abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19688563
baby's mogen inderdaad rooibosthee. en die kun je ook gewoon van de pickwick kopen hoor, je moet er dus alleen voor zorgen dat het niet 'rooibos met honing' oid is.
  zondag 6 juni 2004 @ 19:49:31 #52
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19689271
Ja is de babyrooibos, je hebt hem ook in de gewone vorm voor volwassene (is erg lekker)
De babyvorm ervan is beter gecontroleerd.
Wij hebben hem voor Bo toen ook gebruikt. Maakte er de flesvoeding mee aan.
Maar helpen, niet echt. En aangezien het ook nog kl*te vlekken bleven in de kleding zijn we er maar mee gestopt. Op een gegeven moment waren de krampjes over. Of dit nu van de rooibos, venkel, cinababy was....of misschien was het anders ook wel over geweest. Janneke gaven we de cinababy omdat ze het lekker vond en daardoor er rustig van werd. Zelf denk ik dat ze gewoon door de krampjes heen moeten. Hoe vervelend ook.
pi_19689995
Update Eska!
quote:
Tussen de bedrijven door weer even een update.
Max heeft een paar goede dagen achter de rug. Hij pakt de hele afdeling in, haha. Verpleging, artsen en medepatiënten zijn allemaal weg van hem. Hij heeft zelfs al een vriendinnetje aan de haak geslagen, ongeveer net zo oud als hij.
Hij is zowaar gegroeid! Nu even afwachten natuurlijk of hij dat vasthoudt.
Vandaag was weer een iets mindere dag. Hij was erg mat en moe, te moe om te spelen zelfs vanmiddag.
Morgen wordt hij gezien door de KNO-arts. En natuurlijk weer door de afdelingsarts. Dus hopelijk dan weer wat meer info.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 6 juni 2004 @ 20:46:14 #54
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_19690463
Gelukkig dat Max zich een paar dagen wat beter heeft gevoeld en is gegroeid! Nu maar hopen dat hij deze lijn blijft vasthouden en dat de artsen met wat informatie komen waarmee je iets kunt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 juni 2004 @ 20:48:59 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19690518
Gelukkig goed nieuws van Max
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_19691137
bedankt oblivion. rot dat max vandaag weer zo moe was maar fijn om te lezen dat hij ook z'n vrolijke momenten heeft.

lois, mag ik eska's adres ook van je? tnx.
pi_19692323
Gelukkig gaat het alweer wat beter met Max! Houden zo!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 6 juni 2004 @ 22:47:10 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_19693438
Max Charmeur! Fijn dat het iets beter lijkt te gaan!
stormy waters...
sailin'
  zondag 6 juni 2004 @ 22:50:24 #59
336 Jessicaa
pi_19693540
Wat fijn dat het met Max iets beter ga. Hou vol zo he kanjer!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 22:50:30 #60
43556 miss_dynastie
pi_19693543
Max, nog meer onderzoeken
Fijn dat het in elk geval iets beter lijkt te gaan!
  maandag 7 juni 2004 @ 06:47:34 #61
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19697307
Beefcake, ik gebruik de rooibosthee van Pickwick. Zoals Bix zegt moet je dan original hebben en niet met honing ofzo. De vlekken die het in de kleding geeft krijg ik eruit door er shout op te doen voor ik het in de wasmachine doe.

Max, gelukkig gaat het wat beter met je. Volhouden hoor en zorg maar dat je snel weer met papa en mama mee naar huis mag.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Jubileum moderator maandag 7 juni 2004 @ 21:26:37 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19712738
We zijn achter de oorzaak van Iris' koorts van de afgelopen dagen, ze zit sinds gisteren onder de vlekjes op haar romp en hals en nek en het lijkt sterk op de vlekjes die Bram nog niet zo lang geleden had. 6e ziekte dus. Ze is inmiddels wel koortsvrij maar nog niet helemaal zichzelf, haar lontje is wat aan de korte kant.

Ow Belana, 6e ziekte heeft een incubatietijd van een weekje of 2 dus als Liam ziek wordt, kan het dit zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 7 juni 2004 @ 21:28:13 #63
336 Jessicaa
pi_19712793
He beterschap hoor Lois voor Iris!!
En net nu jullie het ook druk krijgen met Eva dr operatie
  maandag 7 juni 2004 @ 21:28:22 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_19712801
Ow....
*gaat zich inlezen*
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 juni 2004 @ 21:31:01 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_19712876
*leest dat er vlekjes op het gezicht kunnen komen*
*denkt; heej, dat heeft Liam ook*

Hij zal het dus wel hebben, ik heb alleen geen koorts gevoeld of gemerkt.
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 7 juni 2004 @ 21:36:01 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19713051
Nou die koorts was hier niet te missen hoor die was dagenlang aanwezig en best hoog.
Iris' vlekjes:
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 7 juni 2004 @ 21:39:31 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_19713146
Ach, ik weet niet of Liam het heeft dan. (hij heeft toevallig wel vage roze vlekjes op zijn kin en wang waarvan we dachten dat het misschien uitslag was van de fruithap) Maar het kan niet echt heel veel kwaad geloof ik he deze zesde ziekte? Vervelend hoor voor Iris (en voor jullie)
Hoe staat het met de zenuwen voor woensdag?
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 juni 2004 @ 22:20:09 #68
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_19714542
Wij kwamen er pas achter dat Job de 6e ziekte had toen hij voor een inenting naar het cb moest en de kinderarts de vlekjes ontdekte en benoemde
Het was ons helemaal niet opgevallen en zo vaak als Job ziek is, toen had hij helemaal nergens last van. Het kan dus best wel zo zijn dat Liam er helemaal geen last van heeft. Voor de zekerheid heeft Job die inenting overigens pas een week later gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_19718815
Ach gossie Iris beterschap
En als Liam ook 6e ziekte heeft, hoop ik dat ie er niet zo ziek van wordt!
pi_19722570
poeh heb hier even een paar dagen niet gelezen en gelijk Max weer in het ziekenhuis. Gelukkig kon ik ook direct lezen dat het hoogstwaarschijnlijk geen taaislijmziekte is, maar het blijft toch wel erg zorgelijk met dat mannetje. Lois, ik wil ook wel graag dat adres.

Allemaal andere kindertjes ook ziek, zielig hoor.

Hoe kleden jullie je babies aan met die warmte? Vorige zomer had ik Isa dan alleen in een rompertje of een speelpakje, maar nu ze rondkruipt (ook buiten op de tegels) kan ik toch geen korte broek aan doen, dan zijn haar knietjes binnen de kortste tijd kapot. Of niet?
mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 juni 2004 @ 09:45:29 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19722640
Lois, heeft Eva die zesde ziekte al gehad? Want dat kan ze nu niet gebruiken nu ze geopereerd moet worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel dinsdag 8 juni 2004 @ 11:32:00 #72
2628 Karin
pi_19722946
Phil ik zit hier met precies hetzelfde probleem. Bram kruipt ook keihard hier door de tuin heen en wij hebben tegels liggen dus een korte broek lijkt me niet zo lekker. Nu denk ik dat ik hem vanmiddag wel binnen hou want het is echt veeel te heet hier achter zonder wind dus dan kan het wel maar zodra hij naar buiten gaat zal ik hem toch wel een lange broek aandoen.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:28:34 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19724318
APK weer gehad
voor de statitici onder ons: 5400 gram (was 4600) en 60 cm (was 55).
Alles was harstikke goed en we waren dus ook zo klaar. (al was 't daar wel lekker met die airco)

Nu ligt mevrouw in d'r rompertje in 't campingbedje buiten te slapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_19725180
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:28 schreef E.T. het volgende:
APK weer gehad
voor de statitici onder ons: 5400 gram (was 4600) en 60 cm (was 55).
Alles was harstikke goed en we waren dus ook zo klaar. (al was 't daar wel lekker met die airco)

Nu ligt mevrouw in d'r rompertje in 't campingbedje buiten te slapen
Wat is Saskia goed gegroeid! Ze begint al een beetje op Dylan in te lopen haha. We hebben hem zelf even opgemeten van het weekend, hij kwam op ongeveer 64 cm! Hoe zwaar hij is weet ik niet. Over een weekje de keuring weer, ben heel erg benieuwd!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:18:50 #75
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19725511
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:05 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wat is Saskia goed gegroeid! Ze begint al een beetje op Dylan in te lopen haha. We hebben hem zelf even opgemeten van het weekend, hij kwam op ongeveer 64 cm! Hoe zwaar hij is weet ik niet. Over een weekje de keuring weer, ben heel erg benieuwd!
Voorgaande keren was ze steeds nog harder gegroeid.. toen zat ze steeds op ruim 200gr per week. Nu zo'n 150gr per week.

Maar gezien dat 't zo'n heel kleintje was bij de geboorte is ze dat nu lekker aan 't inhalen Ze zit bijna in 't midden van de groeicurves.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')