Er is helemaal niets aan de handquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:06 schreef Paulpaul het volgende:
Ik hoorde in het nieuws dat Advocaat nogal ruzie heeft met Seedorf, weet iemand hoe het ervoor staat. Een aantal jaar geleden was er sprake van twee kampen, namelijk de witte spelers en de zgn Kabel, met alle donkere spelers. Weet iemand of hier nog steeds sprake van is?
Dat is dus ook niet zo, hij heeft niet gezegt dat hij ALLEEN op die positie wil spelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:07 schreef BobRooney het volgende:
ruzie niet...Seedorf wil dus alleen op de positie van Vd Vaart spelen, hij wil de concurentie gaan, en als het niet lukt, zit hij op de bank.
nee, hij wil de concurentie aangaan... je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet zo, hij heeft niet gezegt dat hij ALLEEN op die positie wil spelen
Precies.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:21 schreef Luizao het volgende:
Seedorf is wel ff 100 keer beter als vd vaart.. wat seedorf heeft gepresteerd bij AC Milan dit seizoen is echt heel sterk.. daarbij vergeleken loopt vd vaart heel erg achter.. is gewoon gehyped en hoort op de bank te zitten ipv seedorf!
van der Vaart wil in Oranje nog wel eens een balletje goed afspelen of een overtuigend doelpunt maken.. Dat heb ik Seedorf sinds Oostenrijk uit niet meer zien doen..quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:21 schreef Luizao het volgende:
Seedorf is wel ff 100 keer beter als vd vaart.. wat seedorf heeft gepresteerd bij AC Milan dit seizoen is echt heel sterk.. daarbij vergeleken loopt vd vaart heel erg achter.. is gewoon gehyped en hoort op de bank te zitten ipv seedorf!
Van der Vaart speelt altijd op die positie, Seedorf niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:21 schreef Luizao het volgende:
kaˇbel (de ~ (m.), ~s)quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:51 schreef Paulpaul het volgende:
Hoe zit het met de KABEL!
Stel je anders ff aan ofzo... Kranten dikken alles aan. Seedorf lijkt mij eerlijk gezegd wel een redelijke vent...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nee maar hij stelt in de kranten het scorend vermogen van van der Vaart aan de kaak.. gatverdamme, zijn ware aard komt na een week al weer boven. Had die gast toch thuis gelaten man.. wat een lul is het toch! Hij moet blij zijn als hij mee mag doen.
Dan heb ik het niet eens over het belachelijke feit dat die mafkees nog steeds ongestraft corners en vrije trappen mag nemen..
alleen jammer dat het om een EK voetbal gaat en niet om een theekransje. Mensen met jouw redenatie stemmen ook op Bush.. ja, het is wel een redelijke vent. Je moet kijken naar waar het om gaat.. en om on topic te blijven is dat eenheid binnen het team, je best doen en je schikken naar de wens van de bondscoach.. diezelfde bondscoach die je geselecteerd heeft en je ook thuis had kunnen laten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel je anders ff aan ofzo... Kranten dikken alles aan. Seedorf lijkt mij eerlijk gezegd wel een redelijke vent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |