BOEIUH!!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef coz het volgende:
[..]
leuk een almelooooo topicEn er is niks mis met cafe de stamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee alleen met de figuren die er komen..quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:55 schreef _Denker het volgende:
[..]
En er is niks mis met cafe de stam![]()
ik kom er ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef galbrecht het volgende:
[..]
nee alleen met de figuren die er komen..
Jammer vriend, moet je toch eens vaker komen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:58 schreef coz het volgende:
@denker .. dat zeg ik ook niet ... behalve dan de zaadmuziek lees top40enzo waarvan ze elke week weer meer draaien
neenquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:45 schreef Zwansen het volgende:
Al geregeld PP?
nog vaker ?quote:Jammer vriend, moet je toch eens vaker komen.
zou ik idd ook niet doen !quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:27 schreef Kreator het volgende:
Ik werk in Almelo, maar ik ga daar de wijken niet in zonder kogelvrij vest. Sorry.
wat moet jij dan ook in almelo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zou ik idd ook niet doen !
niets waar heb je dat ding eigenlijk gekocht zeker ergens in de kerkelandenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat moet jij dan ook in almelo?
dunnoquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niets waar heb je dat ding eigenlijk gekocht zeker ergens in de kerkelanden
dat parsen is ook niet meer wat het geweest is...of liggen die klote smileys er al weer uit?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
P+
P-
net nog geweest met de auto en ik leef nogquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niets waar heb je dat ding eigenlijk gekocht zeker ergens in de kerkelanden
respectquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:55 schreef _Denker het volgende:
[..]
net nog geweest met de auto en ik leef nog![]()
-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tssk lekker generaliseren zeg .. probeer de wijk het paradijs maar eens
en vergelijk dat maar eens met de kerkelanden
welke straat dan pp ?Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
en burenquote:wij Almeloërs
als stamgast vast welquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef _Denker het volgende:
Ken ik jou?
Wierdenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:25 schreef coz het volgende:
[..]
als stamgast vast wel![]()
maar ik zal ook vaak te vinden in jip
buren=wierden
Bel die gast en vraag waar hij woont.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb nog geen adres, wel een telefoon nummer..
hey kijk niet zo jaloersquote:Wierden![]()
Nou vooruit, ik ken wel een paar leuke mensen wonen in Wierden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:05 schreef coz het volgende:
[..]
hey kijk niet zo jaloers
nou vooruit
rustiek dorpje waar geen reet te doen is ... nog minder als almelo
(denkt ff na .. mhwaw .. stoplichtje of 5 minstens) ... en dat is de reden dat ik niet zeg
almelo![]()
slim hoor ... de enige niet almelo-er in dit topic willen verjagen ....
zoekopnummerquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb nog geen adres, wel een telefoon nummer..
Brandweer Wierden welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:16 schreef coz het volgende:
nee hoor .. ik heb geen brandweerwagen
mobiel mênquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoekopnummer
hap niet zo hard .. ik hoor het hier klapperenquote:Wierden
Waar woon je ongeveer in WRD dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef coz het volgende:
[..]
hap niet zo hard .. ik hoor het hier klapperen
WMB natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:59 schreef coz het volgende:
riet .. wmbroek .. ?
ik is oost .. heeft geen naam .. (mag het ook niet hebben ook idd)
vlak over de brug zegmaar
blij met 3 basisscholen en een gymzaal voor de deur (![]()
)
Aadorpsweg? Daar heb ik een keer midden in de nacht gefietst, op weg naar het Bedrijvenparkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:57 schreef coz het volgende:
dat is noord![]()
echt vlak over de brug
correct.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:27 schreef coz het volgende:
ja daar zo'n beetje (daarnaast dus .. zie tegenover 3 scholen)
bedrijvenpark hmmm.. richting GE ? .. [wild gokje..klikte keertje]
de intelligentie van de gemiddelde Almeloooooér komt boven drijven..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:45 schreef _Denker het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat d'r geen hol van waar is.
Ik bedoelde de Wierdensebrugquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef coz het volgende:
vanaf wmb .. die brug daar of gewoon de witte
(ligt aan waar je huis woont)
en dan voordat je over de autoweg fietst .. ( uuh dan nog ring ) rechts .. kan niet missen ( uuh jawel).. als je van de witte brug afkomt dan is dat direct aan het einde van het fietspad ...
deze weg uitfietsen en je komt langs leto en onder het spoor door
iets verder [je kijkt dan naar BPC (ofzoiets)] ga je naar rechts ..
lastiger uitleggen dan fietsen![]()
via aadorpsweg is 3 minuten langer denk ik
via aadorp zelf is niet korter denk ik .. maar lijkt op de kaart misschien wel zo
(met auto gewoon naar wierden ... na brug over links bij stoplicht (richting noord).. dan kom je dus weer onder bovenstaand fietspad uit met weggetje aan de rechterkant .. en dan is het de eerste afslag ...(anders zit je in vjenne) ben je ook bij BPC en dan ook rechts ..
(pffft .. je had er kunnen zijn ondertussen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |