abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19617084
Vanaf volgende week maandag is er bij de lidl de volgende rugzak te koop :http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20040607.p.Rugzak
Er staat ook bij dat deze rugzak geschikt is voor een laptop. Weet iemand of deze tas ook zo'n beschermrand er in heeft zitten (van dat foam spul of iets?) en of er in deze tas naast een laptop ook nog plaats is voor een paar boeken/ schrijfblok en een broodtrommel of is het een laptop en istie dan vol?
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:41:53 #2
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_19617375
Dat is niet duur.. ik zoek er ook nog 1, dus bedankt voor de tip!!! :

Edit: Tis jammer dat het alleen in regio 2 is... zit ik dus niet bij in de buurt... :'(
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:43:20 #3
39446 303
(C) Roland
pi_19617412
Hoe kan iemand dat hier nu weten als de rugzak maandag verkocht gaat worden?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:05:55 #4
12960 Loran
------------------------------
pi_19617960
de helft van de aanbiedingen hebben ze al een keer eerder gehad, een half jaar geleden, of een jaar geleden, of misschien heeft iemand hem ergens anders gekocht????
huhuh
pi_19618031
Deze dus:

pi_19618248
Dat 'laptop' compartiment houdt in dat hij ruimte heeft voor een laptop. Ik heb een burton tas waar dit ook in zit, alleen is mijn 15inch scherm net te groot. Hij past dus net niet. Maar het houdt dus in dat hij een smaller afgeschermd vak heeft (bij mij met een zachte vulling) waar je een laptop in kwijt zou kunnen.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_19618261
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:43 schreef 303 het volgende:
Hoe kan iemand dat hier nu weten als de rugzak maandag verkocht gaat worden?
Ik heb hem al eens vaker als aanbod zien staan op internet voor 10 euro ofzo alleen toen had ik nog geen laptop en ben ik dus ook niet gaan kijken. maar misschien dat iemand anders hem wel heeft of gezien heeft
pi_19621329
Ik heb die rugzak een tijdje geleden gekocht bij Lidl en toen werd hij verkocht als specifieke laptoprugtas. Er zit inderdaad een apart vak in om je laptop in te doen en er blijft ruimte over om nog wel wat boeken enzo bij te stoppen. Ik kan er zeker nog wel 5 cm aan stapel papier in kwijt. Dit model van het plaatje is wel een beetje ei-vormig, waardoor je beneden vooraan veel ruimte kan hebben voor kleine dingen als etui, snoeren, muis, potomonnee enzo, maar de bovenkant wel al vol zit.

Hij bevalt mij prima, heeft een zachte rug en zachte banden, dus het draagt comfortabel. Toen ik hem kocht hadden ze verschillende modellen, dus ik zou zeker gaan kijken als ik jou was. Wel meteen op de eerste dag van de aanbieding, want ze hebben er vaak niet zoveel en aanbiedingen bij de Lidll gaan altijd hard is mijn ervaring.

Succes!

Het zusje van Hubo
Rotterdam is de wereldstad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')