abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19770710
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, kun je die SCH eens van mijn nek halen, hij laat niet meer los.
Leuk toch, hij wil je.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2004 @ 23:53:18 #52
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19770797
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Leuk toch, hij wil je.
Jij mag hem hebben. Ik ben uitgespeeld met die malloot.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19774483
Ik ben nou eenmaal dol op zwakbegaafden
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 10:26:28 #54
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19776409
Goedzo, kun je dus mooi met jezelf gaan spelen.
pi_19778330
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goedzo, kun je dus mooi met jezelf gaan spelen.
Is goed joh, als jij nou verder stopt met flamen en bashen in vrijwel iedere topic en SK daar een beetje op let, dan is het verde prima toeven hier.
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 11:49:19 #56
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19778461
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Is goed joh, als jij nou verder stopt met flamen en bashen in vrijwel iedere topic en SK daar een beetje op let, dan is het verde prima toeven hier.
Nou begin dan zelf eens en laat bewoordingen als "how low can you go", "loser" etc. weg.
SK let nergens op, dat bleek gisteren wel. Hopelijk doet die dat vandaag wel en zal die zien dat JIJ iedere keer met schelden begint.
pi_19778524
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
zal die zien dat JIJ iedere keer met schelden begint.
Ik reageer niet meer op dit soort onzin. Ik scheld niet: how low can you go is gewoon een inhoudelijke reactie op verbijsterende uitspraken, daar is niks mis mee.
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:55:26 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19778646
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

SK let nergens op, dat bleek gisteren wel.
Ik ben niet altijd aanwezig, daarnaast is er nog altijd een eigen verantwoordelijkheid.

Ga gewoon niet mee in het geflame van een ander.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 11:58:24 #59
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19778719
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd aanwezig, daarnaast is er nog altijd een eigen verantwoordelijkheid.

Ga gewoon niet mee in het geflame van een ander.
Toch verwacht ik van jou ook dat je ingrijpt als iemand continu gestalkt wordt en uitgescholden wordt voor "zwakbegaafde", "loser" etc. Ik laat dat niet over mij heengaan van zo'n figuur, daarmee geef je hem carte blanche. Als je mij dat ook geeft vind ik het prima, dan was ik hem de oren wel even.
pi_19778913
Mijn topic was eerder en minstens net zo goed .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_19779720
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Toch verwacht ik van jou ook dat je ingrijpt als iemand continu gestalkt wordt en uitgescholden wordt voor "zwakbegaafde", "loser" etc. Ik laat dat niet over mij heengaan van zo'n figuur, daarmee geef je hem carte blanche. Als je mij dat ook geeft vind ik het prima, dan was ik hem de oren wel even.
Hou toch op. Jij bent degene die voortdurend loopt te flamen en als er dan wat van wordt gezegd dat loop je te flamen. Dat je wordt aangesproken op je enorme lacune in je politieke kennis, is niet mijn probleem - wel is het lastig dat je vaak zo hoog van de toren blaast. Dus verbeter je leven en begin en eindig bij jezelf.
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 12:35:59 #62
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19779776
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch op. Jij bent degene die voortdurend loopt te flamen en als er dan wat van wordt gezegd dat loop je te flamen. Dat je wordt aangesproken op je enorme lacune in je politieke kennis, is niet mijn probleem - wel is het lastig dat je vaak zo hoog van de toren blaast. Dus verbeter je leven en begin en eindig bij jezelf.
Jouw arrogantie is een groot probleem. Jij beticht mij van een lacune en dan noem je het niet jouw probleem? Je noemt nooit bronnen, komt met drogredeneringen en dan verwijt je mij een lacune? Neem je laatste zin ter harte en begin inderdaad bij jezelf en eindig met je gebash en getroll en geflame.
pi_19780147
SK - ik zal aaah blijven aanspreken op zijn loze beweringen en gebrek aan kennis - dat lijkt me niet meer dan logisch. Voor de rest is zijn gebrek aan zelfreflectie zo stuitend dat het weinig zin heeft om er verder met hem over te praten.
pi_19780230
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
SK - ik zal aaah blijven aanspreken op zijn loze beweringen en gebrek aan kennis - dat lijkt me niet meer dan logisch. Voor de rest is zijn gebrek aan zelfreflectie zo stuitend dat het weinig zin heeft om er verder met hem over te praten.
Zoals SK gisteren al melde.. jij bent de grootste kleuter van POL, wees er maar trots op...zo, en nu mag je weer alle topics die je niet aanstaan vergallen met je domme off topic gebrabbel...
pi_19780356
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:52 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Zoals SK gisteren al melde.. jij bent de grootste kleuter van POL, wees er maar trots op...zo, en nu mag je weer alle topics die je niet aanstaan vergallen met je domme off topic gebrabbel...
Hoor haar.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:58:58 #66
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19780407
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:05 schreef du_ke het volgende:
Mijn topic was eerder en minstens net zo goed .
Jouw topic was een dubbeltopic van het eerdere "wat ga je stemmen?"-topic.

Het topic wat nu open is, had een duidelijke omschrijving om alleen te melden wat je al hebt gestemd, of welke keuze voor 100% vaststaat.
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 13:00:27 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19780465
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
quote:
Wie wel iets van politiek weet, zal begrijpen...
Met dat soort zinsopeningen denk je dat je goed bezig bent? Er is niets tegen een politieke discussie waar jij mijn vermeende lacune kunt aanvullen met kennis, het op de man spelen van jou komt me mijn strot uit. Je bent arrogant en laat weinig blijken van je kennis, i.t.t. bijvoorbeeld sjun, die laat zien dat die er zeer veel van af weet en pronkt daar verder niet mee, maar zet het in om mensen te verlichten.
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:03:30 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19780552
SCH, Aaahikwordgek en Koos Voos: Please.
pi_19780580
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]

Met dat soort zinsopeningen denk je dat je goed bezig bent? Er is niets tegen een politieke discussie waar jij mijn vermeende lacune kunt aanvullen met kennis, het op de man spelen van jou komt me mijn strot uit. Je bent arrogant en laat weinig blijken van je kennis, i.t.t. bijvoorbeeld sjun, die laat zien dat die er zeer veel van af weet en pronkt daar verder niet mee, maar zet het in om mensen te verlichten.
Duidelijk een RIAGG patient, en anders zeer spoedig.
Hij ziet overal en achter elke struik racisten, volgens mij is hij kompleet aan het doordraaien.
pi_19780626
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef Sidekick het volgende:
SCH, Aaahikwordgek en Koos Voos: Please.
grijp dan is een keer in .. nee, jij laat SCH gewoon diverse topics kompleet verzieken.
pi_19780634
Ik moet zeggen, iemand aanspreken met "iemand die er wél verstand van heeft" werkt natuurlijk niet zo lekker. Nu weet ik ook wel dat het uit mijn mond wellicht wat hypocriet komt, maar toch is het beter, SCH, wanneer je niet zulke, ja, denigrerende opmerkingen maakt. Oftewel: Laten we het leuk houden.
pi_19780657
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]

Met dat soort zinsopeningen denk je dat je goed bezig bent?
Nee, maar het was weer zo'n arrogante en onwetende opmerking dat ik het niet kon laten.
quote:
Er is niets tegen een politieke discussie waar jij mijn vermeende lacune kunt aanvullen met kennis, het op de man spelen van jou komt me mijn strot uit.
Toch reageer ik slechts op jou
quote:
Je bent arrogant en laat weinig blijken van je kennis, i.t.t. bijvoorbeeld sjun, die laat zien dat die er zeer veel van af weet en pronkt daar verder niet mee, maar zet het in om mensen te verlichten.
Sjun schrijft dingen die je wel bevallen, dat is het verschil.
pi_19780733
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:05 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

grijp dan is een keer in .. nee, jij laat SCH gewoon diverse topics kompleet verzieken.
Ach doe normaal - jij bent de koning van de stompzinnige one-liners en flames, ik doe slechts een weekje eens op deze manier en zie hoeveel irritatie het oproept
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 13:10:13 #74
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19780767
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:05 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Inderdaad. Teleurstellend dat SK niet net als Monidique iets noemt dat hout snijdt. Ook al vind ik SCH een ^$##@*, toch probeer ik zijn stellingen met argumenten te pareren, iets wat hij zelf nalaat en sterker, als het te heet onder de voeten wordt, roept hij snel "loser", "zwakbegaafde", "je moet je bek houden", etc. etc.
pi_19780768
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach doe normaal - jij bent de koning van de stompzinnige one-liners en flames, ik doe slechts een weekje eens op deze manier en zie hoeveel irritatie het oproept
jij bent niet prettig gestoord ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')