abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:54:47 #1
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_19578364
Bestaat zoiets? En wat gebeurd er dan allemaal?

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel, met mogelijk psychische en/of lichamelijke oorzaken. Ik wil dan eigenlijk bij de dokter binnenstappen en zeggen, hey kijk mij eens helemaal lichamelijk na.

Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Bij voorbaat bedankt.
Thnx
pi_19578412
Moeilijk denk ik, ze kunnen moeilijk van elk lichaamsdeel foto's/scans maken en je bloed op elke ziekte/aandoeding testen..
pi_19578538
Volledig bloedbeeld bepalen kan wel.. maar ook dat doen ze niet zomaar.
Er is geen enkele verzekering die tig onderzoeken gaat vergoeden, omdat je je niet lekker voelt ( zonders pecifieke klachten dan)
1 mri scan kost volgens mij al een paar duizend euro.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 2 juni 2004 @ 01:11:36 #4
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_19578544
Misschien kun je de doc vragen of ze je bloed willen testen op bepaalde dingen/stoffen. (hemoglobine,cholesterol, etc.) als er echt iets mis is komt er dat meestal wel uit.
Cholesterol test vergoed de verzekering (althans de mijne) 1x p/j.
Maar ik denk dat je beter zelf eerst specifiek uit kan zoeken wat er niet lekker zit, voordat je de medici hiermee lastig valt een dokter zit niet te wachten op mensen die binnen vallen met de vraag "dokter, ik voel met niet helemaal 100% .. wat het is weet ik niet, maar IETS zit me dwars" .. kijk daar kan die man natuurlijk ook niets mee.
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_19578667
Wat jij zoekt is m.i. het PMC (preventief medisch centrum) te rotterdam.
Dat kost alleen wel aardig wat geld maar dan heb je ook wat.

http://www.pmc-rotterdam.nl

[ Bericht 28% gewijzigd door Rieuwert op 02-06-2004 01:25:08 (url toegevoegd) ]
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_19578676
Ja, zoiets bestaat zeker.
Als je je niet voelt zoals het zou moeten zijn, en je denkt zelf dat het erg genoeg is om mee naar de huisarts te gaan doen. Misschien heeft hij/zij geen pasklare oplossing, maar kan wel kijken wat er in het algemeen mis is. Vanuit daar is het mogelijk om door te gaan.
Dat een dokter niet zit te wachten op mensen die zich niet helemaal 100% voelen is waar. Maar je zal nog altijd zelf moeten bepalen hoe lekker je niet in je vel zit. Mocht je haar door de war zitten is het niet echt nodig om te gaan. Maar op het moment dat je denkt dat er echt iets mis is moet je gaan.

Dat een mri scan een paar duizend euro kost is niet waar, en die wordt niet zomaar aangevraagd. Daar zal een arts toch een reden voor moeten hebben.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 2 juni 2004 @ 01:32:30 #7
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_19578738
Ja! Een checkup, met dat woord zat ik ook in me hoofd, maar niet veel over te vinden. Bedankt tot zo ver, allemaal.
Thnx
pi_19578753
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 01:32 schreef Flashfire het volgende:
Ja! Een checkup, met dat woord zat ik ook in me hoofd, maar niet veel over te vinden. Bedankt tot zo ver, allemaal.
Ik zou toch even op de url die ik geef gaan kijken voor zover je dat niet gedaan hebt aangezien het woord checkup daar gebruikt wordt. Deze checkups worden veelal ook vergoed door de verzekering. Ik ben er zelf ook geweest overigens maar da's al weer een tijd geleden.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  woensdag 2 juni 2004 @ 01:43:45 #9
65918 IBAZ
broeinest
pi_19578821
Wat je altijd kan doen is een doorsmeerbeurt.
Den moet je naar het anne frankplantsoen in eindhoven.
  woensdag 2 juni 2004 @ 01:45:47 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19578833
Mjah, als ik naar Trinidad ga heeft mijn huisarts ook een volledige check-up voorgeschreven.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19581778
Ja een check up is weer wat anders dan volledig medisch doorlichten
Checkup kan, even nagaan bij de huisarts
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:27:27 #12
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19581841
checkup bestaat volgens mij ongeveer uit:

- bloeddruk
- hartslag
- even luisteren naar de longen
- buisje bloed afstaan: Hb, Ht, bezinking (zegt wat over een eventuele ontsteking)
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:40:56 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19582132
Ik weet niet of het wat is, ik weet alleen dat deze kliniek bestaat:
http://www.secondopinionkliniek.nl/
Wellicht heb je er iets aan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties