zelfde hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hou het gewoon een beetje bij, niet te lang, maar ook niet compleet eraf...
Je hebt het woord "schoon" niet gebruikt; hoe kan je daar dan nadruk op leggenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:36 schreef Morwen het volgende:
Ik vind kaal zo.......kaalMaar een uitkijktoren in een tropisch regenwoud vind ik ook niet echt aantrekkelijk
.
Doe maar netjes bijgehouden en schoon met de nadruk op "schoon".
Eh, misschien moet je even de slaap uit je oogjes wrijven en mijn reactie nog eens lezenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:38 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Je hebt het woord "schoon" niet gebruikt; hoe kan je daar dan nadruk op leggen?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef Ska-te het volgende:
Alle mannen moeten zich scheren!!!!!
laat dat ff duidelijk zijn
Het streepje haar van navel naar schaamstreek...quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:41 schreef MikeyMan het volgende:
schaambaardje
En dat streepje laat ik dan doorlopen naar onderen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Het streepje haar van navel naar schaamstreek...
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Kaal, prima. Bijgehouden, prima. Oerwoud, nee!
beter bekend als het pikstaartjequote:Op donderdag 3 juni 2004 09:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Het streepje haar van navel naar schaamstreek...
Ik noem het klimopquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef joogdepoog het volgende:
nog meer namen voor dat lijntje haar van de navel naar de schaamstreek? de leukste krijgt een punt!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:23 schreef Ska-te het volgende:
Maar als je 4 haren op de borst hebt mag dat er vanaf hoor haha
als je voorzichtig bent lukt dat best hoor, enige lastige vind ik is om het echt alle haartjes weg te krijgen... ik overweeg dus ook ontharingscreme/spray alleen vind ik dat nogal scary omdat die huid daar zo gevoelig is en die middelen redelijk aggresief zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:05 schreef dafjedaf het volgende:
Liefst wel bijgehouden, maar ik snap t ook wel als ie niet met een scherp mes bij zn leuter wil rondmaaien![]()
alleen kan ie dan likken aan de onderkant vergeten
Bijhouden prima, maar ajb niet helemaal kaal: afknapper sorry.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef Specs-o-matic-maniac het volgende:
Ik vind het fijn om mijn onderdelen te scheren, maar weet niet wat de vrouwen hier over het algemeen van vinden. Dus dames, graag een reactie.
tja smaken verschillen, het hoeft bij mij niet perse kaal te zijn (zowel ikzelf als vrouw) maar vind het wel ideaal omdat het dan gevoeliger is en het is prettiger met orale sex...quote:Op zondag 6 juni 2004 01:18 schreef TenFootTiger het volgende:
[..]
Bijhouden prima, maar ajb niet helemaal kaal: afknapper sorry.
Dat klinkt wel heel erg oerwouderig zegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:05 schreef dafjedaf het volgende:
Liefst wel bijgehouden, maar ik snap t ook wel als ie niet met een scherp mes bij zn leuter wil rondmaaien![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg oerwouderig zeg
ok maar wat liever kaal of niet, bijhouden doet iedereen lijkt me, of heb ik dat fout ? (plzz zeg me dat ik het goed hebquote:Op zondag 6 juni 2004 01:30 schreef DuchessX het volgende:
Tuurlijk. Ik moet er niet aan denken zo'n bos haar
Ja weet ik, aantal vriendjes schoren het allemaal weg... En anders wil ik het wel doen, ik kan het beter zienquote:Op zondag 6 juni 2004 01:15 schreef GewoneMan het volgende:
als je voorzichtig bent lukt dat best hoor, enige lastige vind ik is om het echt alle haartjes weg te krijgen...
bij mij is het altijd andersom geweest en wilden de vrouwen het niet omdat ze bang waren me te snijdenquote:Op zondag 6 juni 2004 02:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja weet ik, aantal vriendjes schoren het allemaal weg... En anders wil ik het wel doen, ik kan het beter zienMaar op de een of andere manier vertrouwen mannen mij niet met een scheermes bij hun manly bits
![]()
Ik ben niet zo teergevoelig. Ik kan er best tegen, bloed en pijn bij anderen.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:13 schreef GewoneMan het volgende:
bij mij is het altijd andersom geweest en wilden de vrouwen het niet omdat ze bang waren me te snijden![]()
brrrrrr dan doe ik het zelf welquote:Op zondag 6 juni 2004 02:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo teergevoelig. Ik kan er best tegen, bloed en pijn bij anderen.
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo teergevoelig. Ik kan er best tegen, bloed en pijn bij anderen.
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef dunc het volgende:
Hoe wil je als man in hemelsnaam je eigen achterwerk scherenslangenmens?
geen last juist niet!!!! vind het juist heerlijk..een extra stimulans...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:42 schreef Justin4fun het volgende:
Ik hou het vrij kort als man zijnde.
Niet kaal dus, maar gewoon strak. Ballen en pennis zijn kaal.
Nou kreeg ik van een vriendin te horen dat ze het niet zo fijn vond.
Het haar prikte, ik kan me alleen voorstellen dat dat kwam doordat het rond mijn penis wat haartjes (zeer kort) zaten?
Hebben meer vrouwen hier last van? Prikkende pennissen![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:40 schreef erodome het volgende:
een schaambaardje is geil
*scheermesje geeft*quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef Specs-o-matic-maniac het volgende:
Ik vind het fijn om mijn onderdelen te scheren, maar weet niet wat de vrouwen hier over het algemeen van vinden. Dus dames, graag een reactie.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:28 schreef innovative het volgende:
...als een man een natuurlijk streepje op zijn buik heeft dat doorloopt in zijn schaamhaar, dan vind ik dat ongelofelijk geil.
daar snap ik nou echt niks van.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:32 schreef MisszJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geschoren onderdelen zijn fijn! Zeker als je als vrouw zijnde bepaalde diensten wil verlenen is dat zeer prettig, maar verder hoeft er niks perse geschoren te worden hoor, maar het mag uiteraard wel, of gewoon bijhouden is ook goed.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef Specs-o-matic-maniac het volgende:
quote:flashbeir - woensdag 9 juni 2004 @ 11:47
We weten al dat mannen oksels, balzak enzo scheren maar zijn er ook die hun achterwerk scheren. NIet iedere man heeft het geluk om met een haarvrij achterwerk rond te lopen.
Geen implantaten of magic marker dus. Okay, got itquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:28 schreef innovative het volgende:
Ik vind het mannelijk staan, dat haar, en als een man een natuurlijk streepje op zijn buik heeft dat doorloopt in zijn schaamhaar, dan vind ik dat ongelofelijk geil.
haha yup.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:37 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Geen implantaten of magic marker dus. Okay, got it![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |