Nee, ze draagt geen strings.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Draagt ze vaak strings?
Veel meisjes hebben daar last van omdat dat zo lekker gaat 'schuren' en dan gaat het nogal irriteren... Ik draag liever boxershortjes dan heb je daar iig geen last van!!!
Dat onschuldige schimmelinfectietje kan dan ineens veel langer duren waarschijnlijk. Ze studeert overigens niet om arts te worden enb ja ik vind het zelf ook behoorlijk dom, want ze denkt dat ze nu de wijsheid in pacht heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:36 schreef Scylla82 het volgende:
* Panzertje is ook doc in spe..
Punt is gewoon: waarschijnlijk een heel onschuldige schimmelinfectie die met een kuurtje van 3 dagen te verhelpen is. Vind het persoonlijk een beetje naïef om wel arts te worden maar zelf tegen medicijnen te zijn. Het is niet allemaal troep wat er is.
quote:Vaak geeft een candida-infectie geen klachten. Mannen hebben meestal geen klachten. Vrouwen, kunnen bij overgroei van candida meer afscheiding dan normaal hebben. Deze afscheiding kan eruit zien als een dikke, korrelige kwark. Rond de schede kan het rood worden en er ontstaat vaak heftige jeuk. Bij de man kan de eikel van de penis er rood en schilferig uitzien. Het kan erg jeuken.
[..]
Een candida-infectie is goed te behandelen. In sommige gevallen is de infectie echter hardnekkig en steekt steeds opnieuw de kop op. Behandeling is alleen nodig als er klachten zijn. Meestal wordt een crème voorgeschreven voor in de vagina of op de penis. Vrouwen kunnen ook vaginaal tabletten gebruiken. Soms worden capsules om in te nemen voorgeschreven.
Zeep kan de zuurgraad van de vagina nadelig beïnvloeden. Er kan dan gemakkelijker overgroei van candida ontstaan. Daarom is het beter de vagina alleen met water te wassen. Om een infectie te voorkomen of een beginnende infectie terug te dringen, kun men Lactacyd gebruiken. Dit middel is te koop bij de drogist.
Behandeling van de partner(s) is alleen noodzakelijk als die ook klachten heeft (hebben).
Tijdens de behandeling is het beter om geen seks te hebben. Zo krijgt het lichaam gelegenheid te herstellen.
Wat denkt ze zelf dan dat het is wat ze heeft?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:06 schreef Panzertje het volgende:
want ze denkt dat ze nu de wijsheid in pacht heeft.
de dokter heeft mij zelf laten kiezen of ik een pil wou of een zalfje. Ik ben voor het zalfje gegaan want dat euhm "smeert" alles daar beneden een beetje en dan is dat droge en branderige gevoel veel minderquote:Misschien als het een schimmel is moet ze dan zo'n pil....
En die schijnen te jeuken..... (aldus mijn vriendin...)
Ik had ook zo'n vriendin, die studeerde wel voor arts. Had ja, want een verwaarloosde blaasontsteking veroorzaakte een nierbekkenontsteking en die is haar fataal geworden. Ze dacht het ook wel zelf op te kunnen lossenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:06 schreef Panzertje het volgende:
[..]
Ze studeert overigens niet om arts te worden enb ja ik vind het zelf ook behoorlijk dom, want ze denkt dat ze nu de wijsheid in pacht heeft.
Toch is dit een beproefd huis-tuin- en keukenmiddeltje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef vdo28 het volgende:
..................
Yoghurt is for eating, mkay?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |