abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2004 @ 11:35:59 #51
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_21919894
Ik denk dat de aanwezigheid van vrouwen met hogere graden kan veel uitmaken voor het behouden van vrouwelijke nieuwe leden. Op mijn Ju-Jitsu school komen regelmatig nieuwe vrouwelijke leerlingen, helaas houden ze het zelden lang uit.

Probleem is natuurlijk dat er eerst eentje wat langer moet volhouden voordat ze anderen op de club kan houden.
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
pi_21940087
ik denk dat de graduaties bij ons echt verdeeld zitten. van elke band/sjerp 1tje ongeveer! ik ben de witte daarvoor moest ik al wel examen doen hoor die krijg je bij onze school niet zonder iets te doen! Hopelijk in December voor de volgende!
pi_21940954
Het aantal vrouwen begint nu wat toe te nemen. Een jongen neemt nu zijn vriendin mee, maar die heeft ook een judo achtergrond (dus dat maakt het wat makkelijker) En we hebben nu een vrouw die voor de zomer al een aantal keren is geweest endit jaar heeft aangegeven ook weer "fanatiek" te willen trainen. Vorige week hadden we ook een dame die wel belangstelling had, misschien komt ze vanavond weer. Dat zou het aantal al op drie komen en als we gemiddeld 12 tot 15 man op de mat hebben is dat best veel
De wereld is als een boek, als je nooit reist lees je maar 1 bladzijde
pi_21941578
de girlie revoltuie in de martial atrs moet nog komen
  woensdag 15 september 2004 @ 11:39:47 #55
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_21965245
Ik denk ook dat het te maken heeft met het feit dat steeds meer (jonge) vrouwen zich onveilig op straat voelen. Het beoefenen van eeen vechtsport kan een bepaald gevoel van zelfvertrouwen geven .
There is no ultimate truth
pi_21988369
het geeft wel zelf vertrouwen maar ikdenkn iet dat je weet op wat voor manier voordat je ermee begint. Maar vrouwen die een cursus zelfverdediging doen zijn denk ik wel geintresseerd omdat je vaak hebt dat MA-scholen die geven.
pi_22170635
Ik ben van 3 t/m 19 september in Japan geweest om daar te trainen en kan je vertellen dat daar zo'n 15 a 20% van de bujinkan leerlingen vrouw is.

Erg leuk om te zien en de meesten kunnen er ook echt wel wat van
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:09:51 #58
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22172201
ik doe twd :p bij ons zijn we met een redelijke groep en zitten ook wel redelijk wat dames bij denk dat het dus bets mee valt en het ook stad/regio verschillend is?
pi_22173902
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:02 schreef erikh het volgende:
Ik ben van 3 t/m 19 september in Japan geweest om daar te trainen en kan je vertellen dat daar zo'n 15 a 20% van de bujinkan leerlingen vrouw is.

Erg leuk om te zien en de meesten kunnen er ook echt wel wat van
hehehe ze kunnen in china/japan/thailand etc... (ligt eraan welke sport;)) er in het algemeen wel wat van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')