Foto's! Foto's!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:43 schreef XemmyX het volgende:
Butt plug
Voor zowel mannen als vrouwen die willen experimenteren met anale seks of hiermee al ervaring mee hebben en zoeken naar variatie. De butt plug zorgt voor een extra stimulatie of intensivering bij het klaarkomen. Gemaakt van latex en daardoor stevig, maar ook zacht en buigzaam.
Lengte 15 cm. Doorsnede top 2 cm uitlopend naar 4 cm.
https://shop.black.nl/ind(...)en&subcat=Butt_Plugsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Foto's! Foto's!
Foto's van Emmy met buttplug, dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
https://shop.black.nl/ind(...)en&subcat=Butt_Plugs
klik maar![]()
die heb ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:51 schreef engessa het volgende:
[..]
Foto's van Emmy met buttplug, dat zou wat zijn.
en ligt je buttplug nou nog steeds stof te vergaren ??? duurt wel beetje lang héquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef JMrules het volgende:
[..]
Even een steekje naar mijn vriendin ( met een lieve), euhmm nee dus. Toen ik gisteren laat thuis kwam verraste ze me in schilderkleren en een kwast in haar hand. Enfin, ben nu wel blij dat we de laatste kamer ( mijn computerkamer
) hebben geschilderd (we zitten GVDMM al weken in de zooi omdat we het hele huis aan het opknappen zijn
das nu afgelopen
) En dit op zijn beurt betekend weer dat we vanavond extra ontspannen kunnen genieten. En das nu net wat ik hier nodig ga hebben heh
![]()
![]()
Aangezien we samen dus om 8 uur waren opgestaan om te werken en we om 1 uur 's nachts de kwasten weglegden was het toch wel een drukke dag. In plaats van lekker sexen met speeltjes heb ik dus nog maar een lekker jointje gerookt
![]()
maar das helemaal offtopic![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en ligt je buttplug nou nog steeds stof te vergaren ??? duurt wel beetje lang hé![]()
ROFLquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:08 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vond er niks aan, dat ding werkte voor geen meter,
ik had 'm net zo goed in m'n reet kunnen steken
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 06:21 schreef DoubleU het volgende:
Het is hier al honderd keer verteld en ik doe het nog maar een keer.
Jezelf als man anaal met een fallusverwant voorwerp penetreren of door een Bijlmerbajes- negor van twee meter in het vierkant (type Eric Schreurs) heeft zeer weinig met homofiele neigingen te maken. Al ben je zelf nog zo'n he-man patser; je hebt daarbinnen een prostaat zitten, en dat gezwelletje is het mannelijke equivalent van de clitoris. (Mogelijk door de natuur niet helemaal zo bedoeld, maar who gives a fuck) Als je niets wilt doen wat je zelf zou kunnen interpreteren als homofiel gedrag experimenteer je maar met je hetero-duim.
Het probleem bij mannen is dat gepenetreerd worden door een penis de eerste keer (keren) als pijnlijk ervaren kan worden. 'Omdat de anus daar niet op gebouwd is' is onzin. Als er iets uit kan, kan er ook iets in. Kwestie is dat de sluitspier inkomend verkeer - en langdurig opengehouden worden! - simpelweg niet gewend is, zoals mijn voeten ook niet gewend zijn aan zoiets idioots als de 4-daagse.. Het is dus in het begin een kwestie van Kalmpjes Aan. Als de penis (of dildo of vibator of banaan of de arm van het Vrijheidsbeeld) er een kwartiertje in zit, verdwijnt dat gevoel van ongemak vanzelf. Daarna begint het gefrot van de indringer effect te krijgen...probeer niet te hard te Ogod Ogod-ten; denk om je buren.
Het is ook aan te raden de stortkoker van te voren even te legen anders ben je naderhand een uur bezig met neuspulken.
Ik hoop dat Jerruh semi-zaliger mij dit Mona adviesje vergeeft...![]()
....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en ligt je buttplug nou nog steeds stof te vergaren ??? duurt wel beetje lang hé![]()
toppiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:10 schreef JMrules het volgende:
[..]
....Pffff, zo nu eerst een Bavaria !
![]()
Owkay zonder dollen..... dat was lekker, damnVoor herheling vatbaar ! Nu begrijp ik waarom een vrouw zo lang kan "nagenieten" van sex, lag een half uur later m'n bilspieren nog aan te spannen
Wel vervelend dat 'ie er zo makkelijk uitfloept.... Over dat clubje.... count me in !
![]()
Okay!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:10 schreef JMrules het volgende:
Owkay zonder dollen..... dat was lekker [..] Over dat clubje.... count me in !![]()
Pocket Rocket ertegenaan...... Heb een buttplug met ingebouwde pocket rocket gekochtquote:Op maandag 21 juni 2004 23:53 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
Okay!Welkom!!
Heb je ook geprobeerd met buttplug erin en dan pocket-rocket (of andere vibo) er tegen aan?? Ook errug goed![]()
..en als ie er (te) makkelijk uitfloept met je misschien net één maatje groter kopen..
Jah klopt. Euhmmm vraagje voor Erodome. Ten eerste: heb je nu al gekozen tussen dat trilei en die opblaasbare plug. Tweede vraag: Ervaringen ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:35 schreef Blinker het volgende:
erg interessante verhalen allemaal
ben benieuwd naar jouw ervaringen van het opblaasbare plugje... de mijne ligt al bij het oud vuilquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
Nog niet, ik heb een bericht van de groothandel binnen gekregen dat ze weer open zijn, dus ik ga daarna toe binnenkort, moet toch nog wat meer spul halen en dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk goedkoper.
Dan koop ik ze waarschijnlijk allebei
Nou trilei is dus echt een aanraderquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
Nog niet, ik heb een bericht van de groothandel binnen gekregen dat ze weer open zijn, dus ik ga daarna toe binnenkort, moet toch nog wat meer spul halen en dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk goedkoper.
Dan koop ik ze waarschijnlijk allebei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |