abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19810760
Ja een opblaasbare, maar die zit qua vaste maat toch wel redelijk bij die medium hoor, dat vind ik een hele klus
Ik mag binnenkort weer een nieuw speeltje kopen, zit te twijvelen tussen zo'n opblaasbare buttplugg en een op afstand bedienbaar eitje

Die dunne gaat altijd, maar blijft niet al te best zitten, schiet er snel uit...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19810852
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:30 schreef erodome het volgende:
Ja een opblaasbare, maar die zit qua vaste maat toch wel redelijk bij die medium hoor, dat vind ik een hele klus
Ik mag binnenkort weer een nieuw speeltje kopen, zit te twijvelen tussen zo'n opblaasbare buttplugg en een op afstand bedienbaar eitje

Die dunne gaat altijd, maar blijft niet al te best zitten, schiet er snel uit...
die opblaasbare (die ik had iig) was zeker wel dunner dan die medium en iets dikker dan die dunne maar zoals je hierboven kan lezen was het voor mij iig een big 1 x nooit weer

oftewel ik zou in jouw geval gaan voor het eitje
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19810863
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:26 schreef JMrules het volgende:

[..]

Laten we hier maandag nog eens op terugkomen dan Denk trouwens dat erodome gelijk heeft als ik de plaatjes mag geloven, moet een soort van klein-medium tussenmaat zijn. Maar je hebt zo'n opblaasbare dus nog niet Erodome, dan heb je zoveel tussenmaten als je wilt natuurlijk
Wil je het misschien proberen dit weekend?
pi_19810908
Samen met je vriendin natuurlijk| Laat maar weten maandag of jij het ook een aanrader vind
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:04:09 #30
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_19811648
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:35 schreef TamLX het volgende:

[..]

Wil je het misschien proberen dit weekend?
Jah ik weet het niet, lijkt mij wel een probeerseltje waard heh. En als het niet werkt kan ik het altijd nog in de sex-toy-vitrine kwijt, leuke opvulling is het op z'n minst (opvulling is in dit geval een beetje dubbelzinnig maarjah )
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_19868668
Een vriend van mij die zegt dat hij veel langere orgasmes heeft als hij een buttplug gebruikt. Dus ja, daar wordt je dan wel nieuwsgierig naar. Nog niet bij mezelf, maar wel hoe het dan zou zijn bij hem....
pi_19871778
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:21 schreef JMrules het volgende:

[..]

Nee hoor ik dus ook Maar het mannenvolk is hier weer slecht bedeeld jah Nog anderen (mannen) die hier iets over kwijt willen ?
wat moet ik er over kwijt willen?
alleen dat ik te schijterig ben om er eentje te kopen....?
dag
pi_19883407
quote:
Op maandag 14 juni 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:

[..]

Maar zou je er wel een willen hebben dan?
  maandag 14 juni 2004 @ 16:00:30 #34
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_19883525
quote:

[..]

Waarom dat?? Schaam je je ofzo? ( Ik zou niet weten waarom maargoed.) Zelf Heb ik er dit weekend eentje aangeschaft maar ben nog niet in de gelegenheid geweest hem te proberen. Wellicht vanavond
pi_19883705
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]ben ik de enige man die een buttplug gebruikt heeft hier ??? lijkt me sterk
Nee joh!!!

Op de een of andere ligt er toch wel een taboe op bij mannen... en weet uit ervaring dat sommige vrouwen het ook maar vreemd vinden als je als man aangeeft dat anus e.o. gevoelige plekjes zijn en dat ze daar best wat mee mag spelen....

Heel veel mannen vragen (of eisen.... ) van hun vriendin dat ze 't anaal doen, terwijl ze zelf huiveren van de gedachte.. Anatomisch gezien zit er weinig verschil tussen een vrouwen- en mannenaars.. Dus, als de vrouw geacht wordt het lekker te vinden, waarom moet 'n man er dan van gruwen???

Kortom, buttplug is lekker!!!! Zeker met 'n pocket rocket of andere vibrator er tegenaan, terwijl je gepijpt/afgetrokken wordt.. 't voelt goed!!
..en als 't goed voelt? Doe 't dan!!
pi_19883711
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:00 schreef JMrules het volgende:

[..]

Waarom dat?? Schaam je je ofzo? ( Ik zou niet weten waarom maargoed.) Zelf Heb ik er dit weekend eentje aangeschaft maar ben nog niet in de gelegenheid geweest hem te proberen. Wellicht vanavond
wel ff je ervaringen delen hé
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19883774
quote:

[..]

als je naar een sexwinkel gaat kijken ze daar echt niet van op hoor, dat is voor hun net zo normaal als een kropsla van de groenteman kopen

en los daarvan zijn er ook nog online winkels
pi_19884085
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:10 schreef GewoneMan het volgende:
als je naar een sexwinkel gaat kijken ze daar echt niet van op hoor, dat is voor hun net zo normaal als een kropsla van de groenteman kopen
..en neem nou maar van 'n ervaringsdeskundige aan: liever een buttplug dan een krop sla!!!
  maandag 14 juni 2004 @ 18:41:14 #39
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_19887467
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:07 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wel ff je ervaringen delen hé
Waar is Fok anders voor heh. Maar als ik jullie (bijv. jij en Erodome) mag geloven heb ik geen miskoop gedaan heh Heb trouwens eentje gekocht met een vibrator erin . Wellicht morgen meer nieuws.....
pi_19887985
quote:
Op maandag 14 juni 2004 18:41 schreef JMrules het volgende:

[..]

Waar is Fok anders voor heh. Maar als ik jullie (bijv. jij en Erodome) mag geloven heb ik geen miskoop gedaan heh Heb trouwens eentje gekocht met een vibrator erin . Wellicht morgen meer nieuws.....
Go! JMrules! Go!
en waarom niet?? Zis is ze zird millenium! Voelt 't goed?, doe 't!!! Heb lak aan de rest!!
Misschien overbodig, maar regel één bij anale penetratie is wel: glijmiddel, meer glijmiddel, liever te veel glijmiddel, dan ooit te weinig glijmiddel.. en uiteraard geldt dat zowel voor penetratie bij iemand anders zowel als voor seks bij/met jezelf..
Go! JMrules! Go!
..zelf heb ik geen enkele moeite om toe te geven dat ik anale prikkeling wel erg prettig vind. ..en soms vind ik 't wel 's jammer dat ik geen homo ben, want veel homo's zij vaak erg makkelijk op 't gebied van van seks.. maar ik heb gewoon niks met andere mannen....
Toch, leve de buttplug! Houzee!
Bla!
  maandag 14 juni 2004 @ 19:21:21 #41
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_19888469
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef zlapelooz het volgende:

[..]

Go! JMrules! Go!
Euhmmm, doe dit nu niet, nu wil ik helemaal snel naar huis (jah zit nog late dienst te draaien op die klote helpdesk hier ) Maargoed, nog iemand enthousiast dus, altijd fijn JM wil naar huissssss om te spelen met vriendin en nieuw speelGOED.
pi_19888530
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:21 schreef JMrules het volgende:

[..]

Euhmmm, doe dit nu niet, nu wil ik helemaal snel naar huis (jah zit nog late dienst te draaien op die klote helpdesk hier ) Maargoed, nog iemand enthousiast dus, altijd fijn JM wil naar huissssss om te spelen met vriendin en nieuw speelGOED.
ghehe
pi_19892168
En JMrules, al gespeeld?????????????????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19897111
Tijd om een Buttplug-gebruikers groep op te richten..
pi_19897139
quote:
Op maandag 14 juni 2004 23:52 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Tijd om een Buttplug-gebruikers groep op te richten..
present
  dinsdag 15 juni 2004 @ 03:05:47 #46
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19900126
Hoe stel je zulks voor aan je vriendin, ????
Durf het te kopen geen probleem.
Maar leg het eens uit ?!!?!? Tjah
Zegt ze ow wat leuk voor mij : Dag plug, snappie

Het lijkt me wel geil om te proberen, ook om bij mijn vriendin te doen natuurlijk.
Hoe zou ze hier op reageren, dat is meer het probleem denk ik.
Stukje "mannelijkheid" / "homoassociatie" wat de meeste denken te verliezen en te krijgen.
Dus ja ..
pi_19900232
m'n toemalige vriendin heeft een keer een steje speeltjes gekregen. ( we zagen elakar vaak alleen in het weekeinde ...
daar zat naast de bekende dildo en kogeltjes ook een butplug bij. ( best wel groot ding !)

Tsja en toen kwam het verzoek van haar of ze um er bij mij in mocht proppen... Dan slik je ff en denkt, kan ik haar lastig weigeren als ik het zelf ook bij haar doe.. dus...

Maar goed, is super gevoel. je neukt je vriendin en hebt die plug erin zitten bij jezelf waardoor je alles veel intenser beleeft. Wat ook wel prettig was als ze um er bij mij inschoof en ik op m'n rug moest liggen, bennen omhoog en daarna werd afgetrokken.

Overigens, wel een kanttekening. Las dat er volgens d edame sweinig mannen hun ervairngen ermee geven. Ikzelf vomnd het best lastig om toe te geven aan haar dat het lekker was. Bedoel, je weet dat je geen homo bent, je zegt dat je het lekker vind, en wat gaat je vriendin dan denken.... voel je um
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_19900400
Ja, ik voel um . maarrrrrr
't voelt dus gewoon goed!! En dan denk ik: Gewoon doen!!! Je wordt er tenslotte allebei geil van! Bovendien, die 'homo'-associatie.... veel mannen zijn daar zo ontzettend benauwd voor.... Soms denk ik wel 'ns:'is dat niet gewoon 'n stukje onzekerheid?'

Zelf val ik gewoonweg niet op andere mannen, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik soms wel 's jaloers ben over 'hoe makkelijk dingen gaan' bij homo-mannen.. Ik hoor wel 's verhalen van (homo)vrienden.. maar nee.. ik heb 'r niks mee, andere mannen.. jakkie.. jammer..

.en toch vind ik 'n buttplug lekker!!! (medium formaatje)..

Uit mijn ervaring blijkt dat meisjes, als je met hun kontje speelt, dat ze dan meestal ook wel proberen om dat bij jou te doen.. Bang zijn voor 'n 'homo'-associatie?? Waarom? Als je zelf weet wat je lekker vindt.. je weet toch waar je geil van wordt?

..en als je dan nog bang dat ze denkt dat je latent homo bent, bedenk dan dat je vooral bang bent voor het feit dat je bang bent dat ze dat eventueel wel 'ns zou kunnen denken (oei, moeilijke zin!) .. give her some credit!! Als ze met je kontje speelt dan is dat niet om uit te testen of je wel 100% hetero bent, maar om te kijken of 't 'n 'go' of 'no go' area is. En als je 't toelaat, des te beter!!!

Gouden regel: lijkt 't je wat? PROBEREN!! Voelt 't goed? DOEN!!! En wat de goegemeente er van vindt?? Daar heb je lak aan!! Doen! Doen! Doen!
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:45:04 #49
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_19903113
quote:
Op maandag 14 juni 2004 21:28 schreef erodome het volgende:
En JMrules, al gespeeld?????????????????
Even een steekje naar mijn vriendin ( met een lieve ), euhmm nee dus. Toen ik gisteren laat thuis kwam verraste ze me in schilderkleren en een kwast in haar hand. Enfin, ben nu wel blij dat we de laatste kamer ( mijn computerkamer ) hebben geschilderd (we zitten GVDMM al weken in de zooi omdat we het hele huis aan het opknappen zijn das nu afgelopen ) En dit op zijn beurt betekend weer dat we vanavond extra ontspannen kunnen genieten. En das nu net wat ik hier nodig ga hebben heh Aangezien we samen dus om 8 uur waren opgestaan om te werken en we om 1 uur 's nachts de kwasten weglegden was het toch wel een drukke dag. In plaats van lekker sexen met speeltjes heb ik dus nog maar een lekker jointje gerookt

maar das helemaal offtopic
pi_19903233
first things first!!
eerst schilderen, dan pas buttplug!! De juiste volgorde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')