Ja zo'n zelfde soort kleipoppetje als in de clip van 'reet petite'quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:08 schreef Grumpey het volgende:
is het niet kleipoppetje uit tiktak?
en ik zit nu ook telkens met kleipoppetje uit clip van 'Reet petite' in mijn hoofd
Volgens mij was het een buitenlands filmpje. Sloveens of Roemeens.......zoiets. De aftiteling was slecht leesbaar iig. Russisch, kan ook nog.quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja die! En dan was ie weer plat enzo...
Die praten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:28 schreef bas-beest het volgende:
bedoel je de serie "Wallace & Grommit"???
[afbeelding]
dit doet me dan weer denken aan een animatie filmpje dat altijd bij kindernet heel vroeg in de ochtend was te zien, een soort poppetje getekend in zand, met allemaal kleurtjes...jaja zand...en toen beleefde hij allemaal avonturen in het...zand, etc etc zoals je kan begrijpen vond ik hier nooit ene zak aanquote:Op donderdag 3 juni 2004 02:32 schreef Grumpey het volgende:
wij bedoelen ander kleipoppetje denk ik.....eentje die beetje lijkt op deegkoekje uit shrek (die zeg maar gemarteld wordt) maar dan geel...:)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 juni 2004 02:29 schreef davidov het volgende:
oeh ik heb hem volgens mij, tenminste van mijn poppetje....Bogus?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |