Houden die vleugelspitsen niet vol.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus altijd mee spelen wmb, de hele wedstrijd dus.
[..]
Dat denk ik niet. Makaay is niet de meest hardwerkende spits.
Waarom zouden ze dat niet vol houden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Houden die vleugelspitsen niet vol.
Toch houdt hij het niet veel langer dan een uur vol.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Makaay is na een uur denk ik gewoon moe.
Van wat ik heb gezien. Al geef ik toe dat dat niet veel is. In dat geval hoeft Pi-Air niet in te vallen.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:01 schreef Noca het volgende:
[..]
dat baseer je op wat?
Hij speelt vaak genoeg de hele wedstrijd in Dsl hoor.
Vrees het ook.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:11 schreef the_legend_killer het volgende:
ouw hoer k*t advocaat hij gaat nu met vleugelsspitsen spelen ( wel goed ) maar dan zal Makaay wel 3de keus worden
eerste keus wel Van Nistelrooij met dan Kluivert die laatste half uur kwatier in mag vallen
Dat denk ik ook en als ik Makaay was dan zou ik zeer serieus in overweging nemen om mijn koffers te pakken. Het is namelijk ronduit schandalig zoals Advocaat deze superspits behandelt. Hij heeft werkelijk nog geen enkele serieuze kans gekregen, terwijl Kluivert, die een rampzalig seizoen achter de rug heeft, kans op kans krijgt. Ik denk ook dat Kluivert het andersom niet zou pikken. Makaay is gewoon te introvert en te beschaafd om Advocaat eens flink de waarheid te zeggen.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:11 schreef the_legend_killer het volgende:
ouw hoer k*t advocaat hij gaat nu met vleugelsspitsen spelen ( wel goed ) maar dan zal Makaay wel 3de keus worden
eerste keus wel Van Nistelrooij met dan Kluivert die laatste half uur kwatier in mag vallen
Je moet hem inderdaad niet wisselen wmb, maar ik vind niet dat het vaak lijkt alsof hij slecht speelt. Hij lijdt vrij weinig balverlies in verhouding tot onze andere spitsen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:13 schreef hoM3r het volgende:
Makaay wisselen is overigens ook een doodzonde, het lijkt namelijk ALTIJD of hij bagger speelt, hij raakt geen bal aan, maar hij scoort toch.
Waarom in godsnaam twee ballenafwachters neerzetten, je zet toch ook geen twee keepers neer?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef Andiyan het volgende:
Daarom moet hij erin staan, ik zou zeggen samen met van Nistelrooy.
Waarom denk ik nou dat Advocaat nu zo creatief niet is?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:30 schreef ScudRaket het volgende:
Misschien dat Advocaat een meesterzet doet
Zeggen dat Van Nistelrooy speelt en dan zien we bij de aftrap....
Makaay is psychologisch van grote waarde tegen de Duitsers, ze schijten voor m in de broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |