Ik hoorde laatst een verhaal over een gozer die bij ons in de buurt woont, die heeft drie tweelingen die noemen ze Jan Dubbelloopsquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:21 schreef DoctorB het volgende:
wat is jou bijnaam dan?
oh ja, nog eentje:quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef XemmyX het volgende:
hahaha :-) dat zijn nou echt leuke bijnamen, en vaak alleen de rede al waarom :-)
het lijkt wel of jullie met z'n alle in de fabriek werken ofzo...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:35 schreef XemmyX het volgende:
vriendenploeg
Hey sn*l kom eens hier!quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik word echt van alles genoemd in mijn vriendenkring
Doe eens een foto van haar ...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:52 schreef DoctorB het volgende:
bij onze vriendenkring heet er eentje natalie terwijl ze eigenlijk Mel heet..
Dat komt van Natte Alie en dat komt weer doordat ze al nat wordt als je haar bil vastpakt.
Dus als je eens geen zin hebt in je eigen vriendin, of het is wat rustig in de kroeg en er is een wc vrij of gewoon als tijd verdrijf... dan pak je natalie bij de billen en she's ready to go!
Tja, dan zou ik ook nat worden als iemand in mn kont kneepquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:16 schreef DoctorB het volgende:
[afbeelding]
Beterquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:17 schreef DoctorB het volgende:
oh nee, die was het nie.....
is deze beter?
[afbeelding]
ze is wel redelijk gestoord... vandaar dat ze nooit een relatie heeft en dus altijd beschikbaar is...quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:18 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Beter
was een redelijk zweverige cursus zeker ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Als kind werd ik altijd door mijn moeder vlinder genoemt, omdat ik zo een fladeraar was/ben.
Het leuke is dat ik later op cursus ging waar ze mij voor het eerst zagen en zeiden : you're a butterfly, so as long as you are here, that's your name![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |