Ik dacht al dat jullie vooral in kroegen komen waar een portier nodig is, om jullie te fouileren en buitenlanders te weren. Maar bash maar een eind heen hoor. Ik weet gelukkig wel beter - en heb het niet nodig om mijn angsten in onverdraagzaamheid en racisme om te zetten om me staande te houden. Ik heb wel met jullie te doen, dat moet welhaast een troostende gedachte zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Het begint al bij de portier.![]()
Rotterdam, he. Daar is het zodanig verziekt door het beleid van pvda, dat je dit automatisch krijgt. Overigens beweer jij dat portiers buitenlanders weren, naar dat soort cafe's ga ik niet, waar kom jij overal zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jullie vooral in kroegen komen waar een portier nodig is, om jullie te fouileren en buitenlanders te weren. Maar bash maar een eind heen hoor. Ik weet gelukkig wel beter - en heb het niet nodig om mijn angsten in onverdraagzaamheid en racisme om te zetten om me staande te houden. Ik heb wel met jullie te doen, dat moet welhaast een troostende gedachte zijn
D66 is okay hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:44 schreef RichardQuest het volgende:
Doe 's niet SCH pesten
Doodsverwensing nummer 2 vandaag. Eens kijken hoe ene mod of mods dit door de vingers willen zien. Alweer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:28 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik wil eerst Kirmizi nog AIDS en kanker toewensen.
Niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[deel 326] Weiter geht's
[..]
Eens kijken hoe ene mod of mods dit door de vingers willen zien.
Ach, je moet het positief bekijken. Hij zei in ieder geval niet dat het chronisch moet zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[deel 326] Weiter geht's
[..]
Doodsverwensing nummer 2 vandaag. Eens kijken hoe ene mod of mods dit door de vingers willen zien. Alweer.
Triest mannetje ben je ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef SCH het volgende:
X-Ray- doodsverwensing.
zat nog in zijn proeftijd mag nu een maand weg.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Triest mannetje ben je ook.
Ga er vooral mee patsen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef SCH het volgende:
X-Ray- doodsverwensing.
zat nog in zijn proeftijd mag nu een maand weg.
Waar heb je het over? Ik meld het hier gewoon even over omdat Kirimi zei dat er niks mee zou gebeuren. En hoezo op het punt, ik word hier de hele dag verrot gescholden. I love itquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga er vooral mee patsen.Je staat op het punt om compleet verrot gescholden te worden.
Doe het jongen, leef je compleet uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga er vooral mee patsen.Je staat op het punt om compleet verrot gescholden te worden.
Ja, het weekend (wat nu al voor mij begonnen is) ben ik iig flink aanwezig op Fok, dus kan ik flink ingrijpen, hoewel ik hoop dat de frustraties de afgelopen 2 dagen wel geuit zijn...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:32 schreef RichardQuest het volgende:
POL-FB is de laatste tijd dolle prest zegEén en al cynisme
Ik hoop met bovenstaande opmerking een waarschuwing te hebben gegeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:40 schreef RichardQuest het volgende:
Gezond cynisme past in politiek, maar dit vind ik echt niet meer gezond. Misschien 's tijd voor wat waarschuwingen? (ik vind geen van allen banwaardig)
Ik ben er niet zoveel dit weekend, wanneer ga je weer werken???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:46 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoop met bovenstaande opmerking een waarschuwing te hebben gegeven.
Nee, in je thuisomgeving functioneer je het best. Kwestie van soort bevestigt soortquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
Hey Sidekick, had ik je al verteld dat ik vandaag functionerings gesprek heb gehad.
* sjun kan goed tegen kritiek, geeft gedegen leiding en is goed in overlegsituaties.
Zou dat omgekeerd evenredig zijn met Fok???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |