wie heeft hem? en wat vinden julie ervan?quote:Singstar + 2 Microfoons Ps2
Singstar is een nieuw type van "interactieve gaming experience", wat geschikt is voor een groot publiek. In Singstar kan de speler zijn of haar favoriete game selecteren en zingt mee met de originele muziek, terwijl je de video kan bekijken. Singstar is de perfecte partygame met verschillende game modes, maar de onderliggende gedachte is simpel. Alles wat je moet doen is zoek een lied uit en zing het uit volle borst mee in de daarvoor speciaal ontwikkelde microfoons, de singstar technologie zal jureren en laat weten hoe goed je bent!
Tracklist
Liberty X - Just a Little
Mis-Teeq - Scandalous
The Darkness - I Believe in a thing called love
A-Ha - Take on me
Pink - Get the party started
Jamelia - Superstar
Motorhead - Ace of Spades
George Micheal - Careless Whisper
Avril Lavigne - Complicated
Petula Clark - Downtown
Sophie Ellis Bextor - Murder on the Dancefloor
Daniel Bedingfield - If you're not the one
Carl Douglas - Everbody was kungfu fighting
Rick Astley - Never gonna give you up
Westlife - World of our own
Ricky Martin - Livin la vida loca
Bill Withers - Ain't no sunshine
Madonna - Like a virgin
Roy Orbison - Pretty Women
S Club - Don't stop moving
Deee-Lite - Groove is in the heart
Sugababes - Round round
Elvis - Suspicious minds
Busted - Crashed the wedding
Village People - YMCA
Good Charlotte - Girls and Boys
Blondie - Heart of Glass
Dido - Thank you
Atomic Kitten - Eternal flame
Blue - One Love
quote:Atomic Kitten - Eternal flame
Ja wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:24 schreef BB-King het volgende:
Beetje veel B-artiesten, vind je niet?
probeer die maar eens te zingenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:23 schreef portier het volgende:
[..].
Ach, aangezien je de versie van Atomic Kitten moet zingen hoeft het in ieder geval niet zuiver te zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:26 schreef nikky het volgende:
[..]
probeer die maar eens te zingendat is zo hoog dat mijn katten bovenin de gordijnen hingen
ik ben deze maand jarig en dan geef ik een tuinfeestquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
Mn broertje heeft m en had m gister ff geleend.. Wel geinig voor een keertje als je dronken bent ofzo, maar ik zou zoiets niet gauw kopen/nuchter spelen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:30 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ben deze maand jarig en dan geef ik een tuinfeest
ik heb de briefjes voor de buren al klaarliggen dat ze niet de politie en ambulance hoeven te bellen
wat wij gaan zingen krijsen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:33 schreef Steve-O het volgende:
Alleen van die playlist krijg ik al een zware depressie
Zal weer tussen de ¤60 - ¤ 65 liggenquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:18 schreef WebForce het volgende:
Tof!
Hoe duur is zoiets?
67.95quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zal weer tussen de ¤60 - ¤ 65 liggen
??? B-artiesten?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:24 schreef BB-King het volgende:
Beetje veel B-artiesten, vind je niet?
quote:Dido - Thank you
ace of spades?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:19 schreef J-Will het volgende:
Weet er iemand of er uitbreidingen uitkomen met gavere nummerS?
ik speel het altijd tegen een vriend van me en het enige nummer waarop ik kan winnen is "ace of spades" omdat je daar niet hoog hoeft te zingen. Maar met dat nummer sta ik ook meteen in de topscore
Er komen als het goed is dus packs uit met verschillende genres en er word ook gesproken over gewoon extra liedjes die op muziek cd's te vinden zijn. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:19 schreef J-Will het volgende:
Weet er iemand of er uitbreidingen uitkomen met gavere nummerS?
ik speel het altijd tegen een vriend van me en het enige nummer waarop ik kan winnen is "ace of spades" omdat je daar niet hoog hoeft te zingen. Maar met dat nummer sta ik ook meteen in de topscore
dat zou toppie zijn zegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:48 schreef Shriko het volgende:
[..]
Er komen als het goed is dus packs uit met verschillende genres en er word ook gesproken over gewoon extra liedjes die op muziek cd's te vinden zijn. Ik ben benieuwd![]()
klinkt leuk.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:46 schreef Sheepcidus het volgende:
Music mixer, maar die singstar is denk ik veel uitgebreider.
Ik heb hem trouwens via Australie gehaald, hij was namelijk nog niet uit in NL. In Engeland hebben ze hem nu wel, van NL weet ik het niet.
Hij kost zoveel als een normaal spel:quote:Op maandag 14 juni 2004 12:05 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
klinkt leuk.
waar kan je die kopen en hoe duur is dat ongeveer?
Die van Daniel Bedingfield is leukquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:06 schreef nikky het volgende:
[..]
ace of spades?wat een ruknummer
die lukt bij mij dus echt niet
Niet iedereen heeft een PS2 en dan is die wel een redelijk alternatief.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:11 schreef Shriko het volgende:
Music Mixer is een grote flop geworden. Je kan een aantal dingen, maar deze zijn slecht uitgewerkt, alleen het karaoke gedeelte kan leuk zijn op bepaalde momenten, maar singstar is stukken beter en veel uitgebreider.
het is wel handig als daar de juist muziek bij wordt gespeeld. En zonder uitbreiding is daar toch helemaal niks aan? Als je nu heel veel muziek had en er via je pc ofzo steeds meer bij kon krijgen dan was het heel leuk om te kopen. Maar nu hoeft het van mij niet meer.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:12 schreef Yamyam het volgende:
lijkt mij wel dat er uitbreidingen komen.
trouwens...als je nou graag een beetje improviseert kan dat wel? Of moet je precies zingen wat er staat?
Ja G-unit en Eminem past ook niet echt in singstar he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:33 schreef Steve-O het volgende:
Alleen van die playlist krijg ik al een zware depressie
Volgens mij moet je deze echt met die duffe headsets spelen.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:25 schreef Luvstruck het volgende:
Heb vrijdag PS2 met singstar en eyetoy gekocht. Ik en mijn vriendin zijn megaverslaafd er aan. Uitbreidingen komen geloof ik uit rond de kerst dit jaar. Heb al iets gehoord over een NL versie en een urban versie.
Ik heb voor tijdelijke uitbreiding Karaoke Stage besteld van Konami om te kunnen mauwen. Weet iemand eigenlijk of die compatible is met de mics van singstar?
quote:Village People - YMCA
17 november komt hij uitquote:Alicia Keys - Fallin'
Ashford & Simpson - Solid
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Blu Cantrell - Hit 'Em Up Style (Oops!)
Bob Marley - No Woman No Cry
Buggles - Video Killed The Radio Star
Busted - Year 3000
Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
Destiny's Child - Survivor
Dido - White Flag
Duran Duran - Hungry Like The Wolf
Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart
Elvis - Way Down
Franz Ferdinand - Take Me Out
George Michael - Faith
Jamiroquai - Cosmic Girl
Javine - Real Things
Kylie Minogue - I Should Be So Lucky
Little Richard - Tutti Frutti
Maroon5 - This Love
Natasha Bedingfield - Single
Pink - Just Like A Pill
Scissor Sisters - Take Your Mama
Sonny & Cher - I Got You Babe
Spandau Ballet - Gold
Spice Girls - Who Do You Think You Are
The Beautiful South - A Little Time
The Foundations - Build Me Up Buttercup
The Police - Every Breath You Take
Tiffany - I Think We're Alone Now
En wat kost dat wel niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef OreO het volgende:
koop dat meteen een karaoke set.. ja sommige hebben ook ratings ... moet je kijken hoe weinig liedjes de singstar heeft
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:04 schreef J-Will het volgende:
Gaaf, duidelijke zaak dat ik sommige nummers daarvan vast ga oefenen
niet veel het zijn tevens ook dvd spelers tegenwoordig...quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:19 schreef nikky het volgende:
[..]
En wat kost dat wel niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |