Sidekick heeft ook een vrije dag.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef freako het volgende:
Ik ga voor Veel Vrije Dagen Stemmen!
Nou, ga je gang Sidekick..
en dat is te merken...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick heeft ook een vrije dag.
Sidekick heeft juist geen vrije dag, en is door zijn werk afwezig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick heeft ook een vrije dag.
SES is ook geen forum van "doe mijn huiswerk even", zoals POL dat ook niet is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Stelling Israel...eens of oneens?
Misschien naar SES?
Je snapt de grap niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sidekick heeft juist geen vrije dag, en is door zijn werk afwezig.
Een dag vrij van modden. Hihi, wat een grap. Drent.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef Sidekick het volgende:
Drent.
Mijn topic was ook niet als een "doe-mijn-huiswerk-even"-topic bedoeld...Ik wilde gewoon de mening over het probleem van andere mensen horenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
SES is ook geen forum van "doe mijn huiswerk even", zoals POL dat ook niet is.
Maar voor discussies waar je eventueel informatie kan halen voor je betoog of kunt meediscussieren, verwijs is naar: Belgie gaat Nederlandse huizen slopen.
Of het centrale reeks voor het Israel-Palestina-conflict: [centraal topic] Israël/Palestina discussie #50
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:26 schreef Sidekick het volgende:
Mijn hemel, wat een ontzettende kleuters zijn er in dit topic aanwezig, en dan heb ik het vooral over SCH en Aaahikwordgek. De reden dat ik gister niet heb ingegrepen is omdat ik gisteren er niet was, en vannacht dit topic niet heb doorgelezen. Er is een feedbacktopic, en via topicreport is er de mogelijkheid om zaken aan te kaarten zodat ik het niet mis.
Ontopic nu verder. Feedback ed in het feedbacktopic.
Over flamen gesproken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd. Aaaahikflamemesuf mag altijd zijn gang gaan van die rotmod.
Ja, ik noem SCH toch ook?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Over flamen gesproken.![]()
![]()
Ik referereerde dan ook aan SCH, jouw reaktie was terecht.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ik noem SCH toch ook?
Het praat jouw zuiggedrag nog niet goed.
Als SCH met zijn arbeidsachtergrond voor meer primeurtjes kan zorgen, dan vind ik dat geen probleem.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:17 schreef Monidique het volgende:
NIJS TREEDT AF
Iets met grote letters, en zovoorts...
Je zult SCH nooit betrappen op rascisme. Hij anderen wel, voornamelijk diegenen met een snor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als SCH met zijn arbeidsachtergrond voor meer primeurtjes kan zorgen, dan vind ik dat geen probleem.
Omdat het breaking news was, kan inderdaad wel klein nu.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:17 schreef Monidique het volgende:
NIJS TREEDT AF
Iets met grote letters, en zovoorts...
Heb je het nu over Anette Nijs?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je zult SCH nooit betrappen op rascisme. Hij anderen wel, voornamelijk diegenen met een snor.
Nee, S. Hooper.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het nu over Anette Nijs?![]()
Het lijkt wel een parasietquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, kun je die SCH eens van mijn nek halen, hij laat niet meer los.
Wat primeurtjes over Idols en zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als SCH met zijn arbeidsachtergrond voor meer primeurtjes kan zorgen, dan vind ik dat geen probleem.
Hij is dan ook links.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het lijkt wel een parasiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |