mm, hoe krijg ik dat weg?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:36 schreef DarkElf het volgende:
het leest misschien iets makkelijker TS zonder al die fratsen in je tekst
Da's humor.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:44 schreef Shaantje het volgende:
[..]
mm, hoe krijg ik dat weg?
Klopt in grote lijnen, mensen die uit de lagere sociale klassen komen zijn vaak meer "moppentappers" ook, dat verklaart het publiek bij Ab Normaal, hoewel ik ook erg intelligente mensen ken die daar om kunnen lachen. (Ja, ik snap het ook niet, ik zal d'r wel te dom voor zijn).quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef Shaantje het volgende:
Is er dan ook een verband tussen humor en intelligentie? mensen van de universiteit houden over het algemeen van woordspeling-grappen en mensen met "lager" niveau van Andre van Duin.
Ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:48 schreef Repeat het volgende:
Moppen vertellen kan iedereen
MWah ik ken genoeg studiegenoten die "literair café" van Hans Teeuwen helemaal geweldig vindenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef Shaantje het volgende:
Is er dan ook een verband tussen humor en intelligentie? mensen van de universiteit houden over het algemeen van woordspeling-grappen en mensen met "lager" niveau van Andre van Duin.
maar jij bent ook niet iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:05 schreef tong80 het volgende:
Ik niet.
Ja maar Hans Teeuwen is ook geweldig!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:06 schreef CEx het volgende:
[..]
MWah ik ken genoeg studiegenoten die "literair café" van Hans Teeuwen helemaal geweldig vinden
Humor is zeker aan te leren, maar zoals met alles, oefening baart kunst.
En altijd de situatie kunnen relativeren, dan valt er met de meest vreselijke dingen nog wel te lachen
Zo'n vriendin heb ik ook. Als je dan een grapje maakt wat met de actualiteiten te maken heeft, snapt ze het niet. Dat heeft denk ik met je algemene ontwikkeling te maken, die ze naar mijn idee niet echt heeft..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Disco het volgende:
Ik ken een vriendin die heel weinig gevoel voor humor heeft en ze begrijpt mij dikwijls niet als het om humor gaat. Zelf begrijp ik niet zo goed hoe dit kan. Komt nog eens bij dat ze vreselijk naief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |