abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2004 @ 01:25:11 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19578679
quote:
Kankerstof Fries bedrijf beboet

LEEUWARDEN - Voedingspreparatenhandel Biolina in Heerenveen is gistermiddag in Leeuwarden veroordeeld tot een boete van ¤24.000, waarvan de helft voorwaardelijk. Volgens economisch politierechter Kees Post is bewezen dat in het afslankmiddel Fat&Burn te veel kankerverwekkende stoffen zaten. De pillen zijn in 2002 terecht uit de handel genomen.

De rechter vond te weinig bewijs voor de aanklacht dat Biolina daarmee de volksgezondheid in gevaar heeft gebracht. Advocaat Arend Lanting van Biolina ziet daarom geen reden om de schadeclaim van ¤1,5 miljoen bij de Voedsel en Warenautoriteit af te blazen. Biolina-directeur Anton Zeilstra eist dit bedrag voor de schade die zijn bedrijf heeft geleden bij de inbeslagname van de pillen

Er bestaat weliswaar geen Europese norm voor de toegelaten hoeveelheid van de kankerverwekkende stof in supplementen, maar volgens de Warenwet moeten consumenten worden beschermd tegen alle waren die gevaarlijk zijn, ook als er geen norm voor is gesteld, aldus de rechter.
Zouden er ook nog schadeclaims van ex-fat&burn gebruikers komen?
pi_19578715
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 01:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zouden er ook nog schadeclaims van ex-fat&burn gebruikers komen?
Laten we het hopen.

Een tip: Geef eens wat meer discussiewaarde mee.
pi_19578803

Tja, moeten mensen maar hun verstand gebruiken hoor. Ik kan er niet mee zitten.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2004 @ 13:59:58 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19587467
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 01:29 schreef Steijn het volgende:

Een tip: Geef eens wat meer discussiewaarde mee.
was meer een "" waarschuwing "
  donderdag 17 juni 2004 @ 11:31:42 #5
65345 Border
www.slimbo.nl
pi_19960264
Ik vraag mij af of de andere versies van Fat & Burn ook schadelijk zijn. Versie 4 en Versie 5 bestaan namelijk ook. Beter bekend als Fat & Burn Compositum AS-240 en Compositum AS-260. Mijn vader gebruikt versie 5 van Fat & Burn namelijk. Weet iemand hier meer over ? Is er misschien iemand lid van de consumenten bond, want zei hebben die waarschuwing gepubliceerd. Ik heb al geprobeerd te bellen naar de consumenten bond, maar helaas moet je lid zijn om te vragen of Versie 4 en Versie 5 van Fat & Burn ook schadelijk zijn.
Hou je van Bordspellen en woon je in Limburg ? Kijk dan eens op www.slimbo.nl
pi_19961013
Ik heb het ff opgezocht voor je:
quote:
Fat & Burn; waarschuwing
14 januari 2003
De leverancier van het afslankmiddel Fat & Burn heeft eind december een publiekswaarschuwing gepubliceerd in een aantal kranten. Het afslankmiddel kan verontreinigd zijn met kankerverwekkende stoffen, PAK’s genaamd.

De Keuringsdienst van Waren constateerde 14 januari jl. dat het afslankmiddel (nog) niet in alle winkels uit de schappen is gehaald. De Keuringsdienst wijst erop dat gebruik van het product gevaarlijk kan zijn. Fat & Burn wordt verkocht bij drogisten, reformwinkels en natuurwinkels.

De volgende partijcodes kunnen zijn verontreinigd:

Fat & Burn 1: lotnummer 0203059, lotnummer 01.108
Fat & Burn 2: lotnummer 01.109, lotnummer 0204073, lotnummer 0206094
Fat & Burn 3: lotnummer 202041
Controleert u het lotnummer op de doordrukstrip. De lotnummers op de doos komen in sommige gevallen niet overeen met de nummers op de doordrukstrip.

Het is onzeker of de Fat & Burn producten met andere lotnummers kankerverwekkende stoffen kunnen verwachten. Alleen Fat & Burn 1 lotnummer 011721 is zeker vrij van de verontreiniging.
pi_19964489
lotnummers dan wordt het nog wel een leuke loterij
"Gok hier welk potje vrij is van verontreiniging en win een jaar lang gratis Fat & Burn"
pi_19966972
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 01:25 schreef Loedertje het volgende:

heel verhaal...
Van wanneer is dit bericht? Er is namelijk een versie van Fat en Burn geweest die inderdaad schadelijk was, maar toen zijn alle varianten ( 1 tm 5) uit de markt gehaald en zijn ze opnieuw uitgebracht en inmiddels zijn er weer 6 nummers op de markt, allen zonder de kankerverwekkende stof, maar met caffeine/coffeine

>> Ja ik werk in een reformwinkel!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_20003650
Ik heb een paar maandjes geleden Fat&burn AS-3000 (nr.6) gekocht,maar ik durfte het niet gebruiken.Ik heb ook een beetje nazoek gedaan op internet....
Je zegt Knuzzel dat er geen meer kankerwekkende stoffen in dat spul zitten,alleen coffeine...
Nou,ik heb wel een show van Ricky Lake gezien (een tijdje geleden) en daar hadden het over allerlei afslankspullen die ephedra bevatten...Het bleek in meerdere gevallen dodoelijk te zijn!!!
En ik keek naar de inhoud van Fat&burn en wat vind ik:Ephedra Sinica!!!!
Oke,weer op internet zoeken...Ephedra Sinica is beschadelijk en mag je NOOIT met coffeine samen gebruiken...Wat krijgen we nou????!!!!
Ik ging terug naar de Kruiderij en ik vertelde de verkoopster alles,maar ik kreeg mijn geld natuurlijk niet terug....
Dus ik heb wel 2 flessen staan,maar ik durf het gewoon niet gebruiken...
Idereen moet even op google pagina's voor ephedra zoeken en dan zelf beslissen hoe belangrijk je gezondheid is...
Heeft hier iemand trouwens Ricky Lake show gezien over dit onderwerp?
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_20037148
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:30 schreef Gabika het volgende:
Knip!
Ik zou even lezen....
Zoals ik zei zat er eerst ephedra in (en geen coffeine) , maar die versies zijn uit de handel gehaald, en toen zijn ze weer opnieuw uitgebracht met een nieuwe samenstelling (met coffeine)....

dus waarschijnlijk als je nu nog zon verpakking gaat halen zit er geen ephedra meer in!
pi_20041370
Ik heb wel het verbeterde spul staan,de verkoopster zei dat die anderen uit de winkel werden gehaald en dit is harstikke nieuw en verbeterd,dus ik krijg geen geld terug.... En hier heb je de ingredienten:Solidago canadensis,Cynara scolymus,Equisetum arvense,Ephedra sinica.......!!!!!! etc...
Misschien heb je wel gelijk dat de kankerwekkende stoffen eruit zijn gehaald,maar zit wel ephedra in (dat helpt eigenlijk om vet te verbranden),maar ephedra is heel erg gevaarlijk en in Amerika zijn er meer mensen doodgegaan van verschillende afslankspullen die ephedra bevatten...
Nou,ja...Iedereen moet het zelf weten...
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op: deze link
pi_20046096
hmz.. weird..

Ik moet morgen toch werken, dus zal eens kijken hoe het met de andere nummers zit....
pi_20160323
Nou, ik heb het van de week eens nagekeken en gevraagd, en de versie die jij hebt staan is toch echt een oude variant.. ik heb alle nummers nagekeken (die we nog geen 2 weken binnen hebben) en die zijn allemaal ephedra vrij...
pi_20163605
Fatburners gebruiken en verwachten dat het gezond is, is ook wel behoorlijk naïef...
Maar kanker is idd een erg goede afslanker ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')