abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19906298
Butt plug
Voor zowel mannen als vrouwen die willen experimenteren met anale seks of hiermee al ervaring mee hebben en zoeken naar variatie. De butt plug zorgt voor een extra stimulatie of intensivering bij het klaarkomen. Gemaakt van latex en daardoor stevig, maar ook zacht en buigzaam.

Lengte 15 cm. Doorsnede top 2 cm uitlopend naar 4 cm.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:43:13 #52
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19909782
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:43 schreef XemmyX het volgende:
Butt plug
Voor zowel mannen als vrouwen die willen experimenteren met anale seks of hiermee al ervaring mee hebben en zoeken naar variatie. De butt plug zorgt voor een extra stimulatie of intensivering bij het klaarkomen. Gemaakt van latex en daardoor stevig, maar ook zacht en buigzaam.

Lengte 15 cm. Doorsnede top 2 cm uitlopend naar 4 cm.
Foto's! Foto's!
pi_19909862
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:43 schreef engessa het volgende:

[..]

Foto's! Foto's!
https://shop.black.nl/ind(...)en&subcat=Butt_Plugs

klik maar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:51:40 #54
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19910015
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

https://shop.black.nl/ind(...)en&subcat=Butt_Plugs

klik maar
Foto's van Emmy met buttplug, dat zou wat zijn.
pi_19910127
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:51 schreef engessa het volgende:

[..]

Foto's van Emmy met buttplug, dat zou wat zijn.
die heb ik niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19912923
Niet slowchatten mensen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19981025
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef JMrules het volgende:

[..]

Even een steekje naar mijn vriendin ( met een lieve ), euhmm nee dus. Toen ik gisteren laat thuis kwam verraste ze me in schilderkleren en een kwast in haar hand. Enfin, ben nu wel blij dat we de laatste kamer ( mijn computerkamer ) hebben geschilderd (we zitten GVDMM al weken in de zooi omdat we het hele huis aan het opknappen zijn das nu afgelopen ) En dit op zijn beurt betekend weer dat we vanavond extra ontspannen kunnen genieten. En das nu net wat ik hier nodig ga hebben heh Aangezien we samen dus om 8 uur waren opgestaan om te werken en we om 1 uur 's nachts de kwasten weglegden was het toch wel een drukke dag. In plaats van lekker sexen met speeltjes heb ik dus nog maar een lekker jointje gerookt

maar das helemaal offtopic
en ligt je buttplug nou nog steeds stof te vergaren ??? duurt wel beetje lang hé
pi_19983445
Het is hier al honderd keer verteld en ik doe het nog maar een keer.
Jezelf als man anaal met een fallusverwant voorwerp penetreren of door een Bijlmerbajes- negor van twee meter in het vierkant (type Eric Schreurs) heeft zeer weinig met homofiele neigingen te maken. Al ben je zelf nog zo'n he-man patser; je hebt daarbinnen een prostaat zitten, en dat gezwelletje is het mannelijke equivalent van de clitoris. (Mogelijk door de natuur niet helemaal zo bedoeld, maar who gives a fuck) Als je niets wilt doen wat je zelf zou kunnen interpreteren als homofiel gedrag experimenteer je maar met je hetero-duim.
Het probleem bij mannen is dat gepenetreerd worden door een penis de eerste keer (keren) als pijnlijk ervaren kan worden. 'Omdat de anus daar niet op gebouwd is' is onzin. Als er iets uit kan, kan er ook iets in. Kwestie is dat de sluitspier inkomend verkeer - en langdurig opengehouden worden! - simpelweg niet gewend is, zoals mijn voeten ook niet gewend zijn aan zoiets idioots als de 4-daagse.. Het is dus in het begin een kwestie van Kalmpjes Aan. Als de penis (of dildo of vibator of banaan of de arm van het Vrijheidsbeeld) er een kwartiertje in zit, verdwijnt dat gevoel van ongemak vanzelf. Daarna begint het gefrot van de indringer effect te krijgen...probeer niet te hard te Ogod Ogod-ten; denk om je buren.
Het is ook aan te raden de stortkoker van te voren even te legen anders ben je naderhand een uur bezig met neuspulken.

Ik hoop dat Jerruh semi-zaliger mij dit Mona adviesje vergeeft...
pi_19983447
Voor degenen die het nog niet snappen geef ik aan huis praktijklessen.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:52:28 #60
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_19991738
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en ligt je buttplug nou nog steeds stof te vergaren ??? duurt wel beetje lang hé
sssssstt, zwijg. één ding: ONregelmatige diensten van beide partijen werken niet mee, en dan ben je samen een avondje thuis (gisteren), komt de moeder van vriendinlief met haar vriend langs...........en ze blijven nog slapen ook. Next chance.....morgen

tussen ( ), het was wel gezellig gisteren maar toch......
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:08:53 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_19992269
Ik vond er niks aan, dat ding werkte voor geen meter,
ik had 'm net zo goed in m'n reet kunnen steken
zzz
pi_19993633
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:08 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vond er niks aan, dat ding werkte voor geen meter,
ik had 'm net zo goed in m'n reet kunnen steken
ROFL
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:46:45 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19993655
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 06:21 schreef DoubleU het volgende:
Het is hier al honderd keer verteld en ik doe het nog maar een keer.
Jezelf als man anaal met een fallusverwant voorwerp penetreren of door een Bijlmerbajes- negor van twee meter in het vierkant (type Eric Schreurs) heeft zeer weinig met homofiele neigingen te maken. Al ben je zelf nog zo'n he-man patser; je hebt daarbinnen een prostaat zitten, en dat gezwelletje is het mannelijke equivalent van de clitoris. (Mogelijk door de natuur niet helemaal zo bedoeld, maar who gives a fuck) Als je niets wilt doen wat je zelf zou kunnen interpreteren als homofiel gedrag experimenteer je maar met je hetero-duim.
Het probleem bij mannen is dat gepenetreerd worden door een penis de eerste keer (keren) als pijnlijk ervaren kan worden. 'Omdat de anus daar niet op gebouwd is' is onzin. Als er iets uit kan, kan er ook iets in. Kwestie is dat de sluitspier inkomend verkeer - en langdurig opengehouden worden! - simpelweg niet gewend is, zoals mijn voeten ook niet gewend zijn aan zoiets idioots als de 4-daagse.. Het is dus in het begin een kwestie van Kalmpjes Aan. Als de penis (of dildo of vibator of banaan of de arm van het Vrijheidsbeeld) er een kwartiertje in zit, verdwijnt dat gevoel van ongemak vanzelf. Daarna begint het gefrot van de indringer effect te krijgen...probeer niet te hard te Ogod Ogod-ten; denk om je buren.
Het is ook aan te raden de stortkoker van te voren even te legen anders ben je naderhand een uur bezig met neuspulken.

Ik hoop dat Jerruh semi-zaliger mij dit Mona adviesje vergeeft...
  zaterdag 19 juni 2004 @ 09:10:22 #64
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20011766
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

.... Pffff, zo nu eerst een Bavaria !

Owkay zonder dollen..... dat was lekker, damn Voor herheling vatbaar ! Nu begrijp ik waarom een vrouw zo lang kan "nagenieten" van sex, lag een half uur later m'n bilspieren nog aan te spannen Wel vervelend dat 'ie er zo makkelijk uitfloept.... Over dat clubje.... count me in !
pi_20026640
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:10 schreef JMrules het volgende:

[..]

.... Pffff, zo nu eerst een Bavaria !

Owkay zonder dollen..... dat was lekker, damn Voor herheling vatbaar ! Nu begrijp ik waarom een vrouw zo lang kan "nagenieten" van sex, lag een half uur later m'n bilspieren nog aan te spannen Wel vervelend dat 'ie er zo makkelijk uitfloept.... Over dat clubje.... count me in !
toppie
  maandag 21 juni 2004 @ 22:11:31 #66
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_20077794
Effe recapituleren hiero... zo'n buttplug een tijdje dragen rekt de boel dus enigszins op, hetgeen weer zorgdraagt voor een wat makkelijkere penetratie als puntje bij paaltje komt?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 21 juni 2004 @ 22:22:24 #67
84328 Lllaura
painting pictures
pi_20078146
Kan 't kwaad om een butt plug tijdens de seks uit te wisselen..?
Of geldt in dit geval: van ruilen komt huilen..?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_20078460
Als je zeker van elkaar bent kan je best wisselen, als je niet zeker van elkaar bent is er een risiko wbt soa's....

Zolang het schoon is en je weet zeker dat het risiko van soa's er niet inzit kan je best wisselen....

Pappie_Culo, een buttplug dragen maakt penetratie idd makkelijker omdat de anus went aan het gevoel en je minder snel (onbewust) spant, mits het geen naar gevoel is, anders werkt het averechts...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20080880
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 09:10 schreef JMrules het volgende:
Owkay zonder dollen..... dat was lekker [..] Over dat clubje.... count me in !
Okay! Welkom!!
Heb je ook geprobeerd met buttplug erin en dan pocket-rocket (of andere vibo) er tegen aan?? Ook errug goed
..en als ie er (te) makkelijk uitfloept met je misschien net één maatje groter kopen..
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:48:11 #70
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20093387
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:53 schreef zlapelooz het volgende:

[..]

Okay! Welkom!!
Heb je ook geprobeerd met buttplug erin en dan pocket-rocket (of andere vibo) er tegen aan?? Ook errug goed
..en als ie er (te) makkelijk uitfloept met je misschien net één maatje groter kopen..
Pocket Rocket ertegenaan...... Heb een buttplug met ingebouwde pocket rocket gekocht
Grotere zat ik idd aan te denken want deze moet ik dus gewoon vasthouden zogezegd Misschien toch eens over zo'n opblaasbare nadenken...
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:35:25 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_20124804
erg interessante verhalen allemaal
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:18:18 #72
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20129988
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:35 schreef Blinker het volgende:
erg interessante verhalen allemaal
Jah klopt. Euhmmm vraagje voor Erodome. Ten eerste: heb je nu al gekozen tussen dat trilei en die opblaasbare plug. Tweede vraag: Ervaringen ?

(Vriendin heeft net zo'n trilei met afstandbediening: HIJ IS LEUK , ik denk misschien kun je nu makkelijker kiezen )
pi_20132853
Nog niet, ik heb een bericht van de groothandel binnen gekregen dat ze weer open zijn, dus ik ga daarna toe binnenkort, moet toch nog wat meer spul halen en dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk goedkoper.

Dan koop ik ze waarschijnlijk allebei
pi_20132914
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
Nog niet, ik heb een bericht van de groothandel binnen gekregen dat ze weer open zijn, dus ik ga daarna toe binnenkort, moet toch nog wat meer spul halen en dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk goedkoper.

ben benieuwd naar jouw ervaringen van het opblaasbare plugje... de mijne ligt al bij het oud vuil
  woensdag 23 juni 2004 @ 20:06:37 #75
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20133213
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef erodome het volgende:

Nou trilei is dus echt een aanrader Maar euhmmm, groothandel.........goedkoper........ikke= geinteresseerd, vertel aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')