Juist in die bodemloze put is er veel Aids... dus ik weet niet wat jij dan wel denkt te sponsoren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:08 schreef Sirvb het volgende:
aan alle colectanten van ziektes (kanker, Aids etc)
Maar niet aan de bodemlozen put die Afrika heet
Aids is niet alleen maar in Afrika ook op de rest van de wereld.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Juist in die bodemloze put is er veel Aids... dus ik weet niet wat jij dan wel denkt te sponsoren.
Helemaal mee eens en dat is dus een groot probleem. en inderdaad grootste deel van de Aids hulp zal naar afrika gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
Tuurlijk is aids overal op de wereld, maar het grootste deel van het geld gaat ongetwijfeld naar Afrika alwaar men op advies van de klote paus niet met kapotjes neukt.
ik ook....alleen nadat gedoe over de directeur van de hartstichting, dat hij zoveel verdient, moet ik eerst maar eens zien hoeveel ik de volgende keer ga geven..(dat geldt ook voor andere doelen)quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:14 schreef martinuhhh het volgende:
Aan alle collectanten die langskomen geef ik wel iets, aan de een natuurlijk wel meer dan de ander, kanker bestrijding bijvoorbeeld krijgt meer.
neejoh, die vent was van de Hartstichting, de lul!! Geef ik dus nooit meer iets aan, aan dat soort lui.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:38 schreef niksan het volgende:
[..]
ik ook....alleen nadat gedoe over de directeur van de kankerbestrijding, dat hij zoveel verdient, moet ik eerst maar eens zien hoeveel ik de volgende keer ga geven..(dat geldt ook voor andere doelen)
om het nog niet te hebben over dat Foster Parent!
Jammer....maar ik wil wel weten waar mijn geld heen gaat..![]()
Tuurlijk die lui verdienen soms erg veel inderdaad. De reden hiervoor is echter logisch te verklaren. Om een dergelijke dienst succesvol te laten zijn zal er véél geld in het laatje moeten komen. Hiervoor worden de beste managers aangetrokken en deze gaan niet gratis zitten als ze ergens anders veel meer kunnen verdienen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:38 schreef niksan het volgende:
[..]
ik ook....alleen nadat gedoe over de directeur van de hartstichting, dat hij zoveel verdient, moet ik eerst maar eens zien hoeveel ik de volgende keer ga geven..(dat geldt ook voor andere doelen)
om het nog niet te hebben over dat Foster Parent!
Jammer....maar ik wil wel weten waar mijn geld heen gaat..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |