quote:
wat denk je zelf..... (zie username)
Ik vind hem trouwens ook zo slecht nog niet... Van communicatie weet hij in ieder geval wel iets af, je wordt werkelijk doodgegooid met hem.
daarom vroeg ik het dus ook ... het
klonk op mij een beetje .. want mijn ouders zagen dat het goed was (correct me if im wrong)
en als je nou zegt ik stem op die PARTIJ want argument en argument .. dan zouden wij nu niet zoiets hebben van .. ZIE TOPICTITEL
ik vind het dus wel slecht ... een frontman is niet erg .. een beetje showen ook niet .. maar het is gvd geen idols .. het moet gewoon om de politiek gaan .. punt uit
je wordt ook letterlijk doodgegooid met zijn foto in elk klote bushokje
zie de zin daarvoor al1 al voor een argument om er dan vooral NIET op te stemmen
dan nog komt het hele we hebben een mening over iets en we gaan dit als beleid voeren en volg ons maar systeem mij erg klote over ..
op school eens bij onderhandelingstechniek de anekdote gehad ... als aannemer maak je bij het bouwen van een huis de fundering het liefst zo dun mogelijk want dan ben je sneller klaar en kost het minder.. als bewoner heb je het liefst een zo diep mogelijke fundering omdat je weet dat dan je huis mogelijkerwijs steviger staat ....
maar geen van beide kijkt naar de grond, de huizen eromheen , enz enz en kijkt dus naar wat het beste is voor het huis
[dat is pas communicatie dus .. en niet met je kop in een bushokje hangen]
... dit alles nog los van zijn idiote gezwam in het kader van het softdrugsbeleid