Ik zit vol verrassingenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Goh, dus wel Frank de Boer en geen Stam, verrassend.
als jij bondscoach zou worden dan verloor NL nog Andorraquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zit vol verrassingenGezien het spelbeeld niet verrassend.
jij hebt hier helemaal geen verstand van ga maar na andere topicquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Nieuwe opstelling 4 - 3 - 3:
Van der Sar
Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst
Sneijder, Cocu (want Seedorf is niet fit), Davids
Kluivert, Makaay, Van der Vaart
Nee, geen Stam!
We zitten in EK hoor, niet in ONZ.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Nieuwe opstelling 4 - 3 - 3:
Van der Sar
Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst
Sneijder, Cocu (want Seedorf is niet fit), Davids
Kluivert, Makaay, Van der Vaart
Nee, geen Stam!
Die fout maken we altijd. Spelen met 4 verdedigers is heel belangrijk, maar niet tegen verdedigende ploegen. Het is al duidelijk dat Duitsland zich zal gaan ingraven en gaat spelen op de counter, dus in dat geval moeten we 3 betrouwbare verdedigers hebben met voldoende snelheid en de rest hebben we nodig om de duitse verdediging te breken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geen Stam? Ik zou toch met vier verdedigers spelen hoor.
Internationaal voetbal wordt beslist op het middenveld. Dus liever 3 verdedigers en 4 middenvelders. En bij landen met 1 spits spelen met 2 verdedigers.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die fout maken we altijd. Spelen met 4 verdedigers is heel belangrijk, maar niet tegen verdedigende ploegen. Het is al duidelijk dat Duitsland zich zal gaan ingraven en gaat spelen op de counter, dus in dat geval moeten we 3 betrouwbare verdedigers hebben met voldoende snelheid en de rest hebben we nodig om de duitse verdediging te breken.
Mijn opstelling tegen Duitsland:
Makaay
Overmars Kluivert v.d. Meyde
Vd Vaart Sneijder
Davids
Zenden Stam Heitinga
v.d. Sar
Wissels: Bosvelt voor Heitinga, Robben voor Overmars, Van Nistelrooij voor Kluivert (kunnen Makaay en Van Nistelrooij eventueel ook naast elkaar spelen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |