Oh fuck, het angstzweet breek uit..quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
ga je ons nu stuk voor stuk af, swets, eerst X, nu mij, en als ik een permban heb, wie dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en als ie te grof wordt ga je uithuilen?.
Een leuke Ovjl-user met een permban is al genoeg hoor,.
Ah, ok, check, duidelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nah, ik probeer nog enigszins niveau te houden....
Dan post je maar geen blootfoto'squote:en ik zit op m'n werk..
X-crew houdt elkaar hand boven hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik had eig gegokt op FF
Ja die macht heb ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow ja, hit me where it hurts. De PP waarderings index.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik kon swets toch beter waarderen toen hij nog empty3 was
en dat is toch vrij betreurenswaardig!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die macht heb ik
Ach joh..., zwarte humorquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en dat is toch vrij betreurenswaardig!
't is maar wat je leuk vindt. Ik vind hem geen ene zak aan.. te makkelijk scoren, verzuurd, etc. Ben blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ben je al weer terug, X?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:14 schreef BobbySexyCool het volgende:
't is maar wat je leuk vindt. Ik vind hem geen ene zak aan.. te makkelijk scoren, verzuurd, etc. Ben blij dat ie weg is.
neen, wij gokken of op:quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
ben je al weer terug, X?
Je impliceerde gisteren toch duidelijk dat jij er mee te maken had..quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die macht heb ik
Kom op man, is dat het best wat je kan doen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, wij gokken of op:
-Hahahaa
-Dirk
-BBD
Ga je nog reageren met je echte username of ben jij zo'n lafbek die je per definitie niet serieus hoeft te nemen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:14 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
't is maar wat je leuk vindt. Ik vind hem geen ene zak aan.. te makkelijk scoren, verzuurd, etc. Ben blij dat ie weg is.
hij heeft wel het Swami kapselquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
neen, wij gokken of op:
-Hahahaa
-Dirk
-BBD
quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je impliceerde gisteren toch duidelijk dat jij er mee te maken had..
Jij hebt toch duidelijk de mogenlijkheid om achter de schermen navraag te doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je impliceerde gisteren toch duidelijk dat jij er mee te maken had..
neen, nu ga je de fout in, Iddis_eye maakt leuke klonen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij heeft wel het Swami kapsel
Beschouw dit als mijn echte username, lievert!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga je nog reageren met je echte username of ben jij zo'n lafbek die je per definitie niet serieus hoeft te nemen?.
*terugvindpost*quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:27 schreef BobbySexyCool het volgende:
En nu, paarseaashaars? Ga je me spanken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |