abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2004 @ 08:36:51 #1
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_19608004
Worden er in deze tijd van economische recessie nog goede doelen gesteund?

* NT-T.BartMan steunt het Aidsfonds en Plan International (v/h Foster Parents) *

* Ik wéét dat deze firma op zijn minst twijfelachtig is, maar het gaat hier om een 'deel-kind', is niet zo makkelijk stop te zetten... Gelieve hier niet over te zeiken, in elk geval niet tegen mij...

[ Bericht 3% gewijzigd door NT-T.BartMan op 03-06-2004 08:50:32 ]
pi_19608060
Ik steun Novib!

Als tegenprestatie een date met het mooie grietje dat de abonnementjes verkocht
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_19609338
Geen idee eigenlijk wat we allemaal thuis steunen, we doen mee met de Postcodeloterij (6 loten ofzo).
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:06:10 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19609417
Ik steun het Aidsfonds met een maandelijkse bijdrage (10 euro) en geef daarnaast (bijna) altijd aan collectanten aan de deur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_19609465
aan alle colectanten van ziektes (kanker, Aids etc)

Maar niet aan de bodemlozen put die Afrika heet
Liever 8 uur op kantoor dan helemaal niet slapen
pi_19609477
Help BobRooney de winter door
pi_19609544
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:08 schreef Sirvb het volgende:
aan alle colectanten van ziektes (kanker, Aids etc)

Maar niet aan de bodemlozen put die Afrika heet
Juist in die bodemloze put is er veel Aids... dus ik weet niet wat jij dan wel denkt te sponsoren.
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:13:11 #8
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19609573
NIET aan Greenpeace
NIET aan Afrika
NIET aan Amnesty

wel collectanten aan de deur (voor iets normaals, NIET voor nieuwe wieken op de molen of zo)
wel aan gulden-kwartje als ie op de korte heuvel vraagt: "heer, heeft u misschien een halve-n-euro veur mij"
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_19609623
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:11 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Juist in die bodemloze put is er veel Aids... dus ik weet niet wat jij dan wel denkt te sponsoren.
Aids is niet alleen maar in Afrika ook op de rest van de wereld.

Voedsel en geld naar een land brengen waarvan het grootste deel niet bij de mensen komt die het nodig hebben. Maar bij de corrupte regeringen blijft hangen zo dat die steeds rijker worden. Dat bedoel ik met de bodemloze put.
pi_19609718
Tuurlijk is aids overal op de wereld, maar het grootste deel van het geld gaat ongetwijfeld naar Afrika alwaar men op advies van de klote paus niet met kapotjes neukt.
pi_19609856
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
Tuurlijk is aids overal op de wereld, maar het grootste deel van het geld gaat ongetwijfeld naar Afrika alwaar men op advies van de klote paus niet met kapotjes neukt.
Helemaal mee eens en dat is dus een groot probleem. en inderdaad grootste deel van de Aids hulp zal naar afrika gaan.

Maar ook heel veel naar onderzoek.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sirvb op 03-06-2004 10:33:58 ]
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:27:46 #12
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_19609873
Alle collectanten.
Ik heb geen zin om het hele verhaal aan te horen wat ze doen.

Maar die jonge studentjes die in het centrum van Rotterdam aan het bedelen zijn krijgen dus echt NOOIT iets. Zelfs al is het iets waar ik voor de volle 100% achter sta. Die manier van fondsen werven vindt ik dus zwaar vervelend.
pi_19612327
Ik geef gewoon aan de deur, aan collectanten dus .
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 12:32:31 #14
5428 crew  miss_sly
pi_19612764
NIet aan alle collectanten, wel aan veel.
Aan alle kinderen die langskomen met een sponsorloop of kinderpostzegels of weet ik wat. Vind het altijd weer knap, omdat ik het vroeger ontzttend eng vond om bij vreemde mensen aan te bellen om zoiets te vragen.

En het Wereldnatuurfonds, en dan niet gewoon het jaarlijkse sponsorbedrag, maar een paar keer per jaar maak ik extra geld over.

Omdat mijn inkomen gestegen is, wil ik ook deze uitgaven verhogen, maar ik wil er dan een tweede goed doel bij nemen, maar ik weet nog niet welk. Geen Greenpeace, Amnesty, FosterParents ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_19612965
Aan de Hartstichting, maar daar stop ik ook weer mee. Want voor elke euro die je overmaakt krijg je weer twee euro terug in de vorm van brieven, folders, zakjes tomatenzaad, kaarten, enz.

Compleet nutteloos dus...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_19615253
Aan alle collectanten die langskomen geef ik wel iets, aan de een natuurlijk wel meer dan de ander, kanker bestrijding bijvoorbeeld krijgt meer.
pi_19615945
Greenpeace - 5 euro per maand
Amnesty International - 5 euro per maand
Unicef - 5 euro per maand
Save the Children - 3 euro per maand

Verder zijn m'n ouders lid van zoveel goede doelen dat ze er belasting vanaf kunnen trekken.

Vind het gewoon belangrijk om anderen die het niet zo goed hebben te helpen met geld wat je toch anders maar besteed aan dingen die je niet nodig hebt. We've only got one world..
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_19618685
Greenpeace, verder collecteer ik meestal 1 dag per jaar voor t Rode Kruis. Verder wie er aan de deur komt....
Vrijwillig gebanned
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:38:05 #19
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19618876
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:14 schreef martinuhhh het volgende:
Aan alle collectanten die langskomen geef ik wel iets, aan de een natuurlijk wel meer dan de ander, kanker bestrijding bijvoorbeeld krijgt meer.
ik ook....alleen nadat gedoe over de directeur van de hartstichting, dat hij zoveel verdient, moet ik eerst maar eens zien hoeveel ik de volgende keer ga geven..(dat geldt ook voor andere doelen)
om het nog niet te hebben over dat Foster Parent!

Jammer....maar ik wil wel weten waar mijn geld heen gaat..

[ Bericht 0% gewijzigd door niksan op 03-06-2004 16:43:58 ]
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:40:50 #20
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_19618962
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:38 schreef niksan het volgende:

[..]

ik ook....alleen nadat gedoe over de directeur van de kankerbestrijding, dat hij zoveel verdient, moet ik eerst maar eens zien hoeveel ik de volgende keer ga geven..(dat geldt ook voor andere doelen)

neejoh, die vent was van de Hartstichting, de lul!! Geef ik dus nooit meer iets aan, aan dat soort lui.
waar ik wel aan geef: novib, amnesty, WNF en WSPA.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:43:26 #21
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19619044
oh ja!! ff veranderen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_19619222
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:38 schreef niksan het volgende:

[..]

ik ook....alleen nadat gedoe over de directeur van de hartstichting, dat hij zoveel verdient, moet ik eerst maar eens zien hoeveel ik de volgende keer ga geven..(dat geldt ook voor andere doelen)

Tuurlijk die lui verdienen soms erg veel inderdaad. De reden hiervoor is echter logisch te verklaren. Om een dergelijke dienst succesvol te laten zijn zal er véél geld in het laatje moeten komen. Hiervoor worden de beste managers aangetrokken en deze gaan niet gratis zitten als ze ergens anders veel meer kunnen verdienen.

Sad but true, dat wel.
pi_19619904
Geen, ik steun ze indirect al voldoende door mijn belasting te betalen (helaas)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:02:43 #24
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_19620961
Vrijwilligerswerk doen voor goede doelen vind ik wel genoeg.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_19621174
Dierenbescherming en WSPA.
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')