Ja, dan zou ik ook bang worden van de lotingquote:Op zondag 11 december 2005 03:15 schreef golfer het volgende:
-------------------------------------van der Sar----------------------------------
----------------Heitinga------------Maduro-----------Emanuelson
--------------------------------------Davids----------------------------------
--------------De Jong--------------Sneijder---------------van der Vaart--------
--------De Ridder------------------Kluivert------------------Babel--------
Laat San Marco nou gewoon met louter (ex)Ajacieden dit WK gewoon eens winnen om de criticasters de mond te snoeren.quote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, dan zou ik ook bang worden van de loting
Davids is best wel een linkspoot en dan krijg je dus 5 linkspoten op het middenveld en voorinquote:Op zondag 11 december 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
Waarom Bommel boven Davids? Je hebt juist die stofzuiger nodig. Je hebt Cocu er ook al staan dus van Bommel kan op de bank
Davids mag mee als reserve achter Cocu en VdVquote:Op zondag 11 december 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
Waarom Bommel boven Davids? Je hebt juist die stofzuiger nodig. Je hebt Cocu er ook al staan dus van Bommel kan op de bank
http://sport.independent.(...)am/article331431.ecequote:Keane and Davids escape punishment for fight
By Gordon Tynan
Published: 06 December 2005
Robbie Keane and Edgar Davids will not be punished by Tottenham Hotspur for a fight at the club's training ground.
A Spurs spokesman said that the Davids and Keane fight, which took place last Friday, was nothing to worry the club. "We see it as a sign of the players' passion and commitment. There was an incident," the spokesman said, "but it was handbags and it's all over and forgotten now."
Jermain Defoe has ruled out leaving the club in order to fulfil his World Cup ambitions. He hopes to be included in Sven Goran Eriksson's squad for next summer's finals in Germany despite being relegated to the bench for the last three games as coach Martin Jol has preferred Keane.
Keane has scored two goals in as many games and Defoe admits his demotion has been difficult to take. "I don't need to go anywhere," Defoe said. "Not playing has been hard to take because as a forward you just want to score goals but I'm sure I'll get my chance and when I do I'll be ready. I have played a lot of the games this season. I've only missed the last three. England's manager knows what I can do."
Jol also refused to rule out a move for Feyenoord's Dirk Kuyt in January - "the door is still open" - as his Egyptian striker Mido is set to leave the club next month to play for his country in the African Nations Cup. Spurs' other option is the £1m Poland international Grzegorz Rasiak.
Met veel Ajacieden win je juist niet.quote:Op zondag 11 december 2005 03:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat San Marco nou gewoon met louter (ex)Ajacieden dit WK gewoon eens winnen om de criticasters de mond te snoeren.
Lijkt me prima opstelling jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef cultheld het volgende:
Dit is ook wel een leuke opstelling:
-----------------------Sar----------------------
----Ooijer---------Boulahrouz-----Mathijsen
---------------------Cocu-----------------------
-----------Van Bommel---------Davids-------
-------------------Van der Vaart--------------
---Van Persie---Van Nistelrooy----Robben
Oranje kan in balbezit achterin dan 1 tegen 1 spelen en wanneer de tegenstander dreigt te counteren of in balbezit is, kunnen Davids en Cocu ieder een linie zakken zodat Cocu achterin het centrum net Boulahrouz kan verdedigen en Ooijer en Mathijsen de vleugels van de tegenstander op kunnen vangen. Daarna kan de omschakeling snel worden ingezet en heb je met Van Bommel de ideale verbinding tussen verdediging en aanval en 4 aanvallende toppers (VDV, Van Nistelrooy, Robben en Van Persie). Who needs Kalou?
Voor deze opstelling geef ik groen lichtquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Keepers: Edwin van der Sar, Henk Timmer, Maarten Stekelenburg
Verdedigers: Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz, Jan Kromkamp, Giovanni van Bronckhorst,
Barry Opdam, Andre Ooijer
Middenvelders: Philip Cocu, Rafael van der Vaart, Denny Landzaat, Wesley Sneijder,
Mark van Bommel, Edgar Davids, Hedwiges Maduro
Aanvallers: Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Robin van Persie, Dirk Kuyt, Roy Makaay, Romeo Castelen,
Klaas-Jan Huntelaar
Opstelling
vd Sar
Kromkamp Boulahrouz Ooijer Mathijsen
Bommel Cocu vd Vaart
v Persie v Nistelrooy Robben
Voorlopig zou ik het zo doen
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor deze opstelling geef ik groen licht
Sarretje en Raffie tochquote:
Dit is 'm gewoon!!!!!! ALS ik bondscoach was zou ik met dit gaan spelen.... Opzouten met die duffe Landzaat en die irritante Vlaar en Sneijder! Jammer dat er niet met 12 man gespeeld mag worden, want Davids zou ik er ook nog graag bij hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 03:19 schreef Daniel.San het volgende:
------------------sar-------------------
--------Boulerouz--Mathijsen--------
Ooier-------------------------Bronckh
-------Bommel----------Cocu---------
--------------------Vaart---------------
--Persie----Nistelrooi-----Robben---
Hiermee worden we wereldkampioen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een opstelling.
Ook al is het van anderhalf jaar geleden, echt in de buurt komt deze opstelling niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
Het is zonneklaar: Jaap Stam, Van der Sar en andere spelers van het Nederlands elftal op het EK 2004 zullen er in Duitsland niet bij zijn. Wie wel? En nog belangrijker, hoe gaat die basis er uit zien? Ik trap even af: Zo zie je maar, dán hebben we pas écht een luxe probleem, want in de wissel hebben we dan Gentenaar, Hoogstrate, Affelay, Babel en Zomer. Om over de reservebank maar te zwijgen.....Nederland winnaar WK 2006
----------------Stekelenburg
--De Jong-----Heitinga----Hofland-----Bouma
--De Ridder----Sneijder---Van der Vaart----Robben
--------------Van Persie---Collins John----
Daarom heb ik em ook zo gemachtquote:
En je hebt Sneijder als goede invaller. Of je wisselt Sneijder en VdV af.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarom heb ik em ook zo gemacht![]()
Er zit inderdaad ook nog wel wat op de bankquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
En je hebt Sneijder als goede invaller. Of je wisselt Sneijder en VdV af.
VOH als pinchitter samen met Lucius, Maduro, Aissati, Kromkamp, Timmer en Landzaat op de bank.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niemand wilt Yildirim op de bank als pinchhitter (spelhervattingen als wapen)? Ik denk dat we hem goed zouden kunnen gebruiken op het WK hoor!![]()
Aisatti is wat te vroeg denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
VOH als pinchitter samen met Lucius, Maduro, Aissati, Kromkamp, Timmer en Landzaat op de bank.
Wie weet. Hij hield zich staande tegen Pirlo, Maldini en Gattuso. Als hij zich het komende half jaar sterk ontwikkelt en dat soort wedstrijden vaker laat zien, dan lijkt mij voor hem een plaats bij de selectie niet onterechtquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef WeebI het volgende:
GK - vd Sar
RB - d Jong
rCB - Mathijsen
lCB - Boulahrouz
LB - v Bronckhorst
rCMF - Cocu
lCMF - Davids
AMF - vd Vaart
RWF - v Persie
LWF - Robben
CF - v Nistelrooy