abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19763512
Ik vind hem een schande voor ons o-zo mooie limburg .... eruit met die lul
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:23:57 #27
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19763671
Als ik twee stemmen zou hebben zou de tweede stem naar Camiel gaan. Dat is de enige van de "grote" partijen die geen nationale kwesties aanhaalt om europese stemmen te trekken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_19768082
Ik ga morgen op hem stemmen
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:42:55 #29
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19768289
omdat .... ?
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19768322
Het is een beetje een kakker en een mietje.
En aan zijn accent moet hij idd iets doen, ik ben zelf ook Limburger dus heb ook wel een accent, maar dat van Camiel is een beetje té.

Maar inhoudelijk vind ik hem zeker niet slecht.
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:45:09 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_19768360
Ja idd, hij lijkt net Ken van Barbie
Niet meer actief op Fok!
pi_19768444
Waar slaat dit nu weer op?
Als we allemaal op persoonlijkheid gaan stemmen dan komen we nog nergens. .

Camiel krijgt mijn stem in ieder geval niet. Puur door meningsverschillen.
pi_19768451
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:42 schreef coz het volgende:
omdat .... ?
wat denk je zelf..... (zie username)
pi_19768577
Ik vind hem trouwens ook zo slecht nog niet... Van communicatie weet hij in ieder geval wel iets af, je wordt werkelijk doodgegooid met hem.
pi_19768637
Hi ken! Oh hi Barbie
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:00:46 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_19768952
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
Hi ken! Oh hi Barbie
You wanna go for a ride?
Sure Ken!

Niet meer actief op Fok!
pi_19768987
Altijd een gigantisch hypocriete glimlach die EUrlings
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:07:36 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_19769206
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:01 schreef RichardQuest het volgende:
Altijd een gigantisch hypocriete glimlach die EUrlings
net als die astronaut... what's-his-name-again
Niet meer actief op Fok!
pi_19769251
Oja die eeuwige student
In friesland zie je die kop alleen maar
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:16:27 #40
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_19769564
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 04:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Z'n hoofd is flink ''geblurred....''
Gadverdamme, afschieten die kerel.
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:16:51 #41
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_19769578
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef Guidosaurus het volgende:

[..]

Gadverdamme, afschieten die kerel.
Ik bedoel, ik mag hem ook niet
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:35:43 #42
90061 coz
pi_19770222
quote:
wat denk je zelf..... (zie username)
Ik vind hem trouwens ook zo slecht nog niet... Van communicatie weet hij in ieder geval wel iets af, je wordt werkelijk doodgegooid met hem.
daarom vroeg ik het dus ook ... het klonk op mij een beetje .. want mijn ouders zagen dat het goed was (correct me if im wrong)

en als je nou zegt ik stem op die PARTIJ want argument en argument .. dan zouden wij nu niet zoiets hebben van .. ZIE TOPICTITEL

ik vind het dus wel slecht ... een frontman is niet erg .. een beetje showen ook niet .. maar het is gvd geen idols .. het moet gewoon om de politiek gaan .. punt uit

je wordt ook letterlijk doodgegooid met zijn foto in elk klote bushokje
zie de zin daarvoor al1 al voor een argument om er dan vooral NIET op te stemmen

dan nog komt het hele we hebben een mening over iets en we gaan dit als beleid voeren en volg ons maar systeem mij erg klote over ..

op school eens bij onderhandelingstechniek de anekdote gehad ... als aannemer maak je bij het bouwen van een huis de fundering het liefst zo dun mogelijk want dan ben je sneller klaar en kost het minder.. als bewoner heb je het liefst een zo diep mogelijke fundering omdat je weet dat dan je huis mogelijkerwijs steviger staat ....

maar geen van beide kijkt naar de grond, de huizen eromheen , enz enz en kijkt dus naar wat het beste is voor het huis

[dat is pas communicatie dus .. en niet met je kop in een bushokje hangen]

... dit alles nog los van zijn idiote gezwam in het kader van het softdrugsbeleid
pi_19770280
erm wat is er mis met hem. Of kijken jullie alleen naar uiterlijk ofzo. Wat kan mij het nou verotten hoe iemand eruit ziet. Als ik mij maar kan vinden in zijn ideeën.
Hetzelfde als al dat gezeik op Balkenende. Over 4 jaar zullen jullie hem dankbaar zijn als Nederland weer uit het economisch slop gekomen is!
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:39:53 #44
90061 coz
pi_19770346
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:37 schreef J_CDA het volgende:
erm wat is er mis met hem. Of kijken jullie alleen naar uiterlijk ofzo. Wat kan mij het nou verotten hoe iemand eruit ziet. Als ik mij maar kan vinden in zijn ideeën.
Hetzelfde als al dat gezeik op Balkenende. Over 4 jaar zullen jullie hem dankbaar zijn als Nederland weer uit het economisch slop gekomen is!
... dit alles nog los van zijn idiote gezwam in het kader van het softdrugsbeleid
pi_19770397
Ben ik het alleen maar mee eens. Oprotten met die softdrugs, brengt alleen maar ellende met zich mee.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:53:17 #46
90061 coz
pi_19770796
beetje jammer van het gebrek aan argumenten
en dat softdrugs geen elende met zich meebrengt .. imho ...

want .. wiet en hash is dus softdrugs ..
de enige "overlast" waarvan ik het bestaan wil erkennen dat wiet of hash echt de oorzaak is
is de geur .. en dat doordat er tabak gebruikt word bij het nuttigen er rookvorming ontstaat

and thats IT ... behalve dan als je kijkt naar de achterdeur .. en jongeren onder de 18 die het bij thuisdealers halen .. (wat dus nauwelijks voor hoeft te komen als het gewoon legaal is ... imho)
pi_19770838
Volgens mij heeft hij toen op jouw school jouw vriendinnetje op de plee een beurt gegeven. Vandaar je frustratie....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19770996
Softdrugs brengt gewoon veel ellende met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan het illegaal stroom aftappen ten bate van de eigen wietplantage. Ook kwam er laatst uit een wetenschappelijk onderzoek naar voren dat normaal gebruik van softdrugs de kans op het ontwikkelen van schizofrenie en andere psychotische stoornissen aanzienlijk verhoogt. Bij normaal gebruik dus en óók bij mensen die er geen speciale aanleg voor hebben.
pi_19771079
Ik snap ook vrij weinig van het complete verhaal... en over de idols-argument: hij gaat al langer dan vandaag mee, komt heus niet ineens uit de lucht vallen. Hij is aanvankelijk zelfs op voorkeursstemmen in de kamer beland. dat lukt niet iedere straatschooier.

Ik heb zelf overigens geen idee of ik al dan niet op hem ga stemmen (en of ik uberhaupt kan gaan stemmen) maar wat ik inhoudelijk tot nu toe heb gezien is niet slecht. En dan praat ik over jaren, niet alleen nu deze campagne (waarvan ik vrij weinig heb meegekregen).

En tja, posters, laat em. Als ik me daar al aan moet gaan ergeren... Het valt iig op blijkt.
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:04:30 #50
90061 coz
pi_19771119
kortzichtig antwoord zeg

je kan niet legaal wiet kweken
stel ik wil legaal wiet kweken
daar netjes belasting voor betalen
daar netjes de stroomrekening voor betalen
dan is dat toch geen overlast

[volgende is te flauw en vervang ik zo door het echte onderzoek]

Ook kwam er laatst uit een wetenschappelijk onderzoek naar voren dat Camiel Eurlings de kans op het ontwikkelen van schizofrenie en andere psychotische stoornissen aanzienlijk verhoogt. Bij normale exposure dus en óók bij mensen die er geen speciale aanleg voor hebben.

[/ w8 ff ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')