Dat is puur jouw mening. Daarom zijn jouw essays ook niet objectief. Ze zijn er alleen maar om de Islam op te dringen in plaats van uit te leggen wat er echt aan de hand is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen de 2 vragen die je stelt, maar ik zal je proberen te helpen. Het Christendom is gebasseerd op valse doctrines, hier kun je nooit een gezalfde ideoligie op basseren omdat het in essentie niet correct is, de Islam daarentegen is 100 % zuiver, vooral vanwege de onvervalste Koran en de sterke overleveringen
Neen. Dat is onmogelijk aangezien ik zelf moslim ben moet ik objectief zijn, en dat zijn mijn essay's zeker !quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat is puur jouw mening. Daarom zijn jouw essays ook niet objectief. Ze zijn er alleen maar om de Islam op te dringen in plaats van uit te leggen wat er echt aan de hand is.
Mooie cirkelredeneringquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Dat is onmogelijk aangezien ik zelf moslim ben moet ik objectief zijn, en dat zijn mijn essay's zeker !
Jouw Moslim zijn beinvloedt je objectiviteit. Je bent alleen maar bezig met het bewijzen van de goede kanten van jouw godsdienst. Je verdiept je verder ook niet in de oorzaak van deze problemen. Het enige wat je doet is dat je zegt "wordt moslim want dan is alles opgelost". Zo simpel ligt het niet. Ook jouw godsdienst kent grote problemen en is niet persé een oplossing voor alle eerder genoemde problemen. Het maakt de leden van een maatschappij enkel tot makke lammetjes. Geen eigen visie, maar enkel deel van het collectief die eeuwig blijft herhalen wat een woestijnkneuter lang geleden ooit eens bedacht heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Dat is onmogelijk aangezien ik zelf moslim ben moet ik objectief zijn, en dat zijn mijn essay's zeker !
Het is "Baseren"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen de 2 vragen die je stelt, maar ik zal je proberen te helpen. Het Christendom is gebasseerd op valse doctrines, hier kun je nooit een gezalfde ideoligie op basseren omdat het in essentie niet correct is, de Islam daarentegen is 100 % zuiver, vooral vanwege de onvervalste Koran en de sterke overleveringen
WE GOT HIM!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:19 schreef majic het volgende:
[..]
Het is "Baseren"
Het is zijn, niet is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zowel wit als zwart is geen kleur.
Salaam Ludwig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:15 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Jouw Moslim zijn beinvloedt je objectiviteit. Je bent alleen maar bezig met het bewijzen van de goede kanten van jouw godsdienst. Je verdiept je verder ook niet in de oorzaak van deze problemen. Het enige wat je doet is dat je zegt "wordt moslim want dan is alles opgelost". Zo simpel ligt het niet. Ook jouw godsdienst kent grote problemen en is niet persé een oplossing voor alle eerder genoemde problemen. Het maakt de leden van een maatschappij enkel tot makke lammetjes. Geen eigen visie, maar enkel deel van het collectief die eeuwig blijft herhalen wat een woestijnkneuter lang geleden ooit eens bedacht heeft.
Jouw geloof betekent stilstand. En je weet wat ze over stilstand zeggen...
Wat doe je nou? Je moet kritiek leveren! Straks houdt ie nog op met die verdomde essays!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:21 schreef Ype het volgende:
BSB 4-EvAh!!!!!!!!!!!!1111
Je hebt nog gelijk ook, is dit een van de gemaakte spelfouten die je bedoelt ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:19 schreef majic het volgende:
[..]
Het is "Baseren"
Dat is mijn karakterquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Salaam Ludwig.
Waarom zit ge zo hoog te paard???
Betweterquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef majic het volgende:
[..]
Het is zijn, niet is.
Verders is in principe wit WEL een kleur... (Alle kleuren samen, om precies te zijn - en dat is dus een mengkleur, net als bruin dat ook bijv. is) . Het hangt er maar van af of je met licht mengt of met kleurstoffen, bijv. Zwart is met kleurstoffen mengen ook weer een kleur...
Shit, ja sorry.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Je moet kritiek leveren! Straks houdt ie nog op met die verdomde essays!
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin mensen die het continue over spelfouten van anderen hebben in principe zelf heel dom zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef majic het volgende:
[..]
Het is zijn, niet is.
Verders is in principe wit WEL een kleur... (Alle kleuren samen, om precies te zijn - en dat is dus een mengkleur, net als bruin dat ook bijv. is) . Het hangt er maar van af of je met licht mengt of met kleurstoffen, bijv. Zwart is met kleurstoffen mengen ook weer een kleur...
Zo zijn er wel meer hoor, maar hoe meer je er aan stipt hoe leuker hij het gaat vinden. Aandacht = goed, volgens zijn persoon dan he. Ik denk overigens aan een stomme fout zoals "ideoligie"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
WE GOT HIM!![]()
YES! Houdt die gedachte vast!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Shit, ja sorry.
Islamitisch Nederland? Over mijn lijk!
Heb je daar nog een essay over?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin mensen die het continue over spelfouten van anderen hebben in principe zelf heel dom zijn
Het mengen van verf is niet het mengen van kleuren, maar het mengen van anti-kleuren. Verf heeft een bepaalde kleur, omdat het alle andere kleuren absorbeert en 1 kleur reflecteert.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef majic het volgende:
[..]
Het is zijn, niet is.
Mag ik je even herinneren aan je eigen vraag aan mij?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin mensen die het continue over spelfouten van anderen hebben in principe zelf heel dom zijn
Het is ideologie ! Moet je kijken man, je maakt zelf spelfouten !quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:25 schreef majic het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer hoor, maar hoe meer je er aan stipt hoe leuker hij het gaat vinden. Aandacht = goed, volgens zijn persoon dan he. Ik denk overigens aan een stomme fout zoals "ideoligie"
Das waar, hulde voor je kennisquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
Het mengen van verf is niet het mengen van kleuren, maar het mengen van anti-kleuren. Verf heeft een bepaalde kleur, omdat het alle andere kleuren absorbeert en 1 kleur reflecteert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |