abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19611670
Mijn vriendin heeft geregeld wekenlang last van een branderig gevoel en pijn om en rond de ingang van haar vagina. Uiteraard heeft dat een negatieve invloed op ons seksleven en ik vraag me af hoe dit komt. Dit komt eens in de zoveel tijd terug en het lijkt wel een soort infectie die blijft sluimeren.

Ze weigert pertinent naar een dokter te gaan omdat ze tegen medicijnen is. Maar ja, het gevolg is dus wederom al een maand geen nookie en dat is zwaar. Maar ja, probeer maar eens te discussieren met een studente medische wetenschappen hierover.

Iemand suggesties of meer info nodig?
pi_19611716
ze moet niet zo dom doen eigenwijs zijn en naar de dokter gaan.
dan weet je in ieder geval wat het is.
het kan iets onschuldigs zijn, zoals een verstoorde zuurgraad, maar wie weet is het wel een soa ofzo

trouwens, als zij die medische dingen studeert, dan zou ik later geen advies van haar willen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:51:17 #3
54932 J.J.McKay
............................
pi_19611757
dokter.
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:53:21 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19611803
Beetje dom dat ze pertinent weigert met dit probleem naar een huisarts te gaan. Misschien dat haar huisarts haar homeopatische middelen kan voorschrijven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!fotograaf donderdag 3 juni 2004 @ 11:56:33 #5
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_19611879
gewoon naar de dokter gaan. niet moeilijk doen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_19611884
Draagt ze vaak strings?
Veel meisjes hebben daar last van omdat dat zo lekker gaat 'schuren' en dan gaat het nogal irriteren... Ik draag liever boxershortjes dan heb je daar iig geen last van!!!
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:00:44 #7
37811 hemmes
Prietprater
pi_19611993
Iemand die Medische Wetenschap studeerd en zelf tegen medicijnen is... sorry, maar dat snap ik niet. En verder moet ze niet zo zeuren en gewoon een dokter opzoeken. Je geslachtsdeel kan een enorme bron van bacterieel gebeuren zijn en een branderig gevoel daar lijkt me ook niet tof.
Praatprieter
pi_19612440
Vreemd .
pi_19612841
* Scylla82 is ook doc in spe..

Punt is gewoon: waarschijnlijk een heel onschuldige schimmelinfectie die met een kuurtje van 3 dagen te verhelpen is. Vind het persoonlijk een beetje naïef om wel arts te worden maar zelf tegen medicijnen te zijn. Het is niet allemaal troep wat er is.
pi_19613443
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Draagt ze vaak strings?
Veel meisjes hebben daar last van omdat dat zo lekker gaat 'schuren' en dan gaat het nogal irriteren... Ik draag liever boxershortjes dan heb je daar iig geen last van!!!
Nee, ze draagt geen strings.
pi_19613506
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:36 schreef Scylla82 het volgende:
* Panzertje is ook doc in spe..

Punt is gewoon: waarschijnlijk een heel onschuldige schimmelinfectie die met een kuurtje van 3 dagen te verhelpen is. Vind het persoonlijk een beetje naïef om wel arts te worden maar zelf tegen medicijnen te zijn. Het is niet allemaal troep wat er is.
Dat onschuldige schimmelinfectietje kan dan ineens veel langer duren waarschijnlijk. Ze studeert overigens niet om arts te worden enb ja ik vind het zelf ook behoorlijk dom, want ze denkt dat ze nu de wijsheid in pacht heeft.
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:08:11 #12
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_19613559
beetje vaag dat ze (met haar achtergrond) niet naar een dokter gaat
waarschijnlijk een Candida infectie (zoek maar op www.soa.nl), is goed te bestrijden met een creme-kuurtje van een paar dagen
o ja, in dat geval moet jij ook smeren! (jaaa..been there, done that)
quote:
Vaak geeft een candida-infectie geen klachten. Mannen hebben meestal geen klachten. Vrouwen, kunnen bij overgroei van candida meer afscheiding dan normaal hebben. Deze afscheiding kan eruit zien als een dikke, korrelige kwark. Rond de schede kan het rood worden en er ontstaat vaak heftige jeuk. Bij de man kan de eikel van de penis er rood en schilferig uitzien. Het kan erg jeuken.
[..]
Een candida-infectie is goed te behandelen. In sommige gevallen is de infectie echter hardnekkig en steekt steeds opnieuw de kop op. Behandeling is alleen nodig als er klachten zijn. Meestal wordt een crème voorgeschreven voor in de vagina of op de penis. Vrouwen kunnen ook vaginaal tabletten gebruiken. Soms worden capsules om in te nemen voorgeschreven.
Zeep kan de zuurgraad van de vagina nadelig beïnvloeden. Er kan dan gemakkelijker overgroei van candida ontstaan. Daarom is het beter de vagina alleen met water te wassen. Om een infectie te voorkomen of een beginnende infectie terug te dringen, kun men Lactacyd gebruiken. Dit middel is te koop bij de drogist.
Behandeling van de partner(s) is alleen noodzakelijk als die ook klachten heeft (hebben).
Tijdens de behandeling is het beter om geen seks te hebben. Zo krijgt het lichaam gelegenheid te herstellen.

[ Bericht 62% gewijzigd door Kanis op 03-06-2004 13:16:11 ]
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:09:31 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19613597
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:06 schreef Panzertje het volgende:
want ze denkt dat ze nu de wijsheid in pacht heeft.
Wat denkt ze zelf dan dat het is wat ze heeft?
pi_19614054
Volgens mij is het een schimmelinfectie. Ik heb zelf ook een tijdje last gehad van zo'n branderig gevoel. Het is daar beneden dan allemaal een beetje droger en t voelt lastig aan. Uiteindelijk toch maar naar de dokter gegaan. Die heeft me een zalfje gegeven en me gerustgesteld dat ik geen alleenstaand geval ben. Zo'n schimmelinfectie verdwijnt niet zonder medicijnen dus ik zou toch maar aandringen op een doktersbezoek. Ik ben zelf ook geen voorstander voor medicijngebruik maar soms is het toch nodig.
Een blad valt op de aarde. Een stille kus.
pi_19614126
klinkt als een schimmelinfectie idd, en met een zalfje is dat binnen 3 dagen over.. ena ls je er niks aan doet komt het toch steeds weer terug... als ik haar was zou ik toch maar even naar dokter gaan, scheelt een hoop irritatie en frustatie. en ze is ook heus niet de enige op de wereld die het heeft
pi_19614166
Misschien als het een schimmel is moet ze dan zo'n pil....
En die schijnen te jeuken..... (aldus mijn vriendin...)
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19614945
quote:
Misschien als het een schimmel is moet ze dan zo'n pil....
En die schijnen te jeuken..... (aldus mijn vriendin...)
de dokter heeft mij zelf laten kiezen of ik een pil wou of een zalfje. Ik ben voor het zalfje gegaan want dat euhm "smeert" alles daar beneden een beetje en dan is dat droge en branderige gevoel veel minder
Een blad valt op de aarde. Een stille kus.
pi_19622127
Ga toch gewoon naar de dokter, dan ben je er waarschijnlijk zo vanaf..
(En volgens mij hoort dit meer thuis in SEX)
pi_19642232
Pak Yoghurt kopen
Pak tampons kopen

Tampon in Yoghurt dopen

Yoghurttampon inbrengen in den doosch

even laten zitten

I Kid you Not.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_19642283
..................

Yoghurt is for eating, mkay?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:19:35 #21
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19642323
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:06 schreef Panzertje het volgende:

[..]

Ze studeert overigens niet om arts te worden enb ja ik vind het zelf ook behoorlijk dom, want ze denkt dat ze nu de wijsheid in pacht heeft.
Ik had ook zo'n vriendin, die studeerde wel voor arts. Had ja, want een verwaarloosde blaasontsteking veroorzaakte een nierbekkenontsteking en die is haar fataal geworden. Ze dacht het ook wel zelf op te kunnen lossen
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19642329
De meeste problemen in je doosch, die geen SOA zijn, hebben te maken met de zuurgraad van je vagina. Yoghurt schijnt die zuurgraad weer te stabiliseren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_19642344
Okaj
pi_19642352
Het zal wel,....
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:20:46 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19642353
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef vdo28 het volgende:
..................

Yoghurt is for eating, mkay?
Toch is dit een beproefd huis-tuin- en keukenmiddeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')