Nee. Een heel simpel poppetje was het.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:28 schreef bas-beest het volgende:
bedoel je de serie "Wallace & Grommit"???
[afbeelding]
Als je niet serieus kan zijn,post dan niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:45 schreef slimmeman het volgende:
tom & jerry?![]()
Nee ook niet. Wel in die trant zeg maar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef Roache_ het volgende:
Pingu?
Ik val zo stomtoevallig in dit topic, en ben nu ook gebrand om te weten hoe dat klotepopje heet...quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee ook niet. Wel in die trant zeg maar.
Volgens mij was ie van italiaanse afkomst...quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie, zoiets dus!
Ja ik ook dus door NiteSpeed! De lul.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:56 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik val zo stomtoevallig in dit topic, en ben nu ook gebrand om te weten hoe dat klotepopje heet...
Ja die! En dan was ie weer plat enzo...quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:02 schreef Morwen het volgende:
Was het die serie waarin het poppetje ook vaak een bal was en daarna weer een poppetje. Hij kleidde zichzelf terug tot poppetje, zeg maar? En hij mompelde niet, maar zei iets van "biebedebiedebie" Zoiets? Volgens mij was dat ooit bij de publieke omroep........net als de originele MUIS die niet meer is![]()
Weinig hulp geef ik dus, maar khou het topic wel in de gaten (kleimannetje+MUIS=).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |