....quote:op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef recreative het volgende:
sjeeeeeeeeeeee jij bent goed.
nog één, heeft niks met groen te maken: het staat met kerst op tafel en het ontploft?
een kikker!!!quote:op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef recreative het volgende:
[..]
sjeeeeeeeeeeee jij bent goed.
nog één, heeft niks met groen te maken: het staat met kerst op tafel en het ontploft?
knalkoen. is het lekkerst met boemkool en witplofquote:op donderdag 3 juni 2004 00:05 schreef eleanorgoescrazy het volgende:
een cracker???![]()
![]()
geen idee wederom...
hehehehe, grappigquote:op donderdag 3 juni 2004 00:06 schreef recreative het volgende:
knalkoen. is het lekkerst met boemkool en witplof.
en nu stop ik.
jijquote:op donderdag 3 juni 2004 00:06 schreef eleanorgoescrazy het volgende:
okay okay, nu ik een
het is allesbehalve groen en het is blij....![]()
![]()
ja een ik die net een troetelbeertjesslaapzak voor haar dochter en troetelbeertjesstrings voor zichzelf heeft gekregenquote:op donderdag 3 juni 2004 00:08 schreef qu63 het volgende:
jij![]()
![]()
f***'s!!!!!!quote:op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef eleanorgoescrazy het volgende:
[..]
ja een ik die net een troetelbeertjesslaapzak voor haar dochter en troetelbeertjesstrings voor zichzelf heeft gekregen![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
helaaschquote:op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef qu63 het volgende:
f***'s!!!!!!
morgenvandaag!!quote:op donderdag 3 juni 2004 00:14 schreef eleanorgoescrazy het volgende:
[..]
helaaschmaar je kan wel live komen zien
![]()
mwahahahaquote:op donderdag 3 juni 2004 00:31 schreef qu63 het volgende:
het is groen met wit en als je het 2x tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon over..
puur toeval!!!quote:op donderdag 3 juni 2004 00:33 schreef recreative het volgende:
[..]
mwahahaha![]()
. het verband!
.
maar geen idee.
aaaaahquote:op donderdag 3 juni 2004 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
puur toeval!!!![]()
![]()
het staat in wfl.. misschien moeten we gaan bereken of er wel toeval bestaat ofzoquote:op donderdag 3 juni 2004 00:35 schreef recreative het volgende:
[..]
aaaaah![]()
dat is duidelijk toeval idd
. bestaat dat eik? of is dat meer tru? of verkloot ik nu een zinloos topic?
en wat zeggen de koeien dan?quote:op donderdag 3 juni 2004 00:55 schreef k3vil het volgende:
en voor koeien !!![]()
ddeltje 2quote:op donderdag 3 juni 2004 00:56 schreef k3vil het volgende:
ff vullen ?
moeah ofzoquote:op donderdag 3 juni 2004 00:56 schreef recreative het volgende:
[..]
en wat zeggen de koeien dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |