abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19610616
Ik hoorde in het nieuws dat Advocaat nogal ruzie heeft met Seedorf, weet iemand hoe het ervoor staat. Een aantal jaar geleden was er sprake van twee kampen, namelijk de witte spelers en de zgn Kabel, met alle donkere spelers. Weet iemand of hier nog steeds sprake van is?
pi_19610639
ruzie niet...Seedorf wil dus alleen op de positie van Vd Vaart spelen, hij wil de concurentie gaan, en als het niet lukt, zit hij op de bank.
pi_19610643
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:06 schreef Paulpaul het volgende:
Ik hoorde in het nieuws dat Advocaat nogal ruzie heeft met Seedorf, weet iemand hoe het ervoor staat. Een aantal jaar geleden was er sprake van twee kampen, namelijk de witte spelers en de zgn Kabel, met alle donkere spelers. Weet iemand of hier nog steeds sprake van is?
Er is helemaal niets aan de hand
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_19610650
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:07 schreef BobRooney het volgende:
ruzie niet...Seedorf wil dus alleen op de positie van Vd Vaart spelen, hij wil de concurentie gaan, en als het niet lukt, zit hij op de bank.
Dat is dus ook niet zo, hij heeft niet gezegt dat hij ALLEEN op die positie wil spelen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_19610691
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat is dus ook niet zo, hij heeft niet gezegt dat hij ALLEEN op die positie wil spelen
nee, hij wil de concurentie aangaan... je hebt gelijk
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:13:28 #6
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19610765
nee maar hij stelt in de kranten het scorend vermogen van van der Vaart aan de kaak.. gatverdamme, zijn ware aard komt na een week al weer boven. Had die gast toch thuis gelaten man.. wat een lul is het toch! Hij moet blij zijn als hij mee mag doen.

Dan heb ik het niet eens over het belachelijke feit dat die mafkees nog steeds ongestraft corners en vrije trappen mag nemen..
pi_19610885
Advocaat zou zijn kop eens uit de reet van bepaalde spelers moeten halen zeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_19610917
Als hij het scorend vermogen van VDV aan de kaak stelt dan is er volgens mij wel wat aan de hand. Als je in teamverband werkt ga je toch niet openlijk aan iemand zijn vermogens twijvelen? Helemaal niet openlijk! Zo krijg je toch alleen maar haat en nijd? Ik noem dat achterbaks gedrag en iemand zou om die reden een berisping moeten krijgen of het team uit gedonderd moeten worden. Hij verdeelt de boel zo!

Hoe zit het met die kabel?
pi_19610972
Seedorf is wel ff 100 keer beter als vd vaart.. wat seedorf heeft gepresteerd bij AC Milan dit seizoen is echt heel sterk.. daarbij vergeleken loopt vd vaart heel erg achter.. is gewoon gehyped en hoort op de bank te zitten ipv seedorf!
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:25:12 #10
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19611068
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:21 schreef Luizao het volgende:
Seedorf is wel ff 100 keer beter als vd vaart.. wat seedorf heeft gepresteerd bij AC Milan dit seizoen is echt heel sterk.. daarbij vergeleken loopt vd vaart heel erg achter.. is gewoon gehyped en hoort op de bank te zitten ipv seedorf!
Precies.
Maar toch niet netjes dat Seedorf VDV afvalt en public
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:28:51 #11
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19611177
quote:
van der Vaart wil in Oranje nog wel eens een balletje goed afspelen of een overtuigend doelpunt maken.. Dat heb ik Seedorf sinds Oostenrijk uit niet meer zien doen..

Ik ben een Feyenord supporter voor de duidelijkheid.. maar ik begrijp de keuze voor van der Vaart volkomen. Die jongen weet wanneer hij moet vertragen of versnellen. Seedorf lijkt in dat opzicht in het Nederlands Elftal altijd de verkeerde keuzes te maken.

Seedorf was bij Milan inderdaad heel erg sterk. Mooi voor hem, mooi voor Milan en mooi voor de uitstraling van Nederlandse voetballers in het buitenland. Dat wil niet zeggen dat hij recht heeft om van der Vaart openlijk af te zeiken.

Die jongen heeft gewoon een groot probleem met zichzelf.
pi_19611183
quote:
Van der Vaart speelt altijd op die positie, Seedorf niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19611760
Hoe zit het met de KABEL!
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:39:21 #14
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19612904
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:51 schreef Paulpaul het volgende:
Hoe zit het met de KABEL!
kaˇbel (de ~ (m.), ~s)
1 lijn van 3 tot 6 ineengedraaide touwen van hennep, kunststof, staal enz.
2 buigzame leiding waarin draden gevat zijn voor het vervoer van elektriciteit, data enz.
3 kabeltelevisie

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_19613026
Thx
pi_19613044
Ik vind dat Seedorf een arrogante eikel is
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:47:10 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_19613073
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nee maar hij stelt in de kranten het scorend vermogen van van der Vaart aan de kaak.. gatverdamme, zijn ware aard komt na een week al weer boven. Had die gast toch thuis gelaten man.. wat een lul is het toch! Hij moet blij zijn als hij mee mag doen.

Dan heb ik het niet eens over het belachelijke feit dat die mafkees nog steeds ongestraft corners en vrije trappen mag nemen..
Stel je anders ff aan ofzo... Kranten dikken alles aan. Seedorf lijkt mij eerlijk gezegd wel een redelijke vent...
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:20:45 #18
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_19613891
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Stel je anders ff aan ofzo... Kranten dikken alles aan. Seedorf lijkt mij eerlijk gezegd wel een redelijke vent...
alleen jammer dat het om een EK voetbal gaat en niet om een theekransje. Mensen met jouw redenatie stemmen ook op Bush.. ja, het is wel een redelijke vent. Je moet kijken naar waar het om gaat.. en om on topic te blijven is dat eenheid binnen het team, je best doen en je schikken naar de wens van de bondscoach.. diezelfde bondscoach die je geselecteerd heeft en je ook thuis had kunnen laten.
pi_19614036
Stanley je haalt de woorden uit mijn mond, hier hoef ik niet meer aan toe te voegen!
pi_19614892
Seedorf heeft toch ook wel gelijk, VDV heeft dit seizoen maar 7 keer gescoord ofzo
en ene groot gedeelte van het seizoen heeft hij ondermaats gepresteerd voor zijn kunnen

hopelijk gaat Seedorf deze strijd echt aan, kan alleen maar goede dingen uit voorkomen
een gemotiveerdere oranje, daar ben ik voor
een groep spelers die elkaar op de hielen zitten als het gaat qua prestaties, als een het slecht doet, dan moet de andere zich direct bewijzen door zijn beste spel te laten zien
pi_19614959
Er is inderdaad weer een grote rassenstrijd gaande binnen het Nederlands elftal.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_19615020
Ik denk dat het tegen de tijd dat het EK begint, wel weer tot een ontploffing komt.
Er moet immers altijd wat aan de hand zijn binnen het Nl. elftal
pi_19615058
Ja en elkaar dan lekker afzeiken als het niet goed gaat! Bepaalde spelers de bal niet willen toespelen omdat ze een hekel aan elkaar hebben, lekker hoor!

Je moet gewoon een team hebben met spelers die alles voor elkaar over hebben en niet elkaar op de hielen zitten. In de ene situatie kan Advo gebruik maken van de ene speler en in het andere geval van de andere.

Seedorf is alleen een irritant kereltje die denk dat hij de beste is en daarom alles kan maken. Dat is dus niet goed voor de teamvorming
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:07:47 #24
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_19615090
De media blaast het allemaal weer op!

Seedorf richt zich op 1 positie, echter op deze positie is hij niet de nummer 1. Wat ik begrijpelijk vind, als VD Vaart gemotiveerd is kan hij voor veel gevaar zorgen. Seedorf is heel balvast, maar VD Vaart is naar mijn mening veel dreigender en gevaarlijker.

Seedorf moet zich niet zo uitlaten. Het Team belang, het belang om als elftal die titel binnen te slepen is het grootste belang. Seedorf is maar een schakeltje uit de Kabel daarvan. Hij kan best belangrijk zijn voor Oranje, maar dan moet hij het teambelang voorop zetten, en niet voor bondscoach spelen om zichzelf te richten op de positie achter de spitsen. Ik heb zelfs liever Sneijder daar dan Seedorf. Dus dat spel als tegen de VS, links mid spelen en dan naar het midden trekken continu, is niet gewenst!
Accept you're dead and start living
pi_19615203
elkaar niet toespelen lijkt me net iets te ver te gaan, als je elkaar niet moet
de meesten zijn professioneel genoeg
en eenmaal je op het veld staat, en de tegenstander je irriteert, dan let je niet zo meer op je lastige medespeler

moet het niet ketting zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')