54 (!) tegendoelpunten in La Liga.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:10 schreef jojomen4 het volgende:
Dat ik dan goed zit bij Real is weer zo'n stomme opmerking!
Een schandalig hoog aantal. Maar er word gewerkt aan een goede defensie en goede verdedigende middenvelders.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
54 (!) tegendoelpunten in La Liga.
Morientes is zeker wel 20 a 30 miljoen waard.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:09 schreef jojomen4 het volgende:
Marca.com zegt dat de Italiaanse pers verteld dat Real 15 miljoen + Morientes heeft aangeboden voor Totti. Lijkt me een goeie prijs, ik vind Morientes ook wel 30 waard. Goeie spits![]()
Ik denk niet dat dat doorgaat. Das beetje duur. Ik heb wel liever Baraja dan Emerson maarja..quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is wel een hele goede. Als Baraja nou ook komt kunnen we roteren op het middenveld. Baraja - Emerson de ene week. Emerson-Helguera ander week en de week daarop Baraja - Helguera.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ze gebruiken niemand. Spelers met contracten bepalen tegenwoordig zelf waar ze wel of niet spelen. Dat heeft hij tot nu toe ook altijd gedaan. Dat ze hem niet willen hebben hebben ze al verteld toen Ronaldo kwam, dat is geen geheim ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
lijkt wel alsof real terug naar de tijd van ruilhandel gaat
vind het zelf voor Morientes niet leuk, ze gebruiken em weer, toch wel een signaal datze em echt niet meer willen hebben
maar ze bieden hem direct aan, natuurlijk beslist de speler uiteindelijk of hij wil gaan of nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ze gebruiken niemand. Spelers met contracten bepalen tegenwoordig zelf waar ze wel of niet spelen. Dat heeft hij tot nu toe ook altijd gedaan. Dat ze hem niet willen hebben hebben ze al verteld toen Ronaldo kwam, dat is geen geheim ofzo
Verder kom ik er net achter dat het project "Zidanes y Pavones" is ge-update naar "Zidanes más pavones y más samueles"Zidanes, meer uit de eigen jeugd, en meer aangekochten spelers!
Komt dus helemaal goed!
Dat het niet leuk is lijkt me duidelijk maar dat heeft niks te maken met wat je net zei. Hij zal gewoon een mooie club uit moeten zoeken. Dit jaar heeft ie z'n bekende "gram" wel gehaald natuurlijk. Het is gewoon jammer dat Ronaldo er is, dies net wat beter.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar ze bieden hem direct aan, natuurlijk beslist de speler uiteindelijk of hij wil gaan of niet
maar is toch niet leuk als ze keer op keer je gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |