Tsjah, heb geen goed programma om ze om te zetten...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:58 schreef Tiemie het volgende:
beetje slechte kwaliteit KolNedra
Ik heb het katje geclaimd !quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef ParanoidEv het volgende:
-hele hoop url's-
Ik vond het erg lekkerquote:Op zondag 6 juni 2004 15:00 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Tsjah, heb geen goed programma om ze om te zetten...
Heb maar FLASHgebruikt
Doe mij deze maar. Als het kan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
OW sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:28 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
waarom en hoever moet tie naar rechts gedraaid dan ??
Deze neem ikquote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef KolNedra het volgende:
Hier nog wat gratis (18+):
Weet niet of dit 'mag', zo niet. Mijn excuses !
Alstu :quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef XemmyX het volgende:
waarom alleen maar schudden tieten, en nooit eens iets met een mannelijk geslachtsdeel
ik zeg: gadverdamme!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu :
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik vind het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
ik zeg: gadverdamme!![]()
Tsk, dat doe je jezelf toch niet aanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu :
Sorry !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tsk, dat doe je jezelf toch niet aan![]()
Ja dat ziet er wel redelijk okaj uit...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef Tha_Flash het volgende:
@ VDO28 :
Zoiets :
[afbeelding] [afbeelding]
Mag ik deze??quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:33 schreef Tha_Flash het volgende:
In navolging van een ander topic , voor de liefhebbers gratis avatars.
Als je er 1 wilt hebben graag even melden met plaatje dan kan ik hem/haar er af halen.
[[url=http://img22.photobucket.com/albums/v65/ThaFlash/avatar/avatar%202/ooggroot.jpg]]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:08 schreef cerror het volgende:
Ik maak mn eigen gewoon
Zoiets :quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ja dat ziet er wel redelijk okaj uit...
Heb je ook nog andere..... (het liefst Europees)
Ik vind het ook wel mooi als het een avatar is bijvoorbeeld van een snelweg ofzo, alleen die van mij worden altijd zo corny.
Maar ik gebruik deze wel alvast als je het niet erg vind...
hoop dat ik je niet op zadel met te veel moeite, je bent een topper![]()
Gevonden :quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Jij bent wel aardig thuis in het maken van leuke icons! Zou je een cartoon versie van mijn groote voorbeeld kunnen maken? (en da's natuurlijk UberHerr Sigmund Freud)
Kan ook iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:09 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
www.bamikanarie.nl
rechtermuisknop --> afbeelding opslaan als. Niet moeilijk lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |