Bestaat die bioscoop nog?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef ArTiC het volgende:
Lafolie ja, bij de Rembrandt
jaaaaaaa volgens mij is het een afkorting van iets maar van wat...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef FlowDesign het volgende:
De lafo? wtf is dat?
is dat nix dan/?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef ArTiC het volgende:
Lafolie ja, bij de Rembrandt
zie boven jequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
jaaaaaaa volgens mij is het een afkorting van iets maar van wat...
Schijnt in het centrum te zitten
bij Bavaria hebben we een mooi serverhokquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef ArTiC het volgende:
maar flappiefloppiewoppiewappie?
heb je het ooit in een serverhok gedaan?
zo nee, wanneer heb je tijd?
zout!
owquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie boven je
maarja, ik vindt lafolie niet echt super..tenzij je bij de incrowd hoort daar.
nee nooit gedaan, tja beetje druk op t momentquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef ArTiC het volgende:
maar flappiefloppiewoppiewappie?
heb je het ooit in een serverhok gedaan?
zo nee, wanneer heb je tijd?
zout!
maar het is dus alternatief?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie boven je
maarja, ik vindt lafolie niet echt super..tenzij je bij de incrowd hoort daar.
like de bakkerij maar dan zonder handelquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
maar het is dus alternatief?
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH dat is de baas van die tent....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
Hij ziet er wel uit als een groenteboer dus je bent dat meisje![]()
nog zo'n newbiequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:27 schreef _DeBje_ het volgende:
aaargh wat gaat het snel mensen...
allemaal vage mensen dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
like de bakkerij maar dan zonder handel
verkoopt ie groente en fruit?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH dat is de baas van die tent....
ja bedankt dat ben ikquote:
Dat is Ankie dus niet anders had je dat niet gezegdquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
d'r vogeltjes zijn gevlogen
Als ie het doet, wel Hollandse natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verkoopt ie groente en fruit?
neej en btw... zoek degene die er t dronkste uit ziet.... is geen goed nl maar dat boeit nie want die liggen in de zeequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verkoopt ie groente en fruit?
heb jij die oude fiets nog gekregen van Hans?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:29 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
kleine oorbellen
Als ze nou hakken aan heeft, kan je haar tijdens het neuken wel makkelijk de hakken erin laten hangenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:29 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
kleine oorbellen
en groen gespoten yeeeeeeeahhhquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
heb jij die oude fiets nog gekregen van Hans?
ohnee? dan ken jij mij nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is Ankie dus niet anders had je dat niet gezegd
waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als ze nou hakken aan heeft, kan je haar tijdens het neuken wel makkelijk de hakken erin laten hangen
dus je hebt nu een paar groene oorbellen erbij?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
en groen gespoten yeeeeeeeahhh
hij houdt er een beetje rare fantasien op na...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
![]()
![]()
![]()
je bent dus niet het meisje naast die eigenaar?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:30 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
neej en btw... zoek degene die er t dronkste uit ziet.... is geen goed nl maar dat boeit nie want die liggen in de zee
Meet blueman of nie??!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan blijven de benen... ach lama hangen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zei toch al dat Blue iets te kort komtquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja duh snap t ook wel, vind t alleen nie grappig....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan blijven de benen... ach lama hangen...
vrouwen...
indeeeeeedquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dus je hebt nu een paar groene oorbellen erbij?
?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:32 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Meet blueman of nie??!
ikke niequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zei toch al dat Blue iets te kort komt
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
indeeeeeed
nee maar ik welquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ikke nie
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zei toch al dat Blue iets te kort komt
lamaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
?
kut voor je...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Geldgebrek
yep!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
ja deze..hij heeft een wortel op zijn hoofd!
dit ben je dus
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
ja deze..hij heeft een wortel op zijn hoofd!
dit ben je dus
Uhhh beide nee...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
kut voor je...
dus je vriendin is slecht in bed èn je hebt geen geld voor de hoeren
draai er nou niet om heen johquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhhh beide nee...
Vriendin is niet slecht in bed nee...
en hoeren.. moet ik ermee...
geld kun je nooit genoeg hebben toch...
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
draai er nou niet om heen joh
gem. leeftijd 17,5 ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
btw veel jonge mensen op de foto's ofnie?
duh is een kroeg daar komen vaak jonge mensenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
btw veel jonge mensen op de foto's ofnie?
Met die eigenaar haal je de gem leeftijd wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gem. leeftijd 17,5 ?
nope go on...... i'm waiting.... tik tak tik tak....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:38 schreef Blueman het volgende:
[afbeelding]
Paar dames..
hier zit je bij..
de rechtse?
Ja zou kunnen ben t alleen niequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
Dit is flappiewappiewoppiefloppie als ze hoort dat de koelcel om hygienische redenen gesloten is.
Check mijne dan!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja zou kunnen ben t alleen nie
flappie tijdens de grote komkommertest, deze komkommer scoorde goed op de schaal van flappiequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:41 schreef Blueman het volgende:
[afbeelding]
Dat ik deze net nog niet zag!!!
Die moet haast wel!
help eens mee, jij hebt groenteboer ervaringquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef febster het volgende:
omdat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:41 schreef Blueman het volgende:
[afbeelding]
Dat ik deze net nog niet zag!!!
Die moet haast wel!
kweeniequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
omdat?
nou vooruit dan, that's me! jaja ik was zat....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
kweenie
je was zat zei je
[afbeelding]
nog 1 van dat meisje wat ik denk dat jij bent
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
die mij nummer 269 maar, inpakken graag
Ik houd wijselijk mijn mondquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
help eens mee, jij hebt groenteboer ervaring
JAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond
Hebben jullie trouwens die groentenboer in die Heineken reclame gezien? Afdeling groente kassa 3? Nou die wil ik toch wel erg graag als groente collega hebben, damn
je zou het niet zeggen andersquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
nou vooruit dan, that's me! jaja ik was zat....
Staat die ook online ergens?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens die groentenboer in die Heineken reclame gezien? Afdeling groente kassa 3? Nou die wil ik toch wel erg graag als groente collega hebben, damn
neej nie gezien...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
neej nie gezien...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Op de Heinekensite nog niet...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Staat die ook online ergens?
BlieBlie ziet er over het algemeen op zaterdag nog zatter uitquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou het niet zeggen anders
yeah sure.... ja kan ook al nie eens meer gewoon 1 berichtje posten moet meteen 2 x.... duh blonTquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou het niet zeggen anders
moet je eens onder werktijd heensurfen flowquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op de Heinekensite nog niet...
lijersquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op de Heinekensite nog niet...
zal wel in de ACL als denied staanquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je eens onder werktijd heensurfen flow
bedrijfsspionagequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je eens onder werktijd heensurfen flow
oh..ik zal hem zaterdag eens zoeken danquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
BlieBlie ziet er over het algemeen op zaterdag nog zatter uit
Ik misschien ook... nooit zeker hequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..ik zal hem zaterdag eens zoeken dan
gewoon richting die dranklucht lopen en dan zoeken naar een jongen met een wit T-shirt aan waar met groene letters "Hot Sex" op staat...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..ik zal hem zaterdag eens zoeken dan
hmmm ik zie ineens een izonews release hier op me rss feed verschijnen:quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
lijers
Ik heb wel al de Bavaria commercials gezien die vanaf 7 juni uitgezonden gaan worden
Bavaria komt binnenkort ook met bier in plastic flessen he? Het patent van Dommelsch was maar 3 maanden geldigquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
bedrijfsspionage
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gewoon richting die dranklucht lopen en dan zoeken naar een jongen met een wit T-shirt aan waar met groene letters "Hot Sex""Who wants sex?" op staat...
of nie Blieb?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik zie ineens een izonews release hier op me rss feed verschijnen:
Bavaria New Commercials DVDR - Flow [97 files]
Ow trouwens flow.... jij werkt bij de bavaria he?!?! ja!!! nou werkt dr werkt bij jullie een leuke vertegenwoordiger...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:52 schreef febster het volgende:
[..]
Bavaria komt binnenkort ook met bier in plastic flessen he? Het patent van Dommelsch was maar 3 maanden geldig![]()
Die is toch al op tv geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tipje van de sluier oplichten:
het is met Willy en Rene v/d Kerkhof en een oranje DAF 55 Marathon coupé...
het ultieme reclame middel: Helmonders in je commercialquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tipje van de sluier oplichten:
het is met Willy en Rene v/d Kerkhof en een oranje DAF 55 Marathon coupé...
Uhm... zou goed kunnen. Weet ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:52 schreef febster het volgende:
[..]
Bavaria komt binnenkort ook met bier in plastic flessen he? Het patent van Dommelsch was maar 3 maanden geldig![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het ultieme reclame middel: Helmonders in je commercial
ik verkoop barcode scannersquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ow trouwens flow.... jij werkt bij de bavaria he?!?! ja!!! nou werkt dr werkt bij jullie een leuke vertegenwoordiger...die komt altijd in de c1000..... dat maakt t werk nou leuk... en groentemannen ook trouwens....
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verkoop barcode scanners
Nee, sorryquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gewoon richting die dranklucht lopen en dan zoeken naar een jongen met een wit T-shirt aan waar met groene letters "Hot Sex" op staat...
of nie Blieb?
issie ongeveer een jaar of 28 met bruin haar?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ow trouwens flow.... jij werkt bij de bavaria he?!?! ja!!! nou werkt dr werkt bij jullie een leuke vertegenwoordiger...die komt altijd in de c1000..... dat maakt t werk nou leuk... en groentemannen ook trouwens....
Doordeweeks ben ik een echte pc-nerd maar in het weekend verkoop ik biertjes aan persoontjes die op het terras zittenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verkoop barcode scanners
6 jaar meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhm... zou goed kunnen. Weet ik niet.
Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat Heineken bestwel lang bezig is geweest met de ontwikkeling van die beertender en dat Bavaria ook een soortgelijk apparaat had laten ontwikkelen maar dat hebben ze niet doorgezet.
ow, sinds vandaag dan. Kan me vergist hebben in de datum.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die is toch al op tv geweest?
dat je die 2 ziet zitten in die DAF met krat bier op het dak..
en dat ze ergens heen rijden (portugal geloof ik )
zou kunnen hoezo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
issie ongeveer een jaar of 28 met bruin haar?
Heb vandaag nog geen tv gezien..quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ow, sinds vandaag dan. Kan me vergist hebben in de datum.
nou dan weet ik wie je bedoelt, duhquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
zou kunnen hoezo?
kelly.... mn voetbalvriendinnetje....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
flappie? wie is dit?
info wil ik
Liesjequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:57 schreef ArTiC het volgende:
van degene zonder snor dus he
maar die is nie verkeerd toch, of mag je da nie vragen aan een jongen ?!?!?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nou dan weet ik wie je bedoelt, duh
kan best ja, het was iig begin juni.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb vandaag nog geen tv gezien..
volgens mij eergisteren...
Het is een lekker gespierde vent die met zijn snor voor extra pleasure zorgt bij het pijpen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
flappie? wie is dit?
info wil ik
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
maar die is nie verkeerd toch, of mag je da nie vragen aan een jongen ?!?!?!
heheh zal t doorgevenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het is een lekker gespierde vent die met zijn snor voor extra pleasure zorgt bij het pijpen..
Eerste klas info van mijn huisgenoot.
oh..zeg maar dat ze cute lacht danquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
kelly.... mn voetbalvriendinnetje....
Ask her mailadresquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..zeg maar dat ze cute lacht dan
of niet
als het die jongen is die ik denk dat je bedoelt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
maar die is nie verkeerd toch, of mag je da nie vragen aan een jongen ?!?!?!
zal ik doen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..zeg maar dat ze cute lacht dan
of niet
ik ben een metromanquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:59 schreef Blueman het volgende:
[..]mag je idd niet vragen aan een jongen..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ask her mailadres
ze staat in mn msn nananananaaquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ask her mailadres
zeg er meteen bij dat ze condooms meeneemt dan...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ze dan meteen der telefoonnummer geeft
heb ik ook alquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ze dan meteen der telefoonnummer geeft
bah!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zeg er meteen bij dat ze condooms meeneemt dan...
*klunk*quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bah!
Travisquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:02 schreef Blueman het volgende:
Why does it always rain on me?
Is it because I lied when I was seventeen?
Why does it always rain on me?
Even when the sun is shining
I can't avoid the lightning
Heb je het haar al gezegd dan dat Artic haar lief vind lachen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:02 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ze staat in mn msn nananananaa
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Travis
dan is ie t nie want alle bliebmiepen zijn meteen van slag als hij er isquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
als het die jongen is die ik denk dat je bedoelt...
ik vind 'm erg vriendelijk maar tis niet dat ik zeg van, die krijgt alle vrouwen achter zich aan ofzo.
beter gezegd: van bliebquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:03 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
dan is ie t nie want alle bliebmiepen zijn meteen van slag als hij er is
ze is offline....quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb je het haar al gezegd dan dat Artic haar lief vind lachen?
Dat zijn bliepmiepen ook als de aardbeien een keer niet scanbaar zijn, dus dat zegt niksquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:03 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ey, niet zo laf doen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ze is offline....
erg verstandig..alleen losers zonder leven zijn onlinequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ze is offline....
het is maar waar je van houdt hèquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:03 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
das waar.... groenteman, was t he?!?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef febster het volgende:
[..]
Dat zijn bliepmiepen ook als de aardbeien een keer niet scanbaar zijn, dus dat zegt niks
[blondmode]quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef febster het volgende:
[..]
Dat zijn bliepmiepen ook als de aardbeien een keer niet scanbaar zijn, dus dat zegt niks
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef febster het volgende:
[..]
EAN-13quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
[blondmode]
zit er een streepjescode op een aardbei?
[/blondmode]
doe dat en doe m de gr...!!! hij is er trouwens gister nog geweest....quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
het is maar waar je van houdt hè
Maar ik denk eigenlijk wel dat we dezelfde bedoelen... vertegenwoordiger zei je toch hè?
Ik zal vrijdag eens aan 'm vragen of hij daar weleens komt
Ghequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
EAN-13
somsquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
[blondmode]
[/blondmode]
en vraag of ie de volgende keer een rondleiding wil in de koelcelquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:07 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
doe dat en doe m de gr...!!! hij is er trouwens gister nog geweest....
In supermarkten verkoop je die gewoon in bakjesquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
[blondmode]
[/blondmode]
uhm neej toch maar nie, heb me handen al vol aan de groentemanquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en vraag of ie de volgende keer een rondleiding wil in de koelcel
doe ff normaal joh... zoiets uit je hoofd kennen kan echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef febster het volgende:
[..]
In supermarkten verkoop je die gewoon in bakjes
8710400187615 (spaans) 8710400187630 (hollands)
Dude....quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef febster het volgende:
[..]
In supermarkten verkoop je die gewoon in bakjes
8710400187615 (spaans) 8710400187630 (hollands)
ownee laten we t nie over autos gaan hebben please......?!???????quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
btw... anders stond er gewoon een Mitsubishi Lancer Evo VII voor het kantoor geparkeerd vandaag
woot!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
btw... anders stond er gewoon een Mitsubishi Lancer Evo VII voor het kantoor geparkeerd vandaag
ja ik zit dus ff tw twijfelen of het nou een VII of een VIII was...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woot!
Op de rijpel in Helmond staat een VIII
op het eymerickhof
Ach, zijn al 5 jaar hetzelfde en na 320x gevraagd te hebben is het makkelijker om die te onthouden dan telkens vanuit je pauze naar voren te moeten om zo'n streepjescode te halenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
doe ff normaal joh... zoiets uit je hoofd kennen kan echt niet
nee groente is lekker boeiendquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:10 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ownee laten we t nie over autos gaan hebben please......?!???????
Bij de VIII loopt het bodywork meer door over de grille zeg maar, meer een Vquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja ik zit dus ff tw twijfelen of het nou een VII of een VIII was...
trusten dan maar hequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, zijn al 5 jaar hetzelfde en na 320x gevraagd te hebben is het makkelijker om die te onthouden dan telkens vanuit je pauze naar voren te moeten om zo'n streepjescode te halen
Maar goed ik ben slapen en tot morgen met hopelijk wat mooier weer
die is allang slapen..die meldt zich hier morgenvroeg wel weer op een ondoenlijk vroeg tijdstip.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:13 schreef Blueman het volgende:
Waar is Gazy eigenlijk vanavond?
opletten man... gazy gijng om half 10 ofzo al slapen... duh...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:13 schreef Blueman het volgende:
Waar is Gazy eigenlijk vanavond?
iddquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:15 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
opletten man... gazy gijng om half 10 ofzo al slapen... duh...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
Het was wel een VIII in deze kleur:
[afbeelding]
Kan niet alles bijhouden..quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:15 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
opletten man... gazy gijng om half 10 ofzo al slapen... duh...
*jaloersquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan niet alles bijhouden..
Jij was het "soep"-meisje dat het met de groenteman doet in de koelcel en je heet Ankie en hebt met Flow gekust..
of heb ik de verkeerde voor me?
bijna goed alles klopt behalve ik heb HET niet gedaan in de koelcel.... argh hoe vaak moet ik dat nog zeggen???quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan niet alles bijhouden..
Jij was het "soep"-meisje dat het met de groenteman doet in de koelcel en je heet Ankie en hebt met Flow gekust..
of heb ik de verkeerde voor me?
Owja...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
bijna goed alles klopt behalve ik heb HET niet gedaan in de koelcel.... argh hoe vaak moet ik dat nog zeggen???
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:21 schreef blieblie het volgende:
Die lul van een Feb wist laatst zelfs de code van de sla toen we in de AH XL voor de kassa stonden en de bliepmiep achter ons wist het niet en wilde gaan bellen![]()
ik heb Flow ook altijd al willen kussenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*jaloers
nou....quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]goeie openingszin
hahahahahaquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik heb Flow ook altijd al willen kussen.
ipv. de code je telefoonnummer opdreunenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]goeie openingszin
Is wel een goede voor jou BBquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
ipv. de code je telefoonnummer opdreunen.
-euj! hij werrukt nie!
Ey, skatje, je belt me? *wink wink*
Geile beer!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik heb Flow ook altijd al willen kussen.
wie ik???quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
You call me babe... [afbeelding]
Dat laat ik aan andere over..quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
You call me babe... [afbeelding]
is flow groenteboer dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere over..
misschien wil Ankie wel op je verzoek ingaan
duh waar slaat dat nou weer op, net of ik alleen maar groentemannen wil hebben... tssquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is flow groenteboer dan?
nee gelukkig nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is flow groenteboer dan?
Mij mag je ook wel bellen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:29 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
wie ik???![]()
Zal dus wel nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
duh waar slaat dat nou weer op, net of ik alleen maar groentemannen wil hebben... tss
oh? nah dan niet hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
duh waar slaat dat nou weer op, net of ik alleen maar groentemannen wil hebben... tss
Gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef FlappieMoppie het volgende:
T is ineens verdacht rustig hier.....
Een goede openingszin?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef blieblie het volgende:
wat heeft een groenteman wat ik niet heb??
op wat kinky biologisch afbreekbare attributen na dan....
iemand nog iets boeiends te melden?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef FlappieMoppie het volgende:
T is ineens verdacht rustig hier.....
Veldhuis en Kemper - Te blond:quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef blieblie het volgende:
EBT is oke ole ole !quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:39 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
iemand nog iets boeiends te melden?
ebt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
EBT is oke ole ole !
Flapp!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ebt?
Eurobilltrackerquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ebt?
Daag BBquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:44 schreef blieblie het volgende:
en de rest die nog aanwezig is cq lurkt.....
tot morgen
trusten!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:44 schreef blieblie het volgende:
en de rest die nog aanwezig is cq lurkt.....
tot morgen
Hey BMquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere over..
misschien wil Ankie wel op je verzoek ingaan
Noukquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hey BM
Ik kwam alleen ff hoi zegge, Hoi!
Renault Clioquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef FlowDesign het volgende:
trustuh BB
hoi Nouk
hoiquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hey BM
Ik kwam alleen ff hoi zegge, Hoi!
Ik ga er aan werkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:52 schreef Nouk het volgende:
[..]Ik mis je!
Ik zie het! Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ga er aan werken
Dit is pas het begin...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zie het! Gelukkig maar
mooi issie hè?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Renault Clio
Ja! watvoor kleur heb je?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
mooi issie hè?
Oehlalala.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dit is pas het begin...
ga nog voor het echie regelen..
http://flowdesign.gotdns.com/clio16v/quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja! watvoor kleur heb je?
Ervaring?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef blieblie het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
AutoFans is met hoofdletter Fquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://flowdesign.gotdns.com/clio16v/
Moooi issie.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die weten tenminste wat ze met bananen en pruimen aanmoetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Trusten alleenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef FlappieMoppie het volgende:
Trusten allemaal..... tot morgen!!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef FlappieMoppie het volgende:
Trusten allemaal..... tot morgen!!
kan er ook diesel in?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Moooi issie.
Doe je Mens & Informatica?
mzzl flowquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jup
Morgen naar de fontys.... Welterusten iedereen
Tsjah...quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef blieblie het volgende:
Tsssk tuig, ga es slapen![]()
.
De douche was gelukkig nog enigszins douchebaar. Trook alleen lichtjes naar stront.
Maar dat was alles... geen nieuwe witte plekken op de muur ofzo.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan er ook diesel in?
Zegt alweer genoegquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef blieblie het volgende:
Tsssk tuig, ga es slapen![]()
.
De douche was gelukkig nog enigszins douchebaar. Trook alleen lichtjes naar stront.
Maar dat was alles... geen nieuwe witte plekken op de muur ofzo.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zegt alweer genoeg![]()
Ook een goed iets..quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:31 schreef r8ality het volgende:
En waarom ik zo weinig aanwezig ben, ik ben echt megateveel aan het werken, om zodoende mijn hernieuwde schoolgang financieel veilig te stellen. Nu nog leren...
Blue, waarom blijf je zo lang op?quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:52 schreef Blueman het volgende:
Ge-wel-dig
Shrek2 is echt super gaaf
Super vette film
nu toch maar slapen
Ben jij ook uitgenodigd 19 juni??quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:13 schreef FlowDesign het volgende:
Me neither, morgen ook vroeg op... werken.
En nu ga ik naar de Fontys...
Waarvoor?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben jij ook uitgenodigd 19 juni??
Verjaardag van wat (ex)overflowluiquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarvoor?
19 juni is een groot huisfeest op de Hagenkampse wegquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef blieblie het volgende:
Ben jij ook uitgenodigd 19 juni??
omdat ik om half 1 een linkje kreeg waar ik Shrek 2 kon downloaden... en toen die binnen was ik die maar meteen even gekeken hebquote:Op donderdag 3 juni 2004 08:35 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Blue, waarom blijf je zo lang op?
waar zit die ook al weer??quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:55 schreef robbedoes het volgende:
[..]
19 juni is een groot huisfeest op de Hagenkampse weg
Meteen bij dat witte trein huisje ding die straat in (richting mijn pa dus) is Hagenkampseweg Zuid, so you do the mathquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
waar zit die ook al weer??
ergens hier in de buurt, da weet ik zeker.
ooh, hier aan de overkant van de straatquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:15 schreef febster het volgende:
[..]
Meteen bij dat witte trein huisje ding die straat in (richting mijn pa dus) is Hagenkampseweg Zuid, so you do the math
slet.... je had hier al kunnen zijn!!! Voor straf krijg je geen colaquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:16 schreef febster het volgende:
*aanfietst*
heb je geen school??quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:16 schreef Partygurl het volgende:
Hajjjjverveling
ah, en bij mij 1 straat achter dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
ooh, hier aan de overkant van de straat.
Kzag je laatst lopen naar de Apquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ah, en bij mij 1 straat achter dus
Wat is er mis met nikes??quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:40 schreef Partygurl het volgende:
die heeft angelo ook, alles beter dan zn nike`s
inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:40 schreef r8ality het volgende:
Nike Air Max Classic.
.
Poei dat is lang!quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:30 schreef blieblie het volgende:
Ik moet trouwens nog tot 16 juli.
Kut stage.
Dan kan hij naar de dames toeteren net als de Gebroeders Ko!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef blieblie het volgende:
Leuke toeter heb je op je scooter Joost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |