abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19601200
Een jaar of twee geleden was die kerel bij ons op school en toen vond ik het zo'n eikel echt om te kotsen...
Maar dat ie het nu tot lijsttrekker heeft geschopt is werkelijk verschrikkelijk.... hij was net in een lijsttrekkersdebat. Ik ga er niet verder op in want dat is natuurlijk meer iets voor POL, maar ik wilde hier alleen maar even kotsen...dus bij deze

pi_19601512
Wie?
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:38:10 #3
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_19601902
oooo, die! Ja, echt een eikel!
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
pi_19601942
Neej joh, die vent van de SP is veeeeeeeeeel beter. (NOT)
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_19602041
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Nexxennium het volgende:
Neej joh, die vent van de SP is veeeeeeeeeel beter. (NOT)
Die was echt lache!
Zo'n scheve mond, oog half dicht...hij had echt zo'n boeren-uitstraling.
Bij het avondeten zit hij altijd zo tegen z'n vrouw:"zèèg Truus, hedde gi noe din errepul gekocht...of nè?"

edit:
Die vvd'er had zo'n rare nek vond ik alsof z'n hoofd te ver naar achteren stond zeg maar
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_19602189
Dat blèèr-wijf van groen-links kon er ook wat van zeg. Kon de kweb niet houden. En meneer PvdA stond er weer lekker sloeberig op. Hemd niet echt netjes, geen stropdas. Wtf is dat voor een lamlendige houding? Wouter Bos is duidelijk zijn Master. Die vent staat er altijd op alsof hij 's zaterdags zijn schuurtje gaat verven ofzo. En dat moet een continent besturen? Ha!

Nee, onze Camiel vond ik toch veruit het netst van het geheel. Gewoon mond dicht als de presentator het woord nam, korte antwoorden indien daarom gevraagd werd, verzorgd uiterlijk.
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:48:12 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_19602249
Camiel is eng....zo'n type dat kliklijnen belt, zeg maar...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_19602295
Ik vind die poster die overal van hem hangt ook al zo eng, ze zouden z'n kop op een tube tandpasta moeten zetten of zo.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_19606289
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef Bananenman het volgende:
Wie?
Die vuile Roda-lul
  donderdag 3 juni 2004 @ 04:47:18 #10
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_19607433

Z'n hoofd is flink ''geblurred....''
pi_19607437
Je bent jaloers. Neem een leven.
pi_19609942
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Nexxennium het volgende:
Dat blèèr-wijf van groen-links kon er ook wat van zeg. Kon de kweb niet houden. En meneer PvdA stond er weer lekker sloeberig op. Hemd niet echt netjes, geen stropdas. Wtf is dat voor een lamlendige houding? Wouter Bos is duidelijk zijn Master. Die vent staat er altijd op alsof hij 's zaterdags zijn schuurtje gaat verven ofzo. En dat moet een continent besturen? Ha!

Nee, onze Camiel vond ik toch veruit het netst van het geheel. Gewoon mond dicht als de presentator het woord nam, korte antwoorden indien daarom gevraagd werd, verzorgd uiterlijk.
Precies. Ergerde me vooral aan die SP'er; wat een vervelende boer was dat, maar de rest was ook duidelijk niet veel soeps. Vond Eurlings -zowel verbaal als qua uitstraling- gisteren wel de sterkste....
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:13:16 #13
54647 tillaard
levensgenieter
pi_19610762
Eurlings heeft gewoon een relaxte en frisse uitstraling, zeker vergeleken met die brooddozen om hem heen.
pi_19622418
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Nexxennium het volgende:

Waarom zou iemand zonder stropdas geen continent kunnen besturen? Ik haat mannen met stropdas, denken dat ze meer zijn als ze een pak aanhebben. Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus

En Camiel? Dat die maar gewoon de politiek van Valkenburg aan de Geul ingaat...
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:42:43 #15
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_19627135
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef BoredBadger het volgende:

[..]

Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus
En daarom heb jij een carriere van Jan Lul.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18:08 #16
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19634646
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

Die was echt lache!
Zo'n scheve mond, oog half dicht...hij had echt zo'n boeren-uitstraling.
Bij het avondeten zit hij altijd zo tegen z'n vrouw:"zèèg Truus, hedde gi noe din errepul gekocht...of nè?"

edit:
Die vvd'er had zo'n rare nek vond ik alsof z'n hoofd te ver naar achteren stond zeg maar
Die VVD'er zag er uit als een VVD'er.
pi_19637982
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef BoredBadger het volgende:Ik haat mannen met stropdas, denken dat ze meer zijn als ze een pak aanhebben. Mensen in pak zijn echt zielig, denken dat ze ineens vet into ze bisnis zijn en betrouwbaarder overkomen als ze een pak aantrekken. Niet dus
Hahaa. Je hebt gelijk, een pak aantrekken maakt niet dat je meteen goed ergens in bent. Maar geen pak aantrekken maakt gewoon een slechte indruk. Zelfde als met het beheersen van de taal: als je een stukje leest dat stikt van de taalfouten, dan ben je bevooroordeeld over de auteur. En goh, zoals wel vaker met vooroordelen, kloppen ze ook nog vaker dan je hoopt...

Punt is: als je al niet eens weet hoe je jezelf moet presenteren en gedragen, dan geeft dat te denken over de rest. In dat opzicht zijn het CDA, de VVD en D66 de grote winnaars in dat debat.
pi_19639247
ken heel die gast nie...

het is wel een iets-minder-rotkop dan die van balkenellende.
pi_19639348
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Hahaa. Je hebt gelijk, een pak aantrekken maakt niet dat je meteen goed ergens in bent. Maar geen pak aantrekken maakt gewoon een slechte indruk. Zelfde als met het beheersen van de taal: als je een stukje leest dat stikt van de taalfouten, dan ben je bevooroordeeld over de auteur. En goh, zoals wel vaker met vooroordelen, kloppen ze ook nog vaker dan je hoopt...

Punt is: als je al niet eens weet hoe je jezelf moet presenteren en gedragen, dan geeft dat te denken over de rest. In dat opzicht zijn het CDA, de VVD en D66 de grote winnaars in dat debat.
gast... ik ga toch geen pak aantrekken! staat me voor geen meter! laat staan een stropdas...

ik vind dat je mensen moet beoordelen om wat ze te vertellen hebben en NIET om hoe ze eruit zien.

je luistert toch met je oren, die zien niet hoe iemand eruit ziet. maar omdat een of andere lul ooit eens bedacht heeft dat 'belangrijke' mensen een pak aan moeten trekken zitten we nu met die shit.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:39:52 #20
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19639577
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:42:27 #21
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_19734931
Nutellakop
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:56:38 #22
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19736898
stem partij voor de dieren
dat zijn de enige mensen die niet voor zichzelf in het EP zullen gaan zitten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:59:35 #23
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19736982
cda - gelooft in god
pvda - wil nog meer asielzoekers in europa
vvd - mensen die al rijk zijn zullen nog rijker worder
groenlinks - laat groen maar weg, verder zie pvda
christenunie/sgp - zie cda
d66 - dee sixty six - we leven nu 40 jaar verder
sp - communisme werkt niet en heeft nooit gewerkt
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 9 juni 2004 @ 03:54:46 #24
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_19745076
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
cda - gelooft in god
pvda - wil nog meer asielzoekers in europa
vvd - mensen die al rijk zijn zullen nog rijker worder
groenlinks - laat groen maar weg, verder zie pvda
christenunie/sgp - zie cda
d66 - dee sixty six - we leven nu 40 jaar verder
sp - communisme werkt niet en heeft nooit gewerkt
cda/cu/sgp: scheiding van kerk en staat -> opheffen
pvda: nietszeggende partij met non-argumenten
vvd: vrije markt met overheid voor hulpbehoevenden
gl: boomknuffelaars
d66: te veel gezeur over referenda en gekozen bergemeester: komt toch niemand opdagen
sp: jatten van de rijken en geven aan degenen die te lam zijn om te werken
lpf: stemmen op een dooie clown, altijd goed!
pvdd: zie gl
nr: haider, le pen, hitler, michiel smit
et: tegen het europese graaien, pro-openheid
de: afsplitsing van vvd

wordt deze keer dus lijst 12: europa transparant.

En back op topic: van die eurlings-foto's in abri's met zo'n gristelijk stralend licht er achter, gatverdamme!!
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_19763324
Zie je het kippenvel op m'n armen? Camiel Eurlings... alleen die náám al... en dat stemmetje! En sorry voor de Limburgers onder ons, maar alleen dat accent is voor mij al genoeg om een weeklang niet meer nat te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')