die opblaasbare (die ik had iig) was zeker wel dunner dan die medium en iets dikker dan die dunne maar zoals je hierboven kan lezen was het voor mij iig een big 1 x nooit weerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:30 schreef erodome het volgende:
Ja een opblaasbare, maar die zit qua vaste maat toch wel redelijk bij die medium hoor, dat vind ik een hele klus
Ik mag binnenkort weer een nieuw speeltje kopen, zit te twijvelen tussen zo'n opblaasbare buttplugg en een op afstand bedienbaar eitje
Die dunne gaat altijd, maar blijft niet al te best zitten, schiet er snel uit...
Wil je het misschien proberen dit weekend?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:26 schreef JMrules het volgende:
[..]
Laten we hier maandag nog eens op terugkomen danDenk trouwens dat erodome gelijk heeft als ik de plaatjes mag geloven, moet een soort van klein-medium tussenmaat zijn. Maar je hebt zo'n opblaasbare dus nog niet Erodome, dan heb je zoveel tussenmaten als je wilt natuurlijk
![]()
Jah ik weet het niet, lijkt mij wel een probeerseltje waard heh. En als het niet werkt kan ik het altijd nog in de sex-toy-vitrine kwijt, leuke opvulling is het op z'n minst (opvulling is in dit geval een beetje dubbelzinnig maarjahquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef TamLX het volgende:
[..]
Wil je het misschien proberen dit weekend?
wat moet ik er over kwijt willen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:21 schreef JMrules het volgende:
[..]
Nee hoor ik dus ookMaar het mannenvolk is hier weer slecht bedeeld jah
Nog anderen (mannen) die hier iets over kwijt willen ?
Maar zou je er wel een willen hebben dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat moet ik er over kwijt willen?
alleen dat ik te schijterig ben om er eentje te kopen....?
Waarom dat?? Schaam je je ofzo? ( Ik zou niet weten waarom maargoed.) Zelf Heb ik er dit weekend eentje aangeschaft maar ben nog niet in de gelegenheid geweest hem te proberen. Wellicht vanavondquote:Op maandag 14 juni 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nee joh!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]ben ik de enige man die een buttplug gebruikt heeft hier ??? lijkt me sterk![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:00 schreef JMrules het volgende:
[..]
Waarom dat?? Schaam je je ofzo? ( Ik zou niet weten waarom maargoed.) Zelf Heb ik er dit weekend eentje aangeschaft maar ben nog niet in de gelegenheid geweest hem te proberen. Wellicht vanavond![]()
als je naar een sexwinkel gaat kijken ze daar echt niet van op hoor, dat is voor hun net zo normaal als een kropsla van de groenteman kopenquote:Op maandag 14 juni 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
..en neem nou maar van 'n ervaringsdeskundige aan: liever een buttplug dan een krop sla!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:10 schreef GewoneMan het volgende:
als je naar een sexwinkel gaat kijken ze daar echt niet van op hoor, dat is voor hun net zo normaal als een kropsla van de groenteman kopen
Waar is Fok anders voor heh. Maar als ik jullie (bijv. jij en Erodome) mag geloven heb ik geen miskoop gedaan hehquote:Op maandag 14 juni 2004 16:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wel ff je ervaringen delen hé
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:41 schreef JMrules het volgende:
[..]
Waar is Fok anders voor heh. Maar als ik jullie (bijv. jij en Erodome) mag geloven heb ik geen miskoop gedaan hehHeb trouwens eentje gekocht met een vibrator erin
. Wellicht morgen meer nieuws.....
Euhmmm, doe dit nu niet, nu wil ik helemaal snel naar huis (jah zit nog late dienst te draaien op die klote helpdesk hierquote:Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef zlapelooz het volgende:
[..]Go!
JMrules!
Go!
ghehequote:Op maandag 14 juni 2004 19:21 schreef JMrules het volgende:
[..]
Euhmmm, doe dit nu niet, nu wil ik helemaal snel naar huis (jah zit nog late dienst te draaien op die klote helpdesk hier) Maargoed, nog iemand enthousiast dus, altijd fijn
JM wil naar huissssss
om te spelen met vriendin en nieuw speelGOED.
presentquote:Op maandag 14 juni 2004 23:52 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Tijd om een Buttplug-gebruikers groep op te richten..
Even een steekje naar mijn vriendin ( met een lievequote:Op maandag 14 juni 2004 21:28 schreef erodome het volgende:
En JMrules, al gespeeld?????????????????![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |