]()
Is Advocaat en Frank de Boer dan gekleurd?quote:Op maandag 7 juni 2004 02:35 schreef BillyBeflap het volgende:
The Dutch public is fed up with its team, and particularly with the black players. There may be a tinge of racism here: after all, in 2002 a quarter of the population voted for Pim Fortuyn’s anti-immigrant party.
Klopt toch? De meesten zijn vooral schijtziek van Seedorf en Kluivert. Die zijn volgens mij niet blank.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:35 schreef BillyBeflap het volgende:
Hoe verzinnen ze het![]()
Tuurlijk, je mag geen kritiek hebben op een speler omdat ie gekleurd ... das pas echt Nederlandsquote:Op maandag 7 juni 2004 09:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt toch? De meesten zijn vooral schijtziek van Seedorf en Kluivert. Die zijn volgens mij niet blank.
Men word schijtziek van hun mentaliteit. Niet van hun kleur, want er spelen meer gekleurde jongens in Oranje.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt toch? De meesten zijn vooral schijtziek van Seedorf en Kluivert. Die zijn volgens mij niet blank.
Klopt idd, de link met Pim klopt echter niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Heb je die mongool ook weer..... blijf toch weg uit dit forum man, ik heb je op nog geen één zinnige post kunnen betrappen.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:52 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Ik kom niet uit Mongolië.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heb je die mongool ook weer..... blijf toch weg uit dit forum man, ik heb je op nog geen één zinnige post kunnen betrappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dus meer zegt over jou als persoon dan over je voetbalinzicht ben ik bangquote:Op maandag 7 juni 2004 10:11 schreef pfaf het volgende:
Als ik zie dat Seedorf wordt uitgefloten en hoe Kluivert wordt afgeslacht, is racisme ook het eerste wat in mij bovenkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |