wij hebben muratquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:58 schreef Mr. Orange het volgende:
en dan hebben de duitsers commentaar op ons...
Ik geloof dat er drie leiders waren, de rest waren meelopers.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Is er bewezen dat de hele klas mee deed aan die pesterijen? dat is wel extreem
Het is inderdaad zo dat weinig mensen tegen zo'n groep in durven te gaan, maar ik geloof niet dat er in iedereen een sadist zitquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:57 schreef Teerwater het volgende:
En al hadden wij in die klas gezeten hadden we net zo hard mee gedaan. In iedereen zit een sadist en weinig durven echt tegen de groep in te gaan. Zie Amerikaanse soldaten. Dus echt fout zijn de leraren.
Volgens mij zijn er drie soorten mensen: de echte psychopaten die het verzinnen. Een hele grote groep die het normaal veroordeeld, maar als ze er bij betrokken zijn mee doen en niet de moet hebben om op te treden (dat zijn wij waarschijnlijk) en misschien een paar afwijkende die echt niet sadistisch zijn. Mensen als Ghandi en Mandela. Maar ook dat zijn de uitzonderingen. De zieken zogezegd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat weinig mensen tegen zo'n groep in durven te gaan, maar ik geloof niet dat er in iedereen een sadist zit
Komt ie bij ons vandaan dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:59 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
wij hebben murat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |