abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19609569
Ben net gebeld door het CWI.. ik kan namelijk een baan krijgen.. maar ik twijfel er enorm aan.. of ik het wel moet doen...

Maar die vrouwe van het CWI probeert mij dus onder druk te zetten.. door te vertellen dat als ik die baan weiger zijn mijn uitkering gaan stop zetten..

Vraag: Mag ik een passende baan weigeren.. en zo ja.. op welke redenen moet ik het dan gooien om op safe te spelen.
pi_19609602
Waar twijfel je over dan?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_19609607
Neej je mag niet weigeren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_19609617
ALleen als de reisafstand te groot is ... (65km of meer) geloof ik
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_19609618
Beggars can’t be choosers.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_19609627
Waarom zou je weigeren?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19609643
Waarom zou je twijfelen. Er is bijna geen werk en jij gaat het zitten weigeren.
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:16:12 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_19609645
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:15 schreef vdo28 het volgende:
Waarom zou je weigeren?
uitkering is makkelijker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19609648
Waarom twijfel je als het een passende baan is?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:23:26 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_19609778
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:12 schreef Omkron het volgende:
Vraag: Mag ik een passende baan weigeren.. en zo ja.. op welke redenen moet ik het dan gooien om op safe te spelen.
Ligt het aan mij of moeten wij voor jou redenen bedenken waardoor jij langer dan noodzakelijk van je uitkering kan genieten Beetje een raar verzoek.

Ik zou zeggen: hou het bij de redenen die je hebt. En als die niet volstaan, dan rap aan het werk!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_19609791
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

uitkering is makkelijker
Ik hoop niet dat dat de reden is
pi_19609828
wees blij dat je überhaupt kunt werken.
alles is beter dan teren op ONZE belastingcenten, die worden al genoeg verneukt.

dus; wat je ook aangeboden krijgt, aanpakken die handel. Alles is beter dan parasiteren.
A sick mind is a joy forever
pi_19609850
tis duidelijk dat je niet wil werken. Uitkering is zeker wel makkelijk.

Als ze je een baan aanbieden moet je die aanvaarden. En ook al is het niet precies wat je wilt, je kunt altijd nog verder soliciteren. Maar ik gok erop dat je er zo een bent die liever op zen luie reet zit en zen hand ophoud
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:26:50 #14
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_19609854
Werk = werk. Zo redeneren ze bij het CWI. Ook al moet je tomatenplukken. Vette pech dus.
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_19609864
Als de baan passend is kun je niet weigeren, want dan wordt inderdaad je uitkering stop gezet. Maar waarom zou je weigeren??
Wat zijn jou redenen om het niet te doen?? En waarom vind het CWI dan dat het voor jou passend is??

ik zelf zou het gedaan hebben...alleen al omdat je dan weer aan het werk bent...is altijd beter dan een uitkering...dat is mijn mening

Succes in ieder geval
In love with RoBBeR_W_M
pi_19609885
de redenen
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:28:28 #17
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19609886
Als je kan werken moet je het zeker doen.. Ik vind dat je wel een moreele plicht hebt.. wees blij dat je een baan kan krijgen.. Heel veel mensen kunnen niet eens een baan krijgen...

Ik zou het echt heel dom vinden als de baan niet neemt..dan mogen ze van mij ook je uitkering stoppen!!!
Bizar.. (bit dyslectische)
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 10:28:39 #18
18653 crew  D.
pi_19609888
weigeren mag niet

die uitkering krijg je als werkzoekende, als er dan werk is en je weigert, ben je dus niet echt zoekende
pi_19609985
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:12 schreef Omkron het volgende:
Ben net gebeld door het CWI.. ik kan namelijk een baan krijgen.. maar ik twijfel er enorm aan.. of ik het wel moet doen...

Maar die vrouwe van het CWI probeert mij dus onder druk te zetten.. door te vertellen dat als ik die baan weiger zijn mijn uitkering gaan stop zetten..
Was jij het niet die als ongediertebestrijder aan de slag zou gaan? In een andere topic wilde jij je arbeidsovereenkomst toch "bespreken" m.b.t. het uitvinden van zaken?

Werken met die handel!
Wanneer jij denkt gelijk te hebben, vooral blijven volhouden!
Ik weet wel beter............
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:35:14 #20
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_19609987
Gewoon die baan nemen. Als het niks is kun je altijd nog verder solliciteren.
En solliciteren vanuit een werksituatie gaat makkelijker.
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:38:23 #21
58637 Henrique
It's a Queen...
pi_19610043
Je hebt die baan toch nog niet. Het CWI kan je misschien voorstellen aan een werkgever, die moet je dan altijd nog willen aannemen.
Ga gewoon op gesprek en kijk wat er gebeurt, misschien wil dat bedrijf je wel helemaal niet aannemen. Zeker niet als blijkt hoe ongemotiveerd je bent...
It's my humble opinion that I'm always right!
Mijn weblog
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:39:07 #22
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_19610053
Gewoon gaan werken we hebben al genoeg mensen die niet werken terwijl ze het wel kunnen!
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_19610126
Ts is weg
pi_19610135
Misschien kan de TS de reden noemen ipv dat we allemaal elkaar gaan herhalen.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_19610153
Ik wil een ambachtelijk beroep gaan leren/uitvoeren.. nl. stukadoor.. hierbij heb je de mogelijkheid om later voor jezelf te beginnen. Dat heb ik nu niet met ongediertebestrijder.

En nee.. ik wil die uitkering niet behouden.. ik wil wat gaan doen.. zaak ligt vele malen gecompliceerder dan hier nu weergegeven wordt.

Ik meen me ergens te hebben gelezen dat ik een baan 1 of 2x mag weigeren.. kan iemand dit bevestigen.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')