Ach schei uit, het is laag en laf om mij in verband met weimar te brengen en mij fascist te noemen en nu doe jij ineens alsof je het wat betreft het asielbeleid met me eens bent. Jij was grof in die topics, jij sloeg door, jij maakt me voor van alles en nog wat uit en dan je ben ook nog degene die gaat jankenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer geef je geen antwoord
En weer draai je er omheen
En je maakt je volgende opmerking die je niet hard kan maken, en die ik al weerlegt heb.
Q E D
We hadden het er over waar ik schofterig en hufterig over het asielbeleid sprak.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach schei uit, het is laag en laf om mij in verband met weimar te brengen en mij fascist te noemen en nu doe jij ineens alsof je het wat betreft het asielbeleid met me eens bent. Jij was grof in die topics, jij sloeg door, jij maakt me voor van alles en nog wat uit en dan je ben ook nog degene die gaat janken![]()
Er staan puntjes in die zin, wat stond er eigenlijk op die puntjes???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hadden het er over waar ik schofterig en hufterig over het asielbeleid sprak.
Antwoord daar nu eens op, niet over wat anders beginnen.
Want anders? Want jij bent de baas ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je nou eerst eens een quote geeft over waar ik hufterig en schofterig over het asiel beleid spreek, dan kijken we eens naar de rest.
Mja, ik ben geen NCRV-lid.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:42 schreef SCH het volgende:
OMG - het CDJA is ook weer binnen
Boeiend, wie wel dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ik ben geen NCRV-lid.
Jij toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:43 schreef SCH het volgende:
Boeiend, wie wel dan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij toch?
Ervaar je dat als een aanval dan?quote:Inderdaad, boeiend. Maareh... als jij iedereen continu persoonlijke aanvallen zit te verwijten, waarom kom je dan telkens met dat 'CDJA'?
Ja joh, dat zal het zijn.quote:Of ben je gewoon een hypocriet huichelachtig persoontje?
Ach kom, vast wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:47 schreef SCH het volgende:![]()
Ik ervaar weinig van jou als een aanval. Het is gewoon totaal niet boeiend en volstrekt irrelevant dat ik (nog) lid ben van het CDJA, en er in het verleden ook actief was. Dus ik weet niet waarom je er iedere keer mee op de proppen komt.quote:Ervaar je dat als een aanval dan?
Dat is al wel duidelijk ja.quote:Ja joh, dat zal het zijn.
Zelfs dat trek je in twijfelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach kom, vast wel.
Het zegt gewoon heel erg veel over je.quote:Het is gewoon totaal niet boeiend en volstrekt irrelevant
dat ik (nog) lid ben van het CDJA, en er in het verleden ook actief was.
Als je het maar juist hebt dan.quote:Zo zou ik natuurlijk ook iedere keer kunnen gaan roepen dat jij bij een bepaalde omroep werkt, ofzo..
Je bevestigt of ontkent het nergens.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:56 schreef SCH het volgende:
Zelfs dat trek je in twijfel
Fijn, open er een CDJA-topic over. "Wat zegt iemands CDJA-lidmaatschap over iemands persoonlijkheid".quote:Het zegt gewoon heel erg veel over je.
Ik kan dit als een vrijbrief zien?quote:Als je het maar juist hebt dan.
Ik ben geen lid van die omroep, waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bevestigt of ontkent het nergens.
Nee hoor, dit is veel leuker.quote:Fijn, open er een CDJA-topic over. "Wat zegt iemands CDJA-lidmaatschap over iemands persoonlijkheid".
Alsof je nu al niet genoeg onzin post en voortdurend op de persoon speelt, het verschil zal niet merkbaar zijn.quote:Ik kan dit als een vrijbrief zien?
Maar nog steeds geen antwoordquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Want anders? Want jij bent de baas ofzo?
Doe toch niet zo godvergeten arrogant joh.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
Alsof je nu al niet genoeg onzin post en voortdurend op de persoon speelt, het verschil zal niet merkbaar zijn.
Wie speelt er voortdurend op de persoon?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:42 schreef SCH het volgende:
OMG - het CDJA is ook weer binnen
Het is goed jongen - op belachelijke vragen geef ik geen antwoord. Noem mij vooral lekker iedereen fascist die het niet met je eens is. Ik had je hoger ingeschat, maar je moet het helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen antwoord
En weer een nieuwe rotopmerking.
Zo zie je SCH, je antwoord niet, je draait, je begint over wat anders, je speelt de beledigde leverworst, niets menselijks is je vreemd. Maar je gaat wel huilen bij modjes omdat mensen gemeen tegen jouw zouden zijn.
En nog steeds geen antwoord..
Jij. Ik noem een feit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:05 schreef DennisMoore het volgende:
Wie speelt er voortdurend op de persoon?
Ja, en als ik jou een vadsige homo zou noemen, is dat ook een feit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Jij. Ik noem een feit.
Nou wat let je joh - al is het onjuist. Dat jij lid van het CDJA bent is waar, ik ben niet vadsig en ook geen lid van de NCRV. Gewoon homo dus, net als jij, al doe jij er wat moeilijker over heb ik begrepen van je sc-'maatjes'.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en als ik jou een vadsige homo zou noemen, is dat ook een feit.
En toch zou dat op de persoon spelen zijn.
Maar volstrekt irrelevant in je post in dit topic, en vele andere topics.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
Nou wat let je joh - al is het onjuist. Dat jij lid van het CDJA bent is waar
Op de foto die ik zag, zag je er toch behoorlijk vadsig uit.quote:ik ben niet vadsig
Jij 'begrijpt' wel meer (niet). Ik doe er totaal niet moeilijk over.quote:en ook geen lid van de NCRV. Gewoon homo dus, net als jij, al doe jij er wat moeilijker over heb ik begrepen van je sc-'maatjes'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |