Die was echt lache!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Nexxennium het volgende:
Neej joh, die vent van de SP is veeeeeeeeeel beter.(NOT)
Precies. Ergerde me vooral aan die SP'er; wat een vervelende boer was dat, maar de rest was ook duidelijk niet veel soeps. Vond Eurlings -zowel verbaal als qua uitstraling- gisteren wel de sterkste....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Nexxennium het volgende:
Dat blèèr-wijf van groen-links kon er ook wat van zeg. Kon de kweb niet houden. En meneer PvdA stond er weer lekker sloeberig op. Hemd niet echt netjes, geen stropdas. Wtf is dat voor een lamlendige houding? Wouter Bos is duidelijk zijn Master. Die vent staat er altijd op alsof hij 's zaterdags zijn schuurtje gaat verven ofzo. En dat moet een continent besturen? Ha!
Nee, onze Camiel vond ik toch veruit het netst van het geheel. Gewoon mond dicht als de presentator het woord nam, korte antwoorden indien daarom gevraagd werd, verzorgd uiterlijk.
Waarom zou iemand zonder stropdas geen continent kunnen besturen? Ik haat mannen met stropdas, denken dat ze meer zijn als ze een pak aanhebben. Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Nexxennium het volgende:
Dat blèèr-wijf van groen-links kon er ook wat van zeg. Kon de kweb niet houden. En meneer PvdA stond er weer lekker sloeberig op. Hemd niet echt netjes, geen stropdas. Wtf is dat voor een lamlendige houding? Wouter Bos is duidelijk zijn Master. Die vent staat er altijd op alsof hij 's zaterdags zijn schuurtje gaat verven ofzo. En dat moet een continent besturen? Ha!
Nee, onze Camiel vond ik toch veruit het netst van het geheel. Gewoon mond dicht als de presentator het woord nam, korte antwoorden indien daarom gevraagd werd, verzorgd uiterlijk.
En daarom heb jij een carriere van Jan Lul.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef BoredBadger het volgende:
[..]
Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus
Die VVD'er zag er uit als een VVD'er.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
Die was echt lache!
Zo'n scheve mond, oog half dicht...hij had echt zo'n boeren-uitstraling.
Bij het avondeten zit hij altijd zo tegen z'n vrouw:"zèèg Truus, hedde gi noe din errepul gekocht...of nè?"
edit:
Die vvd'er had zo'n rare nek vond ikalsof z'n hoofd te ver naar achteren stond zeg maar
Hahaa. Je hebt gelijk, een pak aantrekken maakt niet dat je meteen goed ergens in bent. Maar geen pak aantrekken maakt gewoon een slechte indruk. Zelfde als met het beheersen van de taal: als je een stukje leest dat stikt van de taalfouten, dan ben je bevooroordeeld over de auteur. En goh, zoals wel vaker met vooroordelen, kloppen ze ook nog vaker dan je hoopt...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef BoredBadger het volgende:Ik haat mannen met stropdas, denken dat ze meer zijn als ze een pak aanhebben. Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus
gast... ik ga toch geen pak aantrekken! staat me voor geen meter! laat staan een stropdas...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Hahaa. Je hebt gelijk, een pak aantrekken maakt niet dat je meteen goed ergens in bent. Maar geen pak aantrekken maakt gewoon een slechte indruk. Zelfde als met het beheersen van de taal: als je een stukje leest dat stikt van de taalfouten, dan ben je bevooroordeeld over de auteur. En goh, zoals wel vaker met vooroordelen, kloppen ze ook nog vaker dan je hoopt...
Punt is: als je al niet eens weet hoe je jezelf moet presenteren en gedragen, dan geeft dat te denken over de rest. In dat opzicht zijn het CDA, de VVD en D66 de grote winnaars in dat debat.
cda/cu/sgp: scheiding van kerk en staat -> opheffenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
cda - gelooft in god
pvda - wil nog meer asielzoekers in europa
vvd - mensen die al rijk zijn zullen nog rijker worder
groenlinks - laat groen maar weg, verder zie pvda
christenunie/sgp - zie cda
d66 - dee sixty six - we leven nu 40 jaar verder
sp - communisme werkt niet en heeft nooit gewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |