Ik fik je niet af. Ik zeg hoe het staat. Als ik met een voorbeeld kom, zeg jij dat je het er niet mee eens bent en dat je dat juist dom vindt. Ik vind weer van niet. Schiet je dus niets mee op.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is nogal een ontwijkend antwoord waar je niks mee zegt. Geef dan gewoon een voorbeeld ipv proberen mij af te fikken.
Dat noemt men een lafaard, iemand met grote woorden en geen daden....quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hallo, die man zei wat over zijn wensen, ik kan goed begrijpen dat iemand zelf niet een mes durft te pakken om vervolgens een moord op je eigen naam geschreven te hebben
Inderdaad, die belager zou een donkerblonde autochtone Nederlander zijn die zich bekeerd heeft tot de Islam. We zouden het dus moeten hebben over geestelijk gestoorden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een donkerblonde gast bedreigt Ahali en het gaat hier weer over moslims
Oh, oke. Dan is het logischquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:35 schreef SilentRimmer het volgende:
L-E-Z-E-N
De term moslim wordt helemaal niet in verband gebracht met de bedreiging, maar met lafheid.
Dat heb ik niet beweerdquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan is het logisch![]()
Als je slim bent lees je eerst het nieuwsbericht voordat je hoog van de toren blaast...quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, die belager zou een donkerblonde autochtone Nederlander zijn die zich bekeerd heeft tot de Islam. We zouden het dus moeten hebben over geestelijk gestoorden.
Ik kan het niet lezen in de OP. Misschien dat het wat uitgebreider in de krant staat. Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je slim bent lees je eerst het nieuwsbericht voordat je hoog van de toren blaast...
Dan had je niet zo voor lul getsaan met deze post
Tuurlijk, schop jezelf nog even verder in 't verdomhoekje.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wel grappig dat alle media het feit moeten vermelden dat de dader donkerblond was. Ik hoor anders nooit een haarkleur op het nieuws..quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen in de OP. Misschien dat het wat uitgebreider in de krant staat. Dat weet ik niet.
Maar als het inderdaad een donkerblonde moslim was, dan feliciteer ik hem daarvoor ten eerste, ten tweede keur ik zijn manier van doodwensen af.
Als het dus zo is zou ik zeggen, ga gerust verder met moslims bashen![]()
En nee, vergeleken met jou kan ik niet slim zijn want jij bent mijn superieure.
Dat is nieuw. Net zoals tegenwoordig vaak wordt vermeld of iemand een moslim is of niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:48 schreef My_Way het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle media het feit moeten vermelden dat de dader donkerblond was. Ik hoor anders nooit een haarkleur op het nieuws..
Je hoeft niet zo sarcastisch te zijn, maar het valt me op dat wanneer er iets negatiefs over iets waar jij bindinge mee hebt gezegd wordt, je meteen de barricades opwerpt, zonder eerst te kijken hoe het komt dat er iets gesuggereerd wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen in de OP. Misschien dat het wat uitgebreider in de krant staat. Dat weet ik niet.
Maar als het inderdaad een donkerblonde moslim was, dan feliciteer ik hem daarvoor ten eerste, ten tweede keur ik zijn manier van doodwensen af.
Als het dus zo is zou ik zeggen, ga gerust verder met moslims bashen![]()
En nee, vergeleken met jou kan ik niet slim zijn want jij bent mijn superieure.
Tuurlijk, maar ik zie je anders nooit afgeven op de Amerikanen of Israeliers als ze weer bezig zijn met martelingen, vernederingen, onderdrukkingen, bezettingen, enz.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het bashen, maar als er iets vereekrds geberut mag er iets van gezegd worden, niet dan?
Wat hij dan ook jarig ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef Flumina het volgende:
[..]
Wat hij dan ook jarig ofzo?
Haarkleur niet nee, wel dat 'de dader van Noord-Afrikaanse afkomst was'.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:48 schreef My_Way het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle media het feit moeten vermelden dat de dader donkerblond was. Ik hoor anders nooit een haarkleur op het nieuws..
Het rare is alleen dat er alleen een profiel wordt gegeven in de krant als het een buitenlander is. Ik zie vreemd genoeg bijna nooit staan "Man (van Nederlandse komaf) steekt vrouw neer"quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef SilentRimmer het volgende:
Waarom worden altijd direct de Amerikanen en Israeliers erbij betrokken. Ze zitten nauwelijks in Nederland er creeren ook geen problemen.
Naar mijn mening mag best een profiel van de dader worden gegeven. En dat dat nu eenmaal vaker moslims zijn dan joden kan ik ook niet helpen. Maar ik ben met je eens als je bedoeld dat op grond hiervan niet alle moslims over een kam geschoren moeten worden.
Om nu direct weer over de Isrealiers en amerikanen te beginnen begint ook een beetje flauw te worden. Hun gedrag wordt net zo min goedgekeurd door de gemiddelde fokker.
Omdat we in f*cking NL wonen, is dat normaal gesproken niet nodig. Als het een buitenlander is, is dat een extra gegeven dus wordt het wel vermeld. Maar om moslims vrij te waren van deze zaak, werd er ook maar vermeld dat het om een donkerblonde man ging.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het rare is alleen dat er alleen een profiel wordt gegeven in de krant als het een buitenlander is. Ik zie vreemd genoeg bijna nooit staan "Man (van Nederlandse komaf) steekt vrouw neer"![]()
Bij de moord op Pim waren ze er toch als de kippen bij om te vermelden dat het om een Nederlander ging.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het rare is alleen dat er alleen een profiel wordt gegeven in de krant als het een buitenlander is. Ik zie vreemd genoeg bijna nooit staan "Man (van Nederlandse komaf) steekt vrouw neer"![]()
Als het zelfs via het ANP wordt bekendgemaakt, dan zal het wel waar zijn, lijkt me zo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:14 schreef Basp1 het volgende:
Dat hier zoveel mensen zo'n bericht voor waar aanemen, alleen maar omdat mevrouw dat in haar eigen collum schrijft.
En dan erbij vermeld dat ze het pas later aan haar bewakers gemeld heeft.![]()
Wat doen die bewakers dan? Buiten het etablisement staan om te kijken of er in jurken gehulde extremisten aankomen?
quote:Plaats: Druk restaurant in Den Haag:
De politica gaf de
jongen toen haar mes met de mededeling
dat hij haar zelf moest doodsteken.Hij
zei wel te wíllen,maar bang te zijn dat
hij in de gevangenis zou belanden.
.Hirsi
Ali vertelde haar bewakers pas wat er
was gebeurd,toen de jongen al weg was.
Hert anp heeft ook al die leugen van amerika om een oorlog in irak te rechtvaardigen bekend gemaakt, dus dat is dan ook nog waarquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:17 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Als het zelfs via het ANP wordt bekendgemaakt, dan zal het wel waar zijn, lijkt me zo.
Misschien kunnen naam, toenaam, geboorteplaats en huisadres van de dader voortaan beter maar worden vermeld. Dat sluit misverstanden uit en levert tevens verifieerbare statistische gegevens voor maatschappelijk onderzoek.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee inderdaad, laten we er maar vanuit gaan dat ze liegtquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:14 schreef Basp1 het volgende:
Dat hier zoveel mensen zo'n bericht voor waar aanemen, alleen maar omdat mevrouw dat in haar eigen collum schrijft.
En dan erbij vermeld dat ze het pas later aan haar bewakers gemeld heeft.![]()
Wat doen die bewakers dan? Buiten het etablisement staan om te kijken of er in jurken gehulde extremisten aankomen?
Blijf jij verdomme eens met je poten van mijn posts af.quote:
Je toevoeging heeft niets met dit fantasieverhaal te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:41 schreef robh het volgende:
[..]
Blijf jij verdomme eens met je poten van mijn posts af.
Als ik die ***** heks een leugenaar noem mag dat niet en jij mag het wel?
Zeg dat dan gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:49 schreef Loedertje het volgende:
Je toevoeging heeft niets met dit fantasieverhaal te maken.
Gezien haar niet smetteloze verleden qau leugens en bedrog is dat totaal niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:35 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nee inderdaad, laten we er maar vanuit gaan dat ze liegt![]()
Omdat haar tegenstanders niet met argumenten haar tegengas kunnen geven. Het is toch in de regel zo dat domme mensen het niet aankunnen met retoriek en dus fysiek te werk gaan. Ze zijn te dom om te beseffen dat dat nooit hun geestelijke tekortkomingen kan compenseren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:08 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik kan net zo goed begrijpen waarom iemand met een wat andere mening dood moet?
Ja, euh, hallo, dat is die hele 2e kamer... Neem nou die nieuwe brainstormideeen van Bos, dat is toch ook puur cameralokkerij...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En zo'n leugenachtige, manipulatieve en aandachtsgeile zit in de 2e Kamer. Lang leve de democratie.
Dus als'ie die doodsverwensing op een andere 'manier' had gedaan had het wel je goedkeuring weg kunnen dragen?quote:....ten tweede keur ik zijn manier van doodwensen af.
Als ze in een restaurant zat, lag dat mes dan niet gewoon op tafel, om vervolgens bij het eten te gebruiken?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:42 schreef Sidekick het volgende:
Hoe groot is het wapenarsenaal van Hirsi Ali eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Laf?! Iemand die je zegt te willen vermoorden een mes geven, is laf?! Nouja misschien is de Moslim interpretatie van sommige Nederlandse woorden wel anders, 'tolerantie' schijnt in Moslim ogen ook iets heel anders te betekenenquote:Op donderdag 3 juni 2004 07:53 schreef Youssef het volgende:
Wat een lafaard die Hirshi Ali, maar gelukkig heeft ze de voorpagina van de Telegraaf gehaald!Had dan ook meteen de handeling verricht
Dat heet cynisme.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Leef jij nog in de middeleeuwen of zo.
Bron.quote:Donderdag had ik een lunchafspraak in het Haagse Dudok. Het grootste deel van het restaurant bleek gereserveerd voor studenten van de hogeschool in Tilburg.
Het waren vriendelijke jonge mensen die druk pratend aan tafel gingen en na korte tijd weer vertrokken. Onderweg naar buiten stopte een jongen met donkerblond haar, vriendelijke ogen en wat pukkels op zijn gezicht bij onze tafel.
Hij tikte me op de schouder en zei: ,,Mevrouw, ik hoop echt van harte dat de Moedjahedien u pakken en doodmaken. Inshallah, dat zullen ze ook doen.'' (Moedjahedien zijn gewapende strijders voor de islam).
Na de mededeling maakte hij aanstalten om door te lopen. Ik greep hem bij zijn pols en trok hem terug naar mijn tafel. Ik vroeg hem of ik hem goed had verstaan. ,,Ja'', zei hij en herhaalde zijn wens. Hij voegde daaraan toe dat Allah deze hartenkreet zou inwilligen.
Terwijl de jongen sprak, bleef hij mij strak aankijken, het vriendelijke lachje op zijn gezicht. Hij had een zachte g. Mijn gast staarde hem ademloos aan. Ik pakte mijn mes van mijn bord en bood het hem aan.
,,Als je mij dood wilt hebben dan moet je het zelf doen'', zei ik. ,,Waarom zou je het uitbesteden. Jij wilt mij toch dood hebben, doe het dan maar zelf.''
Hij nam het mes niet aan. ,,Mevrouw, ik zou het willen, maar ik durf het niet. Ik ben bang dat ik in de gevangenis kom.''
,,O'', antwoordde ik: ,,Jij hebt moordneigingen en je laat iemand anders het vuile werk opknappen. Een Moedjahedien die jouw wens uitvoert en mij vermoordt gaat ook naar de gevangenis.''
,,Ja, mevrouw, dat is zo.''
Ik legde mijn mes terug en vroeg waarom hij mij dood wilde hebben.
,,U bent een bedreiging voor mijn geloof.''
,,Hoezo? Als je geloof zo krachtig is en uiteindelijk alles zal overwinnen dan kan ik toch geen bedreiging voor jouw geloof zijn? En waarom vraag je Allah niet om mij te laten terugkeren tot het geloof? Dat kan toch ook?''
,,Ja, mevrouw. Dat kan ook, eigenlijk zou dat het beste zijn.''
,,Hoe oud ben je?''
,,24 jaar, mevrouw.''
,,En waar kom je vandaan?''
,,Uit Tilburg, mevrouw.''
,,Wat is je naam?''
,,S., mevrouw.''
Toen zag hij dat z'n groep al bijna verdwenen was. Hij excuseerde zich en liep weg.
Dreigementen kwamen tot nu toe via post en telefoon. Soms schreeuwden boze jonge mannen mij op straat toe dat ik dood moest. Niet één dreigement heeft zo'n sterke indruk op mij gemaakt als dat van afgelopen donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |