Lachen joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:26 schreef robh het volgende:
Iemand een handtasje lenen?
Och, het waren slechts hypothetische voorbeelden van mijn kant. Als ik iemand een vadsige homo zou noemen, dan zou dat op de man spelen zijn. En op de man spelen, dat hoort natuurlijk niet. Net zo min als het er te pas en te onpas bijhalen van iemands lidmaatschap van een vereniging. En dát is het punt hier even.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:34 schreef sjun het volgende:
Wellicht kunt u de valse opmerkingen over en weer elders ventileren?
Nou nee hoor, SCH is een vadsige homo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
Och, het waren slechts hypothetische voorbeelden van mijn kant.
Mja, gelukkig volg ik SCH hierin zo min mogelijk. Ik probeer in POL-topics zo weinig mogelijk op de man te spelen. Wanneer hij mij bijvoorbeeld een "walgelijk mannetje" noemt, dan scheld ik niet meteen terug.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:49 schreef Eightball het volgende:
Nou nee hoor, SCH is een vadsige homo.
En als het SCH betreft mag je best op de man spelen. Strakke actie derhalve.
Ahquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is goed jongen - op belachelijke vragen geef ik geen antwoord. Noem mij vooral lekker iedereen fascist die het niet met je eens is. Ik had je hoger ingeschat, maar je moet het helemaal zelf weten.
Wijder maken, verbreden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat is verwijden nou?
Waarom beschuldigt Piet Verdriet SCH ervan dat hij hem wijder maaktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wijder maken, verbreden.
*op tong bijt*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom beschuldigt Piet Verdriet SCH ervan dat hij hem wijder maakt
Nou ken ik Piet zijn voorkeur toevallig, maar wijder maken zit niemand op te wachten hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Omdat ie het zonder spuug doet, en niet zoentquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kijk, en daar zou ik ook van kotsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
niet zoent
Omdat hij in tegenstelling tot het advies van BansheeBoy integreert daar waar geen zonlicht komtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
SGH denkt dan dat ie voor fascist uitgemaakt wordt, omdat ie politiek geweld verheerlijkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, SCH, wat is er zo vreselijk aan om met Weimar in verband gebracht te worden?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:50 schreef Bluesdude het volgende:
Piet,
Wat zeg je nu wat raars voor een duitslandkenner.?
Nazi's waren toch fascisten ?
Daar gaat het al fout...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SGH denkt \
Bijna 2x zo grappig als dat jij meestal bent.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
Hihihi, grappig CMT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |