NEE NEE NEEquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
En blijft het er dan ook afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Drie weekjes valt wel meeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
breinaald!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
Als je gips vernieuwd wordt: eerst scrubben met washandje.
In geval van jeuk schijnt lucht onder het gips blazen te helpen. Met een fietspomp dus.
och... dan krijg je zoveel aandacht van de vrouwenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:44 schreef Stuart het volgende:
* Thomas B. heeft nog nooit gips gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lijkt me eigenlijk wel cool juistJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen wil ik niet eerst iets hoeven breken, anders zou ik best wel eens gips om me arm willen ofzo, lijkt me wel leuk juistJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil wel gipsquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
och... dan krijg je zoveel aandacht van de vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien kan je met papier maché wat fabricerenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel gipsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar ik ga er nix voor brekenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben niet handig en creatiefquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
misschien kan je met papier maché wat fabricerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan zul je vanzelf wel wat brekenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet handigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop