Had jij er eentje met of zonder ingebouwde vibrator want ik heb gezien dat die allebei bestaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ben benieuwd naar jouw ervaringen van het opblaasbare plugje... de mijne ligt al bij het oud vuil![]()
met pomp en vibro.... dat pompje was eg afknapper!!! zie mijn eerdere postquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:08 schreef JMrules het volgende:
[..]
Had jij er eentje met of zonder ingebouwde vibrator want ik heb gezien dat die allebei bestaan.
Groothandel kan je alleen bij terrecht als je een bedrijf hebt in die branche(erotiek) en laten wij nu eens een aantal website's(buiten mijn eigen site om) hebben en daarvoor een bedrijfje hebben(belastingtechnisch interresant enzo, ook voor modellenwerk...).quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:06 schreef JMrules het volgende:
[..]
Nou trilei is dus echt een aanraderMaar euhmmm, groothandel.........goedkoper........ikke= geinteresseerd, vertel aub
![]()
Doe er eens eentje dan. Ik zal em wel afmakenquote:Op maandag 28 juni 2004 19:43 schreef Blinker het volgende:
*schop*
ik wil verhalen
Daarvoor kan je daar niet terrecht hoor, het is een groothandel, die zitten niet te wachten op mensen die eens in de zoveel maanden een klein dingetje halen....quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vriend die in de prostitutie werkt... Zou je me eventueel meer info willen mailen? dikkevetteonzin@hotmail.com THANKS
Hmm had ik he tlaatst ookover met mijn vriendin. Die lijkt het namelijk heel geil zon dildo broekje. Staat nog op het verlanglijstje zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef Fixers het volgende:
Ik ziet toch regelmatig broekjes/tuigjes met een dildo of buttplug (of allebei). Het lijkt me dat er best wel wat mensen zijn die zichzelf of hun partner wel eens zo'n ding laten dragen voor een wat langere tijd. Kan me er best wel wat bij indenken om daar je partner mee te 'pesten'tijdens een avondje naar de bios.
Daar staat de medium buttplug van mij inmiddels ook, Is idd 1 keer en nooit meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:04 schreef JMrules het volgende:
[..]
Jah ik weet het niet, lijkt mij wel een probeerseltje waard heh. En als het niet werkt kan ik het altijd nog in de sex-toy-vitrine kwijt, leuke opvulling is het op z'n minst (opvulling is in dit geval een beetje dubbelzinnig maarjah)
Wat jammer dat we ons niet in de zelfde circels begeven. Ik zie ze nooit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef Fixers het volgende:
Ik ziet toch regelmatig broekjes/tuigjes met een dildo of buttplug (of allebei). Het lijkt me dat er best wel wat mensen zijn die zichzelf of hun partner wel eens zo'n ding laten dragen voor een wat langere tijd. Kan me er best wel wat bij indenken om daar je partner mee te 'pesten'tijdens een avondje naar de bios.
Das klote voor jequote:Op zondag 18 juli 2004 16:47 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Daar staat de medium buttplug van mij inmiddels ook, Is idd 1 keer en nooit meer
Moet je voor de gein eens bij Mr.B in amsterdam (Warmoestraat) gaan kijken....dán weet je wat Large isquote:Op maandag 19 juli 2004 18:15 schreef JMrules het volgende:
[..]
Medium schijnt ook nogal vrij groot te zijn zal ik maar zeggen. Heb ze zien liggen bij Christine le Duc en moet toegeven dat ze flink aan de maat zijn, wat is Large dan vraag je je af.
Euhmm, denk je dat ik dat durf te zien?!?!quote:Op maandag 19 juli 2004 18:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens bij Mr.B in amsterdam (Warmoestraat) gaan kijken....dán weet je wat Large is(en daar is jouw mediumpje mini bij
)
De maten van die dingen verschillen overigens ook per merk en winkel. Ik heb ook een medium die veel te groot is, maar ik heb ook een medium ingehad ooit die te klein was...
oh, wat dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:49 schreef Thorical het volgende:
[..]
Wat jammer dat we ons niet in de zelfde circels begeven. Ik zie ze nooit.
Maar met m'n vorige partner werden wel eens leuke dingen gedaan als we naar haar ouders gingen of een receptie![]()
..als ie 'r te makkelijk uitfloept is 't te mini, of een verkeerde vorm..quote:Op maandag 19 juli 2004 18:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens bij Mr.B in amsterdam (Warmoestraat) gaan kijken....dán weet je wat Large is(en daar is jouw mediumpje mini bij
)
De maten van die dingen verschillen overigens ook per merk en winkel. Ik heb ook een medium die veel te groot is, maar ik heb ook een medium ingehad ooit die te klein was...
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:00 schreef zlapelooz het volgende:
By the way, wat ik ook goeie "anal fun" vind, zijn va die 'Anal beads'; meestal een ketting van 10 kraaltjes in oplopende grootte, uitgevoerd in siliconen. Zowel bij het insteken en uittrekken geeft het 'n goeie prikkel (vind ik).. Zowel bij hem als bij haar!!
Ik zie ze ook alleen maar in (online)winkels e.d.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:49 schreef Thorical het volgende:
[..]
Wat jammer dat we ons niet in de zelfde circels begeven. Ik zie ze nooit.
Maar met m'n vorige partner werden wel eens leuke dingen gedaan als we naar haar ouders gingen of een receptie![]()
Voorzichtig brengen natuurlijk, zorg dat je de kans hebt om haar alles uit te leggen. Wijs haar vooral op het anatomise voordeel: met een buttplug (al dan niet voorzien van vibratie) of een vingertje kan je de prostaat stimuleren. De prostaat die ook wel eens de mannelijke variant op de g-spot wordt genoemd is een orgaan dat het verkeer regelt tussen blaas, ballen en penis. Stimulatie hiervan zal leiden tot een heftiger orgasme.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:32 schreef mrcelica het volgende:
Hmm, zo'n buttplug lijkt me ook wel wat. Maar hoe moet je dat een meisje vertellen zonder dat ze gelijk denkt dat je homo bent? Momenteel heb ik geen relatie maar ik vraag het me gewoon af (voor in de toekomst). Me vorige vriendin had weleens haar vinger in mijn kont gedaan terwijl ze me aan het pijpen was. Ik vond dit errug lekker maar toen ik haar dat vertelde zei ze dat ze het vreemd vond, net alsof ik homo ben ofzoSnap dan niet waarom ze dat deed maar goed.
En hoe gaan jullie om met de hygiene ? Ik zou niet willen dat ze zo'n plug uit me kont zou halen en dat er poep aan zit ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |