gijss.....quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooo, overleg zit erop. Over een uurtje de trein naar Zaandam, daar overnachten en morgenvroeg weer vergaderen in die Turkenbuurt in Amsterdam.
Mijn leven.
*Nog eens leest...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijss.....kut man... ik denk aan je en hoop dat het snel weer beter wordt gijs.... nog ffies en dan hoeft dat gereis niet meer
![]()
Ik dacht alquote:oh nee:
*zoooooooooooooooooooo guuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnttttttttttttt*![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef mr_Brown het volgende:
gijss.....kut man... ik denk aan je en hoop dat het snel weer beter wordt gijs.... nog ffies en dan hoeft dat gereis niet meer
![]()
Zo ken ik je weer!quote:oh nee:
*zoooooooooooooooooooo guuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnttttttttttttt*![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...allemaal ongeruste collega's op de voicemail!
Ik had om 14:30 overleg buiten kantoor, maar om 14:10 ging het brandalarm hier af en moesten we allemaal naar buiten (oefening). Toen waren ze me dus kwijt.
Ik had het toch echt verteld.
Ja, precies. Maar goed, eigen schuld. Moeten ze maar luisteren als ik iets vertel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaALs je het gezegd hebt is het wel slecht eigenlijk
Stel je voor dat bij een echte brand ze zouden zeggen dat je er nog zou zijn... Brandweer zou dan voor niets gevaar moeten trotseren om jou te redden...
Ow ja...eten...dat moet ook nog.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koken
gijssssquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Zo ken ik je weer!![]()
![]()
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooerrrrrrrrrrrrrr!!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:02 schreef mr_Brown het volgende:
gijssssvanavond gamen wa??
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooerrrrrrrrrrrrrr!!!!!
![]()
Foto!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Nadientje het volgende:
ohhhhhhh ik heb zo'n kiks gave schoenen gekocht![]()
![]()
geen idee?? hij heeft avond volgens mij...... samen met Tiggy..... dus.....quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
Leeft surfer eigenlijk nog?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto!
Voetjes.![]()
Hier zalm met een of ander sausje, sperciebonen en aardappelkroketjes ....hopelijk te eten dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja...eten...dat moet ook nog.
*denk*
Die is druk aan het werkquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
Leeft surfer eigenlijk nog?
Ik hoop dat de keuken in het hotel om 20:15 nog open is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:09 schreef Tigress74 het volgende:
Hier zalm met een of ander sausje, sperciebonen en aardappelkroketjes ....hopelijk te eten dus
Dus watquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee?? hij heeft avond volgens mij...... samen met Tiggy..... dus.....
Doe die cunt maar de groetjes, ik heb hem gisteravond gemist.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:09 schreef Tigress74 het volgende:
Die is druk aan het werk
Heb anders hier nog wel een muesli reep voor je hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de keuken in het hotel om 20:15 nog open is.
Jij schiet altijd mis toch dus wat is daar bijzonder aanquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe die cunt maar de groetjes, ik heb hem gisteravond gemist.
Die reputatie van mij.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Tigress74 het volgende:
Jij schiet altijd mis toch dus wat is daar bijzonder aan
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die reputatie van mij.
Eeeeerm hoe schiet hij DAN altijd misquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Jij schiet altijd mis toch dus wat is daar bijzonder aan
Ohw je had het niet over gamen
Niet geschoten is altijd mis Tiggy!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:14 schreef Tigress74 het volgende:
Ja zelfs ik weet het
Ik ben op dat momenten altijd te eerlijk...zie Caffee Lovers.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:16 schreef Nadientje het volgende:
ik had dus besloten dat ik ze ging kopen en ze waren 24,95 paar slippers dus.. kom ik bij de kassa zegt ze: 8,95 alsjeblieftik denk ok....
![]()
kwam ik bij de xenos had ik van die zilveren onderborden gekocht... 6 stukdzegt ze zo: 5 stuks? ik denk ik zeg niks
had ik dus 1 gratis... heb dus 25 euro bespaard vandaag...
![]()
en nu zei mijn vriendin dief tegen me
nou ja kan ik toch niks aan doen dat die kassameiden het verkeerd doen...
![]()
Dus die onderborden waren 9 euro PER STUK ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:16 schreef Nadientje het volgende:
ik had dus besloten dat ik ze ging kopen en ze waren 24,95 paar slippers dus.. kom ik bij de kassa zegt ze: 8,95 alsjeblieftik denk ok....
![]()
kwam ik bij de xenos had ik van die zilveren onderborden gekocht... 6 stukdzegt ze zo: 5 stuks? ik denk ik zeg niks
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:16 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis Tiggy!
Neuken?
Boefje.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:! Ik had het net ook bij de C100o
Hebben ze 2 keer de korting van de dubbelfris eraf gehaald ofzo
En het was al 1 euro voor 3 pakken
Ik was al aan het rekenen, maar kwam er niet uitquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus die onderborden waren 9 euro PER STUK ?
Die Ninjaquote:
Dat bedoelde ik niet met die vraag.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:19 schreef Tigress74 het volgende:
Morgen weer ...eindelijk !!!! Zit al te lang zonder sex
nee 3quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus die onderborden waren 9 euro PER STUK ?
dubbelfrisquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Ik had het net ook bij de C100o
Hebben ze 2 keer de korting van de dubbelfris eraf gehaald ofzo
En het was al 1 euro voor 3 pakken
jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben op dat momenten altijd te eerlijk...zie Caffee Lovers.
Krijg je dan ook zo'n hippe neger op je schouder?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:22 schreef mr_Brown het volgende:
dubbelfrisook 12 pakken heeft gehaald
![]()
ja ik was gister ook al bij de super... waren alweer bijna uitverkocht ook maar meteen een lading ingeslagenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dubbelfrisook 12 pakken heeft gehaald
![]()
24,95 - 8,95 = 21quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee 3
maar ik had toch al 21 euro bespaard op die schoenen
succesquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga treinen! Ik spreek jullie morgen weer!![]()
jaja schoenenw aren 29 sorryquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
24,95 - 8,95 = 21
Treinze!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga treinen! Ik spreek jullie morgen weer!![]()
Ah, dat klopt beterquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:25 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jaja schoenenw aren 29 sorry
Spa en Fruit Bosvruchtenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja ik was gister ook al bij de super... waren alweer bijna uitverkocht ook maar meteen een lading ingeslagen![]()
![]()
drinbk ook veel pakken spa en fruit maar die zijn echt overal altijd uitverkocht
Die heeftie verkochtquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Treinze!
Je hebt toch wel een GBA SP ?
Wacht eens evenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee 3
maar ik had toch al 21 euro bespaard op die schoenen
Dat weet ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heeftie verkocht
ja precies de bosvruchtenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spa en Fruit Bosvruchten
Normaal drink ik alleen Karvan Cevitam, maar als Dubbelfris of Spa & Fruit in de aanbieding is koop ik dat
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:28 schreef Nadientje het volgende:
[..]
vast wel jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:36 schreef SailingAce het volgende:
gtvp
Vanavond mensen aan het gamen?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:36 schreef SailingAce het volgende:
gtvp
Vanavond mensen aan het gamen?
proost gijsquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:41 schreef SailingAce het volgende:
Mooi mooi.. *plop*
ik ook denk dan
1 maarquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
D-Devil-pik, ben jij volgende week donderdag in Amsterdam? Heb je zin om 's avonds een biertje te gaan drinken?.
Mietjequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik net even een lekker stokbroodje met gesmolten kaas aan het eten zie ik die fucked up zieke reclame over schimmelnagels... je weet wel... die reclame waarin Schimpie (vraag het me niet) die gele ranzige teennagel optilt en eronder kruipt
Ziek..........
Ja ik doe mijn best manquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:30 schreef D-Devil het volgende:
En geil niet zo op die foto's van nadine.
.
Ik heb nog wel wat foto'squote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best man
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat foto's.
YabYumquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
1 maar. schaam je ! Ik heb je mobiele nummer al geregeld, voor Jap Jum !
.
Die is inderdaad echt verschikkelijk,, neem je een slok bier.. zie je een teennagel opgetild worden.. En ik WEET hoe dat voeltquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik net even een lekker stokbroodje met gesmolten kaas aan het eten zie ik die fucked up zieke reclame over schimmelnagels... je weet wel... die reclame waarin Schimpie (vraag het me niet) die gele ranzige teennagel optilt en eronder kruipt
Ziek..........
Ja echt raaaanzig he...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt verschikkelijk,, neem je een slok bier.. zie je een teennagel opgetild worden.. En ik WEET hoe dat voelt
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:37 schreef Magneet het volgende:
gvd gvd tief hoeren kut schijt tering zooi, al een tijdje netwerkproblemen hier. Upc eerst de schuld gegevenb dat chello kut was en ander van dat gezeik, trek ik net ff een 16 poorts switch ertussen uit gaat alles ok, is er denk ik een poort ofzo kapot. Ding heb ik gelukkig ooit gekregen dus dat boeit niet maar ik moet wel weer een nieuwe gaan kopen
Bill & Tedquote:
netwerkstwitch naar de klote hiero en dat bleek al langer problemen te veroorzaken, is alleen lang zoeken voor je zoiets vindquote:
WTF moet je met een 16 poort switch thuisquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:37 schreef Magneet het volgende:
gvd gvd tief hoeren kut schijt tering zooi, al een tijdje netwerkproblemen hier. Upc eerst de schuld gegevenb dat chello kut was en ander van dat gezeik, trek ik net ff een 16 poorts switch ertussen uit gaat alles ok, is er denk ik een poort ofzo kapot. Ding heb ik gelukkig ooit gekregen dus dat boeit niet maar ik moet wel weer een nieuwe gaan kopen
*PROEST*quote:
had ik ooit gekregen, was niet rackmounted ofzo maar gewoon lekker ocmpactquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WTF moet je met een 16 poort switch thuis![]()
Run jij een dependance van de NASA ofzo??quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
had ik ooit gekregen, was niet rackmounted ofzo maar gewoon lekker ocmpactIk heb nu 4 poorten op me router die vol zitten waarvan er 1 naar een 5 poorts switch gaat waarvan nog 1 poort vrij is.
neuh, 1 op de router gata naar me switch, 1 naar de kruisdoos, 1 naar mijn pc en 1 voor als er een pc onder de stereo staat voor mp3's af te spelen. Dan hebben we er 1 op de switch voor het draadloos netwerk, 1 voor de server, 1 voor de installatie werkplek en dan dus nog 1 reservequote:Op donderdag 3 juni 2004 20:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Run jij een dependance van de NASA ofzo??![]()
Ik heb thuis een 24 poort Cisco 1900 switch staan...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WTF moet je met een 16 poort switch thuis![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:12 schreef Gaaaast het volgende:
Gaan direct zomaar eens ff naar de feestzaal, ff het menu bepalen voor het feestje over 2 weken. Net de mini gereserveerd
ja zoquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat gamen wa?
*terug is*quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:12 schreef Gaaaast het volgende:
Gaan direct zomaar eens ff naar de feestzaal, ff het menu bepalen voor het feestje over 2 weken. Net de mini gereserveerd
Minstensquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Gaaaast het volgende:
Ze weten nu al dat iedereen voor ¤21,50 pp gaat opzuipen![]()
Truste schoonheidquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:44 schreef Nadientje het volgende:
nou die hoeven er van mij niet meer bijwat een irri gasten zeg...
slaap lekker
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:44 schreef Nadientje het volgende:
slaap lekker
Doe je toch met d'r wanneer ze slaapt ? .. daar is Vaseline voor uitgevonden...quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]. sex
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Doe je toch met d'r wanneer ze slaapt ? .. daar is Vaseline voor uitgevonden...
Ieder zijn eigen manierquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]. In tegenstelling tot jou kan ik misschien mijn charmes in de strijd gooien
.
Waarom zijn ze irriquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:44 schreef Nadientje het volgende:
nou die hoeven er van mij niet meer bijwat een irri gasten zeg...
slaap lekker
![]()
wie die anormius enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waarom zijn ze irri
Morgeh Nadientjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
met kattenpis zeker![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:25 schreef gijsje79 het volgende:
Morge
Ja en weekend zo een versterker ophalen met sub.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:31 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mogguh, net thuis?
Heb je goed weer Gijsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:37 schreef gijsje79 het volgende:
Morgen naar Dynamo.
Master Ninjaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:01 schreef silver-surfer het volgende:
Half uurtje geleden eindelijk NG uitgespeeld...![]()
Voel me heerlijk... zo'n gruwelijk goed spel...
gijssssquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Neger
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:01 schreef silver-surfer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Half uurtje geleden eindelijk NG uitgespeeld...![]()
Voel me heerlijk... zo'n gruwelijk goed spel...
Wel lang over gedaan... maar het was een heerlijke ervaring...
Op naar Sudeki...
![]()
Jij was goed gister zegquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wie die anormius enzoomdat ze nog geen 5 min hun bek dichthouden en ze mega irri waren aant doen op een gegeven moment, zeker niet meegekregen was je vast nog het spelen
whahahaha,.. ja goed was het niet neequote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss![]()
ik heb je gisteren gemist .....
ik suckte!!! mooi!! echt gewoon erg!!!
jaaaa..... echt respectquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij was goed gister zeg![]()
ik had last!!!! mooi .... werd gewoon bijna chagerijnigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahaha,.. ja goed was het niet nee
Jij chagie ? Dat kan niet Gijsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik had last!!!! mooi .... werd gewoon bijna chagerijnig
Tactischquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:24 schreef Gaaaast het volgende:
Is er nu al een datum voor de efteling?
gijsss..... ik werd alsmaar stiller en stillerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij chagie ? Dat kan niet Gijs
Lekker die K laten rollen uit je mondquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss..... ik werd alsmaar stiller en stilleren elke x als ik mol ging kwam ik binnen met een Thor schreeuw
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker die K laten rollen uit je mond
quote:Ford moet vrouw 246 miljoen dollar betalen
Uitgegeven: 3 juni 2004 22:19
SAN DIEGO - De Amerikaanse autofabrikant Ford moet een 49-jarige vrouw uit San Diego 246 miljoen dollar (202 miljoen euro) schadevergoeding betalen omdat zij verlamd is geraakt bij een ongeluk met haar terreinwagen. Dit heeft een juryrechtbank in Californië donderdag besloten.
De vrouw sloeg in januari 2002 met een vijf jaar oude Ford Explorer verscheidene keren over de kop na een uitwijkmanoeuvre. Volgens Ford is de Explorer een veilige auto en was het ongeluk te wijten aan de vrouw zelf. Het concern gaat waarschijnlijk in beroep.
Ja ik viel ook laatst van mijn fiets....... Ga Gazelle een claim sturen.... en de gemeente ook trouwens want ik struikel regelmatig over een steen bij ons op het padquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
Respect voor haar advocaat
[..]
gijsss..... voor 249 miljoen klaag ik zelfs de paus aan dat door hem ik geen bloemen meer kan kopen met pasenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik viel ook laatst van mijn fiets....... Ga Gazelle een claim sturen.... en de gemeente ook trouwens want ik struikel regelmatig over een steen bij ons op het padOh,... en de AH is ook de lul... ik verslikte me van de week in hun brood
Amerika![]()
*Herkenbaar*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
gijsss..... ik werd alsmaar stiller en stilleren elke x als ik mol ging kwam ik binnen met een Thor schreeuw
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet? Dat is zo’n beetje elke applicatie!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Hoe doen ze het
Microsoft heeft succesvol het patent weten te verkrijgen op het klikken met de muis om een applicatie te openen. Bedrijven die het kort-, lang- of dubbelklikken om verschillende applicaties te openen gebruiken, moeten nu hun product wijzigen, licentiekosten betalen aan Microsoft, of toegang geven tot hun intellectuele eigendom.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Hoe doen ze het
Microsoft heeft succesvol het patent weten te verkrijgen op het klikken met de muis om een applicatie te openen. Bedrijven die het kort-, lang- of dubbelklikken om verschillende applicaties te openen gebruiken, moeten nu hun product wijzigen, licentiekosten betalen aan Microsoft, of toegang geven tot hun intellectuele eigendom.
gijsss....... ik suck als jij er niet bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*Herkenbaar*
*Katjing* kasssaaaaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet? Dat is zo’n beetje elke applicatie!
klinkt als een hoax..... dit kunnen ze toch niet goedkeuren man?? als het echt waar is dan huldequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Katjing* kasssaaaa![]()
Die gasten zijn echt ziek hoor.... hoe kunnen ze het goedgekeurd hebbenWaarom heb ik geen patent gevraagd
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Hier Brown
Microsoft weet patent te leggen op muisklik
O.. omdat je een neger bentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waarom kwam ik daar niet op.....![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
O.. omdat je een neger bent![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:Mijn droom van vannacht
Eerste deel bestond uit een stuk "Day after tomorrow" (twisters en sneeuw en kou enzo) maar iedereen was goed voorbereid enzo, we zaten allemaal in schuilkelders enzo. Maar toen dat over was werden we aangevallen door aliens, EN de aarde scheurde nog eens uit elkaarTussendoor waren er ook nog eens rassenrellen in de bunkers
Ik heb toen in mijn dromen wel een meisje gered
gijsssssssquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoiii
moet acuut poepenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoiii
*Topic bookmarked voor codequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:56 schreef DinoPK het volgende:
Speelbaar voor iedereen lees ik net via de volgende code. FSW zijn 2 games in 1:
ha2p1py9tur5tle
Wel een hele gave extra zeg: Het schijnt veel moeilijker te zijn, veel realistischer , level editor , RANDOM enemies, individueel bestuurbare soldaten, realistischer geluid, etc. Verschillende missies (!! waarom moet dit gvd altijd met een code) Dit is de eerste e3 versie die ze lieten zien. De uiteindelijke versie is om 'national security reasons' wat minder realistisch gemaakt.
Je krijgt dus eigenlijk 2 spellen in 1:
- De gamer versie
- De echte US Army versie, officieel trainingsprogramma van het leger.
Best cheat ever, me dunkt.
is het niet gewoon unlockbaar na het uitspelen, want waarom zouden ze in vredesnaam dat erop zitten als ze er verder niks mee doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:
STROL
[..]
*Topic bookmarked voor code*
Maar een Action Replay code of iets wat je ergens in het spel kan invoeren ? Vooral Level editor en random enemies spreekt me ERG AAN !!!!
van 12 zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb toen in mijn dromen wel een meisje gered
Niks mee doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
is het niet gewoon unlockbaar na het uitspelen, want waarom zouden ze in vredesnaam dat erop zitten als ze er verder niks mee doen
Veel plezier... neem wat leuks voor me meequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kga winkelen in Utrecht met me moeder![]()
Twas weer hetzelfde meisjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:04 schreef kepler het volgende:
[..]
van 12 zeker
ik bedoel dus:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niks mee doenIk snap je niet... je kan het toch gamen... unlockable na uitspelen of met code....dat weet ik niet... hell... ik weet niet eens of het werk....
boeien.. het punt is dat de US army versie juist de features heeft die ze in de reviews vaak als missend beschouwen
maatje 36 toch??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel plezier... neem wat leuks voor me mee
Misschien een PR stunt gijsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel dus:
het is alleen geloofwaardig als het via een legale manier te unlocken is, want waarom zetten anders die versie van het spel op de DVD???
Ben niet zo thuis in maten....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maatje 36 toch??
Ik heb ff wat gemist denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tactisch
dan werkt het primaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien een PR stunt gijs
De aarde is rond en niet platquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik heb ff wat gemist denk ik
Vertel
Riiiiiiight, en negers hebben kleine pikkies.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
De aarde is rond en niet plat
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2004/06/03/news_6099854.html
En dan nemen ze een willekeurige Gijsjes avond als voorbeeld![]()
![]()
Dan duurt de film niet langer dan 5 minuten, en wordt het halve team in de film door eigen teamleden afgeschoten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap je niet
En dan zit er eentje bij die steeds voor zijn teamleden gaat zitten en waarvan zijn Elo niet boven de 900 uitkomtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan duurt de film niet langer dan 5 minuten, en wordt het halve team in de film door eigen teamleden afgeschoten.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
we moeten een x een RS3 nachtbraak afspreken..... de hele nacht RS3 gamentot 's morgens
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
we moeten een x een RS3 nachtbraak afspreken..... de hele nacht RS3 gamentot 's morgens
en dan gewoon om een uur of 9/ 10 beginnen tot een uur of 7/ 8quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
na de tentamens dan
zo langquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan gewoon om een uur of 9/ 10 beginnen tot een uur of 7/ 8![]()
Dealquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan gewoon om een uur of 9/ 10 beginnen tot een uur of 7/ 8![]()
als ik niet hoef te werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DealIk koop dan opzeker wel een fles Redbull trouwens
Wmb doen we dat woe op donderdag 30 juni op 1 juli
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]niet doordeweeks
wij grote mensen werken dan
schatjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh
Een hele nacht RS3
Brown hunt in het donker [afbeelding]
Je was inderdaad stil gisteren pootje..![]()
Was je aan het sucken...
Op het laatst was mijn ELO weer 1050 ofzo...boven Brown iig ... dus lekker...
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
zucht....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]niet in het weekend
wij studenten gaan dan sociale dingen doen zoals zuipen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een vrijdag avond dan een keer denk ik? Na 1 juli heb ik overigens anderhalve maand geen Xbox tot mijn beschikking
Lees die zin eens goed. Weet je wel hoe moeilijk dat gaat wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh
Brown hunt in het donker
Doe ik mee vanaf de dominicaanse republiekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt wel wat anders te doen denk ik zoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:41 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Doe ik mee vanaf de dominicaanse republiek
primaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een vrijdag avond dan een keer denk ik? Na 1 juli heb ik overigens anderhalve maand geen Xbox tot mijn beschikking
hij hoeft maar 1 keer te glimlachen; boem gelijk een headshotquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees die zin eens goed. Weet je wel hoe moeilijk dat gaat worden
quote:Turken Weblog
"Ben deze weblog begonnen om de schoonheid van de Turkse man te tonen. Zelf ben ik ook van Turkse komaf en ben helemaal gek op mooie Turkse mannen. Niemand weet nog dat ik gay ben en dat ik val op lekkere Turkse mannen. Ja, je raadt het al, het is een groot taboe. Dat is ook de reden waarom ik nog altijd 'maagd' ben. Vaak heb ik er van gedroomd om gestreeld en gekust te worden door een lekkere, behaarde Turk. Wie weet zal het ooit werkelijkheid worden."
Neuken ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt wel wat anders te doen denk ik zo![]()
Zoiets wil ik helemaal niet lezenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
In de zon op het strandquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Neuken ?
strand is weggespoeldquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de zon op het strand
B........BROWNquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Hoertje...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
schatje![]()
ja mooi .... ik suckte gisteren...... echt niet normaal.... ik had last!!!!![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B........BROWN
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
strand is weggespoeld![]()
Oh ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees die zin eens goed. Weet je wel hoe moeilijk dat gaat worden
dat heb ik eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha...wat heerlijk dat iedereen dat wel eens heeft... (ok ok ok ik wat vaker) een suck avond
Wat is er met dat Efteling gedoe dan ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B........BROWN
Gijs..........quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
hij hoeft maar 1 keer te glimlachen; boem gelijk een headshot
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja......
Maar hij lacht veel toch... dus ik schiet wel op een stel witte tanden
Jij ging idd lekker gisteren...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk altijd
alleen gister ging het bij uitzondering eens goed
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs..........![]()
Poot ...![]()
Hoer ...![]()
![]()
![]()
Verkankerd hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs..........![]()
Poot ...![]()
Hoer ...![]()
![]()
![]()
Ik sla wel eens wat posts over bij het terug lezenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
whehehe gijss.... er stond zelfs een omschrijving bij van wat je kon verwachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkankerd he
Na 1000 keer neergeschoten te zijn door Zeus, was het gister eens een keertje andersomquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij ging idd lekker gisteren...
Hoop Nexiums geraakt
Ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]de nieuwsgierigheid wint het altijd hè
![]()
Turkse homo porno ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja...... ik kon het niet laten...
Maar DAMN...
Je beseft nu wel dat jij de gene bent die Turkse homo porno verspreid bij de gijsjes...![]()
![]()
![]()
Op die SOA kut die jij stuurde na ... is dit het vieste wat ik dit jaar gezien heb...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkankerd he
Ongekend ranzig...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Turkse homo porno ook
Titel zuigtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:01 schreef silver-surfer het volgende:
Ik lees nu pas de titel van het topic,....
Typisch Tiggy....... van het pad dus...
leguanen zuigenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Titel zuigt
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op die SOA kut die jij stuurde na ... is dit het vieste wat ik dit jaar gezien heb...
Lekker knuffelenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
leguanen zuigendat is toch geen huisdier
nog 10 minutenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Chocobo het volgende:
Lunch
Ja ik ook maar ik moest wat postenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog 10 minuten![]()
hahahahahahhaaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik moest wat posten
quote:A good landing is if you can leave the plane alive.
A perfect landing is if you can use the plane again.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco, een sheet dat we te zien kregen tijdens college:
[..]![]()
!
V...vliegenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco, een sheet dat we te zien kregen tijdens college:
[..]![]()
!
Alien en Aliens zijn GODquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:12 schreef SailingAce het volgende:
Alien 1 2 en 3waren toch alleen goed eigenlijk?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:29 schreef ChOas het volgende:
[TK] Complete XBOX (incl. DVD Kit , 2 Controllers , 9 Games)
Ik wil HALO en Jet Set Radio overkopen danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:29 schreef ChOas het volgende:
gijssssquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:29 schreef ChOas het volgende:
Kheb nu alien Dc gekocht.. maar aliens had een kapot hoesje dus die heb ik laten bestellen.. moet nog ff kijken of ik die andere delen nog haal eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alien en Aliens zijn GOD
Alien 3 dir cut is erg goed maar misschien wat minder.
Alien resurrection is misschien de minste maar vind ik ook erg goed
Je kan niet missen met deze 4 films....
Doorbieden hoerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:29 schreef ChOas het volgende:
Waarom koop je die extreme box nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:37 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb nu alien Dc gekocht.. maar aliens had een kapot hoesje dus die heb ik laten bestellen.. moet nog ff kijken of ik die andere delen nog haal eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doorbieden hoer![]()
Ja die hadden ze niet meer.. en ik dacht.. als die andere delen toch niet helemaal top zijn.. kijk ik die niet. Zelfde als die Hellraiser box van me.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom koop je die extreme box niet![]()
Mooi.. Aliens haal ik volgende week op.. met The last samurai.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Iig moet je idd Alien en Aliens hebben Gijs... meesterfilms !!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
The last samurai.
Dat camerawerk schijnt helemaal de bom te wezen in dat spel he.. das wel erg ok moet ik zeggen. Beetje film idee met sommige shots denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Ben wat aan het lezen op IGN over FSW om me op te geilen....Damn wat heb ik daar zin in
As the fatal bullet enters a soldier, time slows down and you can see the Havok physics in effect as the inertia of the projectile sends the man down the appropriate direction. The first fatality is particularly gruesome; as he falls, the soldier takes a second shot in the face, causing his head to lash backwards. I'll be damned if I let that happen to my men.
Net als met de Sensation en Innercity DVD'squote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef SailingAce het volgende:
Zuigt trouwens.. op een dvd van Qlimax zit geen EAN code.. dus kan niet in Profiler.. heb al zitten kutten met op naam invoeren, maar lukt me niet.
Kheb hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]Die lijkt me erg cool ! MOET ik ook hebben.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb hem nog niet gezien
Kuiken gaat zo werken, dan laat ik hem ff horenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als met de Sensation en Innercity DVD'sLaat maar dan denk ik bij mezelf
Is die Qlimax DVD trouwens wat?
is er niet ergens een Demo van dit spel?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Ben wat aan het lezen op IGN over FSW om me op te geilen....Damn wat heb ik daar zin in
As the fatal bullet enters a soldier, time slows down and you can see the Havok physics in effect as the inertia of the projectile sends the man down the appropriate direction. The first fatality is particularly gruesome; as he falls, the soldier takes a second shot in the face, causing his head to lash backwards. I'll be damned if I let that happen to my men.
Las net dat ze 2 jaar met de camera zijn bezig geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat camerawerk schijnt helemaal de bom te wezen in dat spel he.. das wel erg ok moet ik zeggen. Beetje film idee met sommige shots denk ik.
Lijkt me zo cool om met 2 teams dan te lopen he
?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
is er niet ergens geen Demo van dit spel?
Zeg het maar.. dat van die gebouwen zou er niet in zitten inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Las net dat ze 2 jaar met de camera zijn bezig geweestVerder las ik ook dat je met de Army version elke character los van elkaar kan besturen
nu kan je je team bv wat uit elkaar trekken
en zelfs gebouwen in
ik weet niet of dit spel wat voor mij is, dus ik wil het ff proberen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Heb liever de originele Xbox versie
Dat maakt je dag weer aardig verziektquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:48 schreef SailingAce het volgende:
Ben verdomme nog geflitst ook zonder dat ik het wist
11 km te hard.. was nog met die oude bak... zuur geld hoor
Lees die IGN review nog es door zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet niet of dit spel wat voor mij is, dus ik wil het ff proberen.
mwah, qua hoeveelheid spellen enzo wel. Maar het zijn niet de nieuwste spellenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:50 schreef ChOas het volgende:
Is 155 nog redelijk ?
ok zal ik doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Lees die IGN review nog es door zou ik zo zeggen
Gijs met jou salaris ren je gewoon naar de winkel en haal je zon ding gewoon op. Kun je ook mooi gaan kutten daarna met wireless.. lijkt me praat om met je te LIVE'en..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:50 schreef ChOas het volgende:
Is 155 nog redelijk ?
Godver nou inderdaad.. snelheid viel gelukkig nog wel mee uiteindelijk.. maar als je lekker geld hebt uitgegeven en je komt thuis.. heb je ineens wel een dure dagquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:51 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Dat maakt je dag weer aardig verziekt![]()
voor 209 euro heb je er 1tje met 2 goede spellen (RS3 en XIII)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gijs met jou salaris ren je gewoon naar de winkel en haal je zon ding gewoon op. Kun je ook mooi gaan kutten daarna met wireless.. lijkt me praat om met je te LIVE'en..
ja kan gewoon.. is trouwens wel lekker ook hoor, lekker fris ruikend als je naar bed gaat dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
weet iemand of ik gewoon een dekbed in de was kan gooiende kat heeft erop gepist
Yup dat kanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
weet iemand of ik gewoon een dekbed in de was kan gooiende kat heeft erop gepist
Kheb er geloof ik nog 500 euro voor betaald.. zonder spel!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:53 schreef kepler het volgende:
[..]
voor 209 euro heb je er 1tje met 2 goede spellen (RS3 en XIII)
ja omdat er een grote streep door het icoontje wasmachine staatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
ja kan gewoon.. is trouwens wel lekker ook hoor, lekker fris ruikend als je naar bed gaat dan.
Hang heb gewoon buiten te drogen in de wind, gaat snelst.
Dat is het icoontje drogerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja omdat er een grote streep door het icoontje wasmachine staat![]()
neuhhhhhh ik weet echt wel het verschilquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:55 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat is het icoontje droger
tenzij je er eentje heb met schapenwol 4seizoenen jetscherquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja omdat er een grote streep door het icoontje wasmachine staat![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb er geloof ik nog 500 euro voor betaald.. zonder spel!
Dan doe je het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]
neuhhhhhh ik weet echt wel het verschil![]()
nee ik doe het wel hoor...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dan doe je het niet![]()
Breng maar naar stomerij.
Dekbedovertrekset wel uiteraard... maar wel zo koud mogelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:53 schreef Nadientje het volgende:
Niet meer bieden nu Gijs... voor 20 euro erbij heb je een nieuwequote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:53 schreef ChOas het volgende:
155 geboden
en dan dadelijk niet komen huilen dat je 2 persoonsdekbed een 1 persoons is gewordenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:57 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee ik doe het wel hoor...
ja bedoelde eigenlijk het dekbed, lijkt me nogal logisch dat ik mijn dekbedovertrek al es gewassen heb in dat halfjaar dat ik nu hier woonquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dekbedovertrekset wel uiteraard... maar wel zo koud mogelijken je dekbed gewoon even naar de stomerij brengen
![]()
Kheb dat lige.. ligo.. lgie.. grote dekbed van mij naar de stomerij gebracht. Geen omkijken naar, en niet duur.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:57 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee ik doe het wel hoor...
nee we hebben 2 keer 1 persoons... sven wilde dat omdat ik altijd de deken steeelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
en dan dadelijk niet komen huilen dat je 2 persoonsdekbed een 1 persoons is geworden
Ik 680 met Halo !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb er geloof ik nog 500 euro voor betaald.. zonder spel!
ik dacht je had het gewassen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb dat lige.. ligo.. lgie.. grote dekbed van mij naar de stomerij gebracht. Geen omkijken naar, en niet duur.
Ik weet het eigenlijk niet eens meerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik 680 met Halo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |