Ninja Dogquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whahahahahahaquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
Strolie [afbeelding]
Surfer [afbeelding]
Chocobo [afbeelding]
Kepler [afbeelding]
Gaaaast [afbeelding]
Noot
Had gelezen dat je als je het spel hebt uitgespeeld mee kunt doen aan het NG LIVE tournament ? Al geprobeerd ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahaha,...
Oh en Toadette.... Thermae ergens in juli geloof ik. Nog niet helemaal zeker... maar we komen sowieso nog wel even langs voordat jullie verhuisd zijn hoor
Als jullie dat goed vinden
Je bent altijd welkom Gijs!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Whahahahahaha,...
Oh en Toadette.... Thermae ergens in juli geloof ik. Nog niet helemaal zeker... maar we komen sowieso nog wel even langs voordat jullie verhuisd zijn hoor
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:32 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
ach germ
De groetje s van Ruudquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:34 schreef kepler het volgende:
tuut
heb je nog wensen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]Wij zijn bijna jarig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Massa`s geldquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je nog wensen?
Droogquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:31 schreef Gaaaast het volgende:
Strolie [afbeelding]
Surfer [afbeelding]
Chocobo [afbeelding]
Kepler [afbeelding]
Gaaaast [afbeelding]
Noot
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:36 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Massa`s geldDagje met Nadine
Uiteraard vriendquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom Gijs!
Alleen even kijken wanneer we tijd hebben. Komende weken beginnen aardig vol te raken...veel dingen regelen.![]()
nee, dat krijg je nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:36 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Massa`s geld
ik ben halverwege lvl 9quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb NG nu alweer 2 weken uit.... ik mis het
Speel hem nog eens op Hard en Very Hard.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb NG nu alweer 2 weken uit.... ik mis het
RS3 is het enige wat ik gamequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:33 schreef Nadientje het volgende:
ik heb NG nog niet gespeeld bijna, heb PoP ook nog liggen maar ben eerst ben eerst bezig met de singleplayer van rs3sorry maar vind die echt cool
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:39 schreef kepler het volgende:
ik ben halverwege lvl 9
level 8 was een teleurstelling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
ja tweeling zijn rulesquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]Wij zijn bijna jarig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Speel hem nog eens op Hard en Very Hard.
ok nu ga ik er echt iets van zeggen,quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:41 schreef Magneet het volgende:
gtvp
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met die soldaten in die stad? Vond ik wel cool!dat stukje was wel cool, en ook die cut-scene. Het was net een filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar lvl 8 zelfdaar was ik binnen 10 min doorheen, zonder eindbaas
The line is a dot to you!
heer chocobo ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uw bestelling is ontvangen heer Chocobo
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Full Spectrum Warrior Xbox 1 ¤ 46,50 ¤ 46,50
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 48,50
NADINEquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ok nu ga ik er echt iets van zeggen,
je komt hier alleen maar om te zeggen wat je gaat doen![]()
je komt hier alleen maar om terugvindposts te zetten
je komt hier alleen maar om te zeggen hoelaat je opstaat en naar bed gaat
je komt hier allleen maar om te zeggen hoelang je over je weg naar werk en naar huis gedaan hebt
magneet je sucked hendig ellendig![]()
Nadinequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
heer chocobo ook![]()
![]()
wat ben je toch lief
hendig ellendigquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
God wat heers je weer!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Uw bestelling is ontvangen heer Chocobo
Naam: Platform: Aantal: Prijs: Subtotaal:
Full Spectrum Warrior Xbox 1 ¤ 46,50 ¤ 46,50
Standaard verzending ¤ 2,00
Totaal (incl. 19% BTW) ¤ 48,50
ja, ik wilquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nadine![]()
Mevrouw Chocobo?
quote:Het werkoverleg van 9 juni wordt verplaatst naar vrijdag 11 juni 10.00 uur, Amsterdam 6e etage.
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo GUNTquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijken of ik mijn hotelovernachting nog kan verplaatsen. Ik ga niet 3 dagen achter elkaar Amsterdamen.
En dat op de verjaardag van Nadine.
WHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
je komt hier allleen maar om te zeggen hoelang je over je weg naar werk en naar huis gedaan hebt
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:52 schreef Gaaaast het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo GUNT![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:42 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tweeling zijn rules
Soms ben ik een beetje verliefd of jou wa?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
Yep, ze vegen de laatste korrels zand en stukjes lichaam nu weer op zodat het weert glimt als ik er benquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
Is dat noodweer op de Dominicaanse Republiek eigenlijk al voorbij?
Mag ik jou klonenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:48 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja, ik wil![]()
Je zal maar relax op het strand liggen en een dooie neger in een palmboom zien hangen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:54 schreef Gaaaast het volgende:
Yep, ze vegen de laatste korrels zand en stukjes lichaam nu weer op zodat het weert glimt als ik er ben
sven zit ook die hele week in amsterdamquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijken of ik mijn hotelovernachting nog kan verplaatsen. Ik ga niet 3 dagen achter elkaar Amsterdamen.
En dat op de verjaardag van Nadine.
Waarom moet hij eigenlijk zo vaak daarheen? Blijft hij dan ook slapen? Misschien een keer een biertje met hem gaan drinken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:56 schreef Nadientje het volgende:
sven zit ook die hele week in amsterdam
hij heeft training daar in het hoofdgebouw van HPquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom moet hij eigenlijk zo vaak daarheen? Blijft hij dan ook slapen? Misschien een keer een biertje met hem gaan drinken.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]
sven zit ook die hele week in amsterdam
Dat is minder leuk. Maar ik zal het eens aan hem vragen. Kunnen we misschien naar de Yab Yum gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:59 schreef Nadientje het volgende:
hij heeft training daar in het hoofdgebouw van HPhij slaapt in hotel ja... en komt vrijdagavond pas terug, als ik al het bezoek hier heb en al de hele dag jarig ben geweest
hotel midden in centrum geloof ik, moet je hem maar es vragen anders
Kerquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hallo
*kuch* (26)quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is minder leuk. Maar ik zal het eens aan hem vragen. Kunnen we misschien naar de Yab Yum gaan.
Dudequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hallo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...co-op gamen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef Chocobo het volgende:
G...gaan we nu moslims schieten Strol ?
Gijsje.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hallo
Daar heb jij na je huwelijk geen geld meer voor. Jij kan nog net naar de Keilerweg.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef Gaaaast het volgende:
*kuch* (26)
Daar heb ik nog gewerktquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij kan nog net naar de Keilerweg.
Ben bijna jarigquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar heb jij na je huwelijk geen geld meer voor. .
Ben je vrij Gijs?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer overdag gepost
Dus jij trakteert?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:06 schreef Gaaaast het volgende:
Ben bijna jarig![]()
Ja de review was gek genoeg minder duidelijk dan de videoreview.... vaak is de tekst in review beter dan de gesproken reviews maar dit keer moest ik het gewoon even zien.... erg stoer... toch wat ik hoopte...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...co-op gamen!
Lijkt me cool Gijs. Ik geef aan dat je me moet dekken door een bepaald punt onder vuur te nemen. Jij verstaat me niet en doet niks waarna ik door een moslim in mijn billen wordt geschoten!![]()
Nee Gijs, wordt volgens mij echt cool! Krijg je geen spijt van!
Even wat fotootjes op cd zetten, de mac's op werken klappen om me camquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je vrij Gijs?
Gek genoeg zijn de latere levels cooler dan de eerste,...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al 3 courses unlocked met Mario Golf! Dat kan ik wel, maar tis geen uitdaging... Mario Golf is wat te simpel
Is het dan nooit goed?
NEE
Nu weet ik weer waar ik je stem van kenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:05 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Daar heb ik nog gewerkt
Ga anders leren ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al 3 courses unlocked met Mario Golf! Dat kan ik wel, maar tis geen uitdaging... Mario Golf is wat te simpel
Is het dan nooit goed?
NEE
Had dan Tiger Woods van me gekocht.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het dan nooit goed?
NEE
Wat is dat voor spel Gijs?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja de review was gek genoeg minder duidelijk dan de videoreview.... vaak is de tekst in review beter dan de gesproken reviews maar dit keer moest ik het gewoon even zien.... erg stoer... toch wat ik hoopte...
Dat wordt echt extreem.... jij team Bravo,... ik team Alpha![]()
GO GO GO
Strol [afbeelding] --------------------------[MOSLIM]--------------------------------- [afbeelding] Cho
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Even wat fotootjes op cd zetten, de mac's op werken klappen om me cam
*even Strol, Cho, Gaast en Nadine knuffelt*
Ik wist niet in hoeverre ik Golf games leuk zou vindenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had dan Tiger Woods van me gekocht.
Ik heb geen snorquote:Had je jezelf nog kunnen namaken....alhoewel, ik zie wel enkele gelijkenis tussen jou en Mario.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:11 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ga anders leren ofzo
Ja, zeker nu. Het brengt me tot rust nadat ik aan de 100 % adrenaline zit van Ninja Gaidenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de latere levels cooler dan de eerste,...Ben blij dat je het spel leuk vind Gijs
Ja die heb ik negertjequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
jij hebt toch de Ixus 500?? is da wat?? mijn kuiken is geïntereseerd in een digitale en ik vind zelf de Ixus wel geil![]()
Full Spectrum Warriorquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat is dat voor spel Gijs?
Zeker Gijsquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja de review was gek genoeg minder duidelijk dan de videoreview.... vaak is de tekst in review beter dan de gesproken reviews maar dit keer moest ik het gewoon even zien.... erg stoer... toch wat ik hoopte...
Dat wordt echt extreem.... jij team Bravo,... ik team Alpha![]()
GO GO GO
~quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist niet in hoeverre ik Golf games leuk zou vindenTW2005 misschien wel
Ik heb een oudere Ixus, de 330. Fijne camera's hoor. Makkelijk te bedienen en stevige behuizing.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:12 schreef mr_Brown het volgende:
jij hebt toch de Ixus 500?? is da wat?? mijn kuiken is geïntereseerd in een digitale en ik vind zelf de Ixus wel geil![]()
Dat lijkt me eigenlijk best wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
~
Must-have!Zeker nu EA Xbox Live gaat ondersteunen! Kun je met mij en Bastard gaan golfen.
En bij Create-a-golfer hebben ze ook Hawaai-shirts als accessoires.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat lijkt me eigenlijk best wel leuk
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En bij Create-a-golfer hebben ze ook Hawaai-shirts als accessoires.
Ja, deel 1 is legendarisch, maar ik vraag me af wat ze van deel 2 willen maken.quote:In de nieuwe Edge staat trouwens een special over Outrun 2, dat wordt er ook weer eentje voor de collectie.
negertje ook.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja die heb ik negertjeMaakt erg mooie foto's (niet zo mooi als spiegelreflex maar die zijn ook 2x zo duur) en hij een heel mooi uiterlijk
Het aantal opties om jezelf na te maken wordt in TW2005 nog behoorlijk uitgebreid!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat create a golfer had ik bij de demo op de PS2 (2004) al redelijk bekeken. Erg leuk
Betere graphics, mooiere kwaliteit muziek en hetzelfde snelheidsgevoel en ik ben al tevreden.quote:Ja, deel 1 is legendarisch, maar ik vraag me af wat ze van deel 2 willen maken.
Genoeg op Xbox nog dit jaar....quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 4 naar 2005
Komt nog genoeg uit. Ik heb geen haast. Dat ze maar gewoon een hele vette game afleveren!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 4 naar 2005
Kameo, Conker, Jade Empire, DK: Jungle Beat, PoP 2quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt nog genoeg uit. Ik heb geen haast. Dat ze maar gewoon een hele vette game afleveren!
2005 wordt me dan wel een jaar: RE4, Zelda en misschien FFXII.
Fablequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar laten we 2004 niet vergeten
Het bracht ons al PoP, BG&E, Ninja Gaiden, en dan komen nog HALO2, Sudeki, Donkey Konga.
op vakantie ga gamen ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel trouwens wat ik deze zomer op vakantie ga gamen...FFX-2 op de PS2 of Metroid Prime en MGS:TS op de GC.
Cubequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel trouwens wat ik deze zomer op vakantie ga gamen...FFX-2 op de PS2 of Metroid Prime en MGS:TS op de GC.
Eerst zienquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable![]()
Ja, dat is een idee inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, 2004 is tot nu toe een mooi gamejaar.
Ik hou nu op een Excel-sheet bij wat ik game. Is wel makkelijk voor die terugblik-topics aan het eind van het jaar.
Game met Toadettequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Vorig jaar heb ik de PS2 meegenomen met Vice City.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
op vakantie ga gamen ook![]()
![]()
![]()
Wat gamen wij op vakantie?? Tourists Killers 2quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
op vakantie ga gamen ook![]()
![]()
![]()
MP en MGS Gijs...............quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:05 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemiddag hoolies
Jullie gingen toch naar Turkije? Doe dan maar Local Killers.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
Wat gamen wij op vakantie?? Tourists Killers 2
Gijsquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goeiemiddag hoolies
Ja, dat wordt hem ook. FFX2 komt wel een keer.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
MP en MGS Gijs...............![]()
Strooooollquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idee ... ik neem mijn Flails mee... lekker een paar mooie combo's maken..quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie gingen toch naar Turkije? Doe dan maar Local Killers. [afbeelding]
Trek dat spel niet echt.......... experiment van Square is bij mij niet zo goed gevallenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt hem ook. FFX2 komt wel een keer.
Juuudequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs
Gijsje...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
Stroooooll![]()
Kill the Turksquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat gamen wij op vakantie?? Tourists Killers 2
Dan ga je hem uitspelen vanavondquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Idee ... ik neem mijn Flails mee... lekker een paar mooie combo's maken..![]()
Zit nu trouwens in Lvl 15 van NG ..
Ik kon niet stoppen gisteravond... het ging zoo lekker... ik stopte pas om 4.30... het werd al weer bijna licht...
Weet je nog wat je zei na de review van IGNquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek dat spel niet echt.......... experiment van Square is bij mij niet zo goed gevallen
Nootjequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer!
Mijn Wishlist trouwens
Ik vind het persoonlijk ook iets minder. Vechten is chaotisch, ik mis de tactiek van FFX. Het hoofdverhaal is op zich wel leuk, alleen is jammer dat wanneer je alles wilt zien, je elk chapter elke locatie moet bezoeken. Oh ja, en ik vind de meeste mini-games in FF duf.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
Trek dat spel niet echt.......... experiment van Square is bij mij niet zo goed gevallen
Nee ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je nog wat je zei na de review van IGN
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje...
ik heb zin in de 19eWat gaan we dan eigenlijk doen? Ergens vrijen?
Belangrijjkste argument van je is vechten... dat is zooo chaotisch.. krijg er geen overzicht in. Doe meestal maar wat. Job change vind ik ook niks... ik mis FFXquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook iets minder. Vechten is chaotisch, ik mis de tactiek van FFX. Het hoofdverhaal is op zich wel leuk, alleen is jammer dat wanneer je alles wilt zien, je elk chapter elke locatie moet bezoeken. Oh ja, en ik vind de meeste mini-games in FF duf.
Ja, prima.. lekker eten is altijd goed.. 's middags ofzo...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje...
ik heb zin in de 19eWat gaan we dan eigenlijk doen? Ergens eten?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja, prima.. lekker eten is altijd goed.. 's middags ofzo...
Misschien kan Cho en Brown + kuikens ook wel op die dag? En kunnen we 's avonds naar HP3..
Een mini meet..
Effectief denk ik rond de 45 ... op de teller staat 53 maar ik heb een paar keer mijn Xbox aan laten staan..quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ga je hem uitspelen vanavond![]()
Hoeveel uur zit je nu?
Pootjeeee...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Kill the Turks
schatje
Ik had op een gegeven moment auto-health voor Yuna en auto-Baserk-mode voor die andere twee. Ik ging tijdens het vechten dan meestal maar iets te drinken pakken en keek af en toe hoe het ging. Nee, leuk geprobeerd van Square om FF aantrekkelijker te maken voor de mainstream, maar geef mij maar FFX.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Belangrijjkste argument van je is vechten... dat is zooo chaotisch.. krijg er geen overzicht in. Doe meestal maar wat. Job change vind ik ook niks... ik mis FFX![]()
Heerlijk......... een save met veel uur oogt respectquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Effectief denk ik rond de 45 ... op de teller staat 53 maar ik heb een paar keer mijn Xbox aan laten staan..
Ik heb er dus 2 keer zo lang als jij over gedaan...
[..]
Misschien kan Cho en Brown + kuikens ook wel op die dag? En kunnen we 's avonds naar HP3..
Een mini meet..
Dat zou wel heel erg cool zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:14 schreef silver-surfer het volgende:
Een mini meet..
Ja ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment auto-health voor Yuna en Auto-Baserk-mode voor die andere twee. Ik ging tijdens het vechten dan meestal maar iets te drinken pakken en keek af en toe hoe het ging. Nee, leuk geprobeerd van Square om FF aantrekkelijker te maken voor de mainstream, maar geef mij maar FFX.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Aan een middagje slurfer heb ik niet genoeg hoor.
Damn! Duren die laatste level nog zolang?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:16 schreef silver-surfer het volgende:
Effectief denk ik rond de 45 ... op de teller staat 53 maar ik heb een paar keer mijn Xbox aan laten staan..
Vind het spel gewoon erg goed.. en ik kan dan niet stoppen... opgeven doe ik eeecht niet...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk......... een save met veel uur oogt respectVind het echt knap van je
En dan te bedenken dat sommige gamers... (lees Noot) jou niet echt een gamer vonden en zichzelf beschouwen als GAMER
Doe es gay terug.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:20 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Je vond het geweldig, had er zin in, etcquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ?
Neee gijs.. duren niet zo lang... maar ik ben gewoon een langzame gamer... sommige levels heb ik ook 2 keer gedaan... puur omdat ik zo min mogelijk elixers kwijt wilde...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn! Duren die laatste level nog zolang?
Ik zit nu in level 11, teller staat op iets van 13 uur. Effectief denk ik een uurtje of 20.
Zwaar respect voor je game-skills hoor
Ik heb ook veel stukjes opnieuw gedaan, puur omdat ik dacht dat het beter kon.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
Neee gijs.. duren niet zo lang... maar ik ben gewoon een langzame gamer... sommige levels heb ik ook 2 keer gedaan... puur omdat ik zo min mogelijk elixers kwijt wilde...
dit was ook wel voldoende geweestquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neee gijs.. duren niet zo lang... maar ik ben gewoon langzaam.
Tja, soms moet je een game een tijdje spelen voordat je je een goed beeld kunt vormen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je vond het geweldig, had er zin in, etc
Ik heb alleen gezegd dat ik het niet verwacht had van Surfer, is volgens mij pas sinds de Xbox aan het gamen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk......... een save met veel uur oogt respectVind het echt knap van je
En dan te bedenken dat sommige gamers... (lees Noot) jou niet echt een gamer vonden en zichzelf beschouwen als GAMER
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand me trouwens eens vertellen:
1. Waar ELO voor staat?
2. Hoe dat kreng berekend wordt?
Tot die tijd kijk ik er niet meer naar.
Verder is ratio - kills - deaths natuurlijk veel interessanterquote:Q: What is ELO?
A: A system originally used for ranking chess players that ranks you on many factors inclusing kills, deaths, wins, losses, and how your opponent is ranked.
sja, momenteel heb ik op me werk geen tijd om te posten en dat over naar werk gaan enzo doe ik ook al een tijd niet meer, naar bed gaan post ik helemaal amper. Als ik tijd heb ouwehoer ik hier gewoon mee maar dat is gewoon niet zo vaak meerquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:38 schreef Tigress74 het volgende:
Zo ben ook eindelijk binnen
Goeiesmiddags allemaal
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:38 schreef Tigress74 het volgende:
Zo ben ook eindelijk binnen
Goeiesmiddags allemaal
Wil je met me trouwenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe es gay terug.
Ja maar dat had ik ook Gijs.... je moet echter een spel even spelen voordat je zelf je beeld kan vormen en je de review als zijnde kloppend voor jou te maken... in dit geval zat IGN er een keer naast bij me... zeldzaam maar waar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vond het geweldig, had er zin in, etc
Strolliebolliequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Tiggy
Dat is lang geleden, ik dacht al dat je ons niet meer leuk vond.
Ja, ik wil.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
Wil je met me trouwen![]()
![]()
Splinter Cell al uit?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit was ook wel voldoende geweest
Dat verschilt in elk level dus dat is moeilijk te zeggen.... en persoonlijk denk ik niet dat je Elo hoger is dan die van Surferquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verder is het alleen Ninja Gaiden dat me niet luktMijn ELO is op dit moment wel hoger dan die van Surfer hoor
whehehehequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Splinter Cell al uit?
Iig in garage welquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat verschilt in elk level dus dat is moeilijk te zeggen.... en persoonlijk denk ik niet dat je Elo hoger is dan die van Surfer
Klopt... ik ben in de garage afgeslacht gisteren..quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik het niet verwacht had van Surfer, is volgens mij pas sinds de Xbox aan het gamen?
Verder is het alleen Ninja Gaiden dat me niet luktMijn ELO is op dit moment wel hoger dan die van Surfer hoor
Dat campen van Brown iddquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Klopt... ik ben in de garage afgeslacht gisteren..
Maar ELO is level gebonden... Ik had in Old City nog een ELO van 1079 ... toen we in de garage kwamen stond ik op 980 ofzo... vaag..
En toen werd ik geslacht... resultaat 840 ofzo..
Boeien ... ik geniet van die multi player... het genot van Brown afknallen op zijn eeuwige Camp positie... de Nexiums en Gijsjes![]()
![]()
Het huilie gedrag van de Nexiums over ons camp gedrag is ook briljantquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Klopt... ik ben in de garage afgeslacht gisteren..
Maar ELO is level gebonden... Ik had in Old City nog een ELO van 1079 ... toen we in de garage kwamen stond ik op 980 ofzo... vaag..
En toen werd ik geslacht... resultaat 840 ofzo..
Boeien ... ik geniet van die multi player... het genot van Brown afknallen op zijn eeuwige Camp positie... de Nexiums en Gijsjes![]()
![]()
Gijsquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:47 schreef Magneet het volgende:
ja hoor negeer me maar weer
Ik begreep je zin net verkeerd... vandaag die smilie...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik wil.
Geile bigamist van me.![]()
sja zijn plaatst een opmerking naar mij en krijgt ook opmerkingen, gelul dus wat je nu zegtquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsJe antwoord op Nadine, daar hebben wij verder niets mee te maken
whehehehequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Splinter Cell al uit?
ZEUS Nexium is echt de CAMPBEUL die gast is echt de übercamper.... maar hij schiet wel irritant snel en zuiverquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het huilie gedrag van de Nexiums over ons camp gedrag is ook briljant(Tja, dat hoor ik regelmatig als eerst gedode speler
)
ik kan dan nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik begreep je zin net verkeerd... vandaag die smilie...
Maar is het een idee.. om 's avonds naar HP3 te gaan op de 19e?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief !!
cuntquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:56 schreef Gaaaast het volgende:
negerd
heerlijk map vind ik datquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:58 schreef Nadientje het volgende:
garage
ja ik ook, zeg niet voor niks altijd garagequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk map vind ik dat..... jij ook whehehehe
![]()
ik vind de meeste maps wel cool.... behalve die in de sneeuw.... die zuigt echt....quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:00 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja ik ook, zeg niet voor niks altijd garagedie nexiums spelen altijd maar parade, das ook de enige waar ze goed in zijn
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:01 schreef Magneet het volgende:
goed, aangezien het niet meer mag van Nadine zeg ik niet dat ik naar huis ga
Ik snap niet waarom iedereen die map altijd parade noemtquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:00 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja ik ook, zeg niet voor niks altijd garagedie nexiums spelen altijd maar parade, das ook de enige waar ze goed in zijn
ik hoop hetquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:04 schreef Nadientje het volgende:
tot vanavond
hoe heet ie dan??quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen die map altijd parade noemt![]()
Parade volgens mijquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoe heet ie dan??
een topic killenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan het wel![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kan dan nietsjorry
heb ik al gezegd.... maar toen werd ik genegerd![]()
Ben er pas weer om 23.30quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik kom ook rond 21:30 denk ik
Ik had het meer over NGquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een topic killen![]()
![]()
Altijd doorgaan... je krijgt altijd iets.. ook in Libary volgens mij... killen de Whores..quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het meer over NGAlma half mol toen ik zelf doodging, eerste keer proberen
Cho, in die library daarvoor blijven de vijanden komen zeker? Ik heb daar een half uur lopen slachten, maar er gebeurde niets, toen maar gewoon weggegaan...
Heb ik niets over te zeggen.....jij hebt waakdienst...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben er pas weer om 23.30![]()
Of Tiggy moet zeggen: Jongen ga jij lekker om 22.00 naar huis
Who are you to Judge my anus? Mmm?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
Laat ik ook gewoon "negeer mij" onder mn icoon zetten.. das meteen een stuk duidelijker
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef silver-surfer het volgende:
Ik begreep je zin net verkeerd... vandaag die smilie...
Als mr_Brown niet kan en jullie hebben al eerder afgesproken moeten jullie maar gewoon samen lekker naar HP3 gaan. Maar het is misschien wel leuk om de 19e ook wat met Cho en Quinny af te spreken, misschien uit eten ofzo?quote:Maar is het een idee.. om 's avonds naar HP3 te gaan op de 19e?
Als je door blijft gaan zijn ze op een gegeven moment mol en krijg je daar een rode elixer, ze komen dan ook niet meer terugquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het meer over NGAlma half mol toen ik zelf doodging, eerste keer proberen
Cho, in die library daarvoor blijven de vijanden komen zeker? Ik heb daar een half uur lopen slachten, maar er gebeurde niets, toen maar gewoon weggegaan...
Kom je vanavond ook online? In RS3 dan wel te verstaan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
Huiliequote:Op woensdag 2 juni 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
Laat ik ook gewoon "negeer mij" onder mn icoon zetten.. das meteen een stuk duidelijker
Weet ik nog niet, misschien. Ik wil eigenlijk ook even verder met NG.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:32 schreef Gaaaast het volgende:
Kom je vanaaf ook strol (12)
Als je daar nou vroeg genoeg mee begintquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien. Ik wil eigenlijk ook even verder met NG.
Net gezien...quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
Die video review van FSW ook
Hun gillen bij elk spelquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Net gezien...... ik was een beetje sceptisch over dit spel... het leek me saai.. maar het ziet er erg cool uit..
IK wacht nog even met halen totdat ik hoor wat jullie er van vinden.... als jullie gillen --> Kopen...
[..]
Een mini meet..
Hai schat, alles goed?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:33 schreef Tigress74 het volgende:
Ik volg het echt allemaal niet meer...
Al die games
Met mij alles best hoor.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hai schat, alles goed?
Die staat als een huis..quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Als mr_Brown niet kan en jullie hebben al eerder afgesproken moeten jullie maar gewoon samen lekker naar HP3 gaan. Maar het is misschien wel leuk om de 19e ook wat met Cho en Quinny af te spreken, misschien uit eten ofzo?
Onze date staat sowieso.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Met mij alles best hoor.....
En met jou ??
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]goed, nog wat meegemaakt? Hoor niks meer van je
ws wel..quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:22 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Huilie![]()
Kom je ook rond 20,30 RS3-en ?![]()
Ow pleasequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:09 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik maak nooit wat mee....heb geen leven weet je nog
Ik hoor trouwens ook niets meer van jou dus niet klagen he
Toggy ook.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ow pleaseIk heb niet altijd tijd voor fok, maar dacht vandaag, even wat tijd voor Toggy vrijmaken
Knuffie?
Doe je er weer geile foto's van jou en Brown bij?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:07 schreef silver-surfer het volgende:
Ik stuur wel een mailtje..
Toggyquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ow pleaseIk heb niet altijd tijd voor fok, maar dacht vandaag, even wat tijd voor Toggy vrijmaken
Knuffie?
Vertel mij watquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:14 schreef SailingAce het volgende:
KANKER FILE!!!
Ik wist niet of het nou juni of juli was.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahahaha,...
voor die kapotte brug bedoel je?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:28 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Vertel mij wat....ik stond vanmiddag voor die stukke brug
Niet Tiggy corrigeren.. is niet slimquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:38 schreef Toadette het volgende:
[..]
voor die kapotte brug bedoel je?
He Toadette en de restquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:39 schreef Toadette het volgende:
[..]
Hoi Nuon.
van mij kan ze dat vast wel hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet Tiggy corrigeren.. is niet slim
*knuffelt*quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:27 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Toggy....
![]()
![]()
Jij kan altijd een *knuf* krijgen dat weet je
ok niet altijd...niet als je bier op hebt
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
*knuffelt*
Zo erg ben ik dronken toch nietiig niet erger als ChOas
Ik las file (bestand)quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:14 schreef SailingAce het volgende:
KANKER FILE!!!
Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
*knuffelt*
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:42 schreef Toadette het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking.
Truequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:42 schreef Toadette het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking.
Tjeukebeufarm.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Alleen voorTiggy ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Knuffie?
Kheb er een uur over gedaan zeg.. en dan heb ik nog afgesneden bij een benzinepomp op de a4. brug open bij leimuiden ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik las file (bestand)
Ja erg, stond gewoon 5 min. voor stoplicht bij de julianabrug
Nee, we gaan niet emigreren.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef Strolie75 het volgende:Nederland
c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-cocccoboquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tjeukebeufarm.
Huisje in het Heuvelland dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef Toadette het volgende:
Nee, we gaan niet emigreren.
Texelquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Huisje in het Heuvelland dan?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Huisje in het Heuvelland dan?
En dat terwijl de eigenlijke opstand tegen die achterlijke cultuur en haar aanhangers nog moet beginnen.quote:
Waar zijn ze allemaal ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:20 schreef Toadette het volgende:
[..]
ja![]()
foetsiequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Waar zijn ze allemaal ?![]()
![]()
zeker een leven gekregen he ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
ja hé
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
zeker een leven gekregen he ?![]()
smakelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]eten.....
Mac-salade
Thanks...t'is op...buikje is weer vol *burpje*quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:54 schreef Toadette het volgende:
[..]
smakelijk![]()
Eten kan voor de computerquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]eten.....
Mac-salade
Ja maar en sla naar binnen werken en tikken is zo lastigquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Eten kan voor de computer
Oh. da`s weer minderquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:11 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ja maar en sla naar binnen werken en tikken is zo lastig
Trouwens we moeten hier wel bij PC zitten...is geen keuze...want we zitten op het werk..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:15 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Oh. da`s weer minder
Sterkte
Kan dat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Slurfer is lekker rustig
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Toadette het volgende:
[..]
Kan dat?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Tigress74 het volgende:
[..]het is wel te doen hoor...Slurfer is lekker rustig
Ik kom niet btw.. geen zin.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS 3Ik host
ik kan nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS 3Ik host
*wakker rammelt*quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
En jij maar al het werk doen en hij een beetje te slapenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*wakker rammelt*
Aan het werk jij !!
oooooh gezellig....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kan nietheb bezoek
![]()
Woei!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En jij maar al het werk doen en hij een beetje te slapen
Okquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*wakker rammelt*
Aan het werk jij !!
Tot 23:00quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:56 schreef Toadette het volgende:
Tot hoelaat moeten jullie nog?
naja, nog maar 50 minuten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Tot 23:00
Jep en dan naar huisquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef Toadette het volgende:
[..]
naja, nog maar 50 minuten.
ik help het je hopen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Jep en dan naar huis
Kijken of mijn katten de boel heel hebben gelaten
(ze zijn 3 weken weg geweest dus ze moeten weer ff wennen)
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef Toadette het volgende:
nog maar 27 minuten
wat heeft tie dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef Tigress74 het volgende:
[..]wou dat ik al thuis was ..
Lekker wijntje drinken en dan tukken..
Na worsteling met Draakje om hem zijn medicijnen te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |