abonnement Unibet Coolblue
pi_19956232
ik wil cruyf als trainer
duh! duh!
pi_19956249
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 04:55 schreef duhuh het volgende:
ik wil cruyf als trainer
duhuh!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19956355
Makaay heeft al helemaal geen zuivere voorzet in huis. Een pure spits die als rechterspits moet spelen, dat werkt niet. Werkte ook al niet met Gullit. Zeker vergeten hoe Hasselbaink en al die andere probeersels op rechts functioneerden, ook spitsen in vorm destijds.

En sinds wanneer is Makaay wel in vorm? Niks van gezien anders toen ie de kans kreeg. Als je met een vleugelspits op rechts speelt moet je ervoor zorgen dat er iemand staat die snel is, technisch is, een actie buitenom en binnendoor heeft, een voorzet heeft en een goal kan maken. Helaas voor velen haters, maar de enige geschikte is Andy.
pi_19956369
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 05:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Makaay heeft al helemaal geen zuivere voorzet in huis. Een pure spits die als rechterspits moet spelen, dat werkt niet. Werkte ook al niet met Gullit. Zeker vergeten hoe Hasselbaink en al die andere probeersels op rechts functioneerden, ook spitsen in vorm destijds.
Makaay heeft wel ervaring van rechts, in tegenstelling tot bv Hasselbaink of andere probeersels. Hij heeft er bij Deportivo vaak gespeeld en ook in het Nederlands Elftal wel eens.
quote:
En sinds wanneer is Makaay wel in vorm? Niks van gezien anders toen ie de kans kreeg. Als je met een vleugelspits op rechts speelt moet je ervoor zorgen dat er iemand staat die snel is, technisch is, een actie buitenom en binnendoor heeft, een voorzet heeft en een goal kan maken. Helaas voor velen haters, maar de enige geschikte is Andy.
Sinds een jaar of twee, drie. Hij laat dat ook zien als hij de kans krijgt. In de kwalificatie tegen Oostenrijk en in de voorbereiding tegen Griekenland en de Faroer scoorde hij. Als enige was hij bovendien (in 15 minuten speeltijd) gevaarlijk tegen Ierland.

Een echte snelle actie heeft Makaay inderdaad niet, vooral buitenom.
Hij kan echter wel een bal vast houden en ondersteuning bieden aan de spits. Bovendien kan hij gevaarlijk schieten met links als hij naar binnen trekt. En af en toe zal hij ook best een aardige voorzet kunnen geven.
Als je aan de linkerkant dan Robben (of Overmars) de echte acties laat maken, heb je wel een aardige kans denk ik.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:32:53 #130
94159 ForzaRay
Sterker door Strijd
pi_19958717
Makaay idd in de basis samen met Pi-Air


ga nu ook naar het forum van www.mijnfeyenoord.nl

nu ook met ek 2004 forum
Bezoek nu ook mijn Forum
pi_19958766
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 04:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Roy vanaf rechts dan maar?

Vond ik voorheen nooit zo gelukkig maar hij is zo goed in vorm dat hij er simpelweg in moet. Hij kan meer brengen dan Van der Meyde.
Ik ben het volledig met je eens dat roy moet spelen, maar als je hem laat spelen, dan wel op zn beste positie. Zie hoe Advocaat Heitinga verneukt op de rechtsback...............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19958786
Waarom een ander forum als je dit forum hebt?
That's all folks!
pi_19958799
<---
PE#1
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:42:28 #134
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_19958952
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 05:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
En sinds wanneer is Makaay wel in vorm? Niks van gezien anders toen ie de kans kreeg. Als je met een vleugelspits op rechts speelt moet je ervoor zorgen dat er iemand staat die snel is, technisch is, een actie buitenom en binnendoor heeft, een voorzet heeft en een goal kan maken. Helaas voor velen haters, maar de enige geschikte is Andy.
Je kan die positie ook open laten zoals ik al eerder ooit gezegt heb en ronald de boer gister ook zei, robben/overmars op links, als de 1 uitgeput is zet je die andere erin.
De enige speler die we hebben om op de rechter kant zowel naar voren kan schuiven als verdedigend werk kan doen is v Bommel, maar die zit thuis. Ik vond gister bij BvD de ronalds zeer sterk in hun opvattingen
pi_20217981
Makaay in de de basis, dat lijkt me nu wel duidelijk. Mandy doet het al een paar wedstrijden minder. Nuno Valente zal Mandy nooit voorbijkomen. De oplossing: Makaay in de basis.
That's all folks!
pi_20218035
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Makaay in de de basis, dat lijkt me nu wel duidelijk. Mandy doet het al een paar wedstrijden minder. Nuno Valente zal Mandy nooit voorbijkomen. De oplossing: Makaay in de basis.
Desnoods voor Van Nistelrooij. Speelde niet sterk vandaag. Hard werken alleen doen we het niet voor.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 27 juni 2004 @ 01:57:03 #137
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20219529
quote:
Op zondag 27 juni 2004 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Makaay in de de basis, dat lijkt me nu wel duidelijk. Mandy doet het al een paar wedstrijden minder. Nuno Valente zal Mandy nooit voorbijkomen. De oplossing: Makaay in de basis.
Makaay is geen rechtsbuiten..
als je echt vd meyde eruit wilt hebben, dan desnoods voor overmars..
pi_20220778
Hoe zit het eigenlijk met de blesure van de boer?
duh! duh!
pi_20224617
quote:
Op zondag 27 juni 2004 01:57 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Makaay is geen rechtsbuiten..
als je echt vd meyde eruit wilt hebben, dan desnoods voor overmars..
Moet dat dan? Het is lastiger om je op een valse rechtsbuiten in te stellen als back zijnde. Portugal zal wel weer een driedubbele dekking op de buitenspelers zetten. Robben kan daartegen nog wel eens verrassen, Mandy en Overmars niet.
That's all folks!
pi_20224843
quote:
Op zondag 27 juni 2004 04:15 schreef duhuh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de blesure van de boer?
Het valt volgens mij wel mee. Zal morgen wel bekend worden.
PE#1
  zondag 27 juni 2004 @ 13:38:14 #141
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20224860
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Moet dat dan? Het is lastiger om je op een valse rechtsbuiten in te stellen als back zijnde. Portugal zal wel weer een driedubbele dekking op de buitenspelers zetten. Robben kan daartegen nog wel eens verrassen, Mandy en Overmars niet.
dan moet je je tactiek gaan omgooien..
pi_20224892
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:38 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

dan moet je je tactiek gaan omgooien..
Hoezo, dat gebeurde gisteren toch ook niet?
Makaay trekt gewoon wat vaker naar binnen, scoort wat meer en geeft een paar goeie voorzetten.
Je moet hem alleen niet teveel in de diepte sturen aan de flank.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20237031
Makaay moet woensdag starten.

Mandy verdient het niet om een halve finale te spelen
pi_20241182
PE#1
pi_20241290
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:37 schreef convinced het volgende:
Het valt volgens mij wel mee. Zal morgen wel bekend worden.
Volgens de Boer zelf is er vanalles gescheurd en verrekt. Ik denk dat hij klaar is voor de rest van het toernooi.
pi_20241298
quote:
Op maandag 28 juni 2004 00:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Volgens de Boer zelf is er vanalles gescheurd en verrekt. Ik denk dat hij klaar is voor de rest van het toernooi.
Ja, het blijkt zo te zijn.
PE#1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')