abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19597771
Ik ken jou natuurlijk niet persoonlijk, maar ik ben wel een meisje. Ik vind biseksuele mannen persoonlijk wel iets aantrekkelijks hebben... Net als homo's eigenlijk, al zijn die een stuk minder... bereikbaar? (in de zin dat ze op mannen vallen en dus niet op mij )
pi_19597942
Ik vind biseksuele meiden dan weer wel wat hebben... En biseksuele mannen vind ik vaak het relaxed, want die zijn in de meeste gevallen gewoon mannelijk en vind het irri als ik met een homo op straat loop en er komt een mooi meidje langs en ik ben de enige die kijkt en er een opmerking over maakt en dat die homo dan zoiets heeft van nou en...?
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19598707
Wat ik zo aantrekkelijk vind aan biseksuele en homofiele mannen, is de lichtelijke vrouwlijkheid die ze vaak hebben. Ik bedoel niks in de richting van 'verwijft' ofzo, maar gewoon... Iets meer aandacht voor het uiterlijk, vaak net andere interesses. Ik wacht nog steeds op m'n ideale homo om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
pi_19598937
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:21 schreef Ahura het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe de meeste vrouwen daar over denken ja.... als een homo iemand leuk vind die bi is is dat meestal geen probleem maar ik merk dat meidjes me minder leuk vinden omdat ik bi ben..
Als ik iemand leuk vind dan hangt dat niet aan zijn sexuele voorkeur, maar aan hoe hij is, het zou me dus helemaal niets kunnen schelen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:50:54 #80
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19600337
Als ik geen vriendje had, zou ik 't wel weten..!

Biseksuele mannen...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:37:57 #81
83921 poepert
lamme anus
pi_19601889
mijn vriendin vind het helemaal geweldig als ik op een feest zoen met een goede vriend van mij (hij is geloof ik ook bi ofzo, hij vind het iig leuk om met me te zoenen)
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19603362
Toen mijn leerlingen (ik werk op een middelbare school) naar mijn geaardheid vroegen (ja, zo direct zijn ze tegenwoordig ) en ik antwoordde 'bi', was de reactie: "Cool!"
Had ik niet verwacht, maar ik vond het bijzonder grappig
pi_19603645
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Toen mijn leerlingen (ik werk op een middelbare school) naar mijn geaardheid vroegen (ja, zo direct zijn ze tegenwoordig ) en ik antwoordde 'bi', was de reactie: "Cool!"
had ik niet verwacht maar ik vind het een goede ontwikkeling, houdt toch wel in dat de jongeren er minder moeite mee hebben dan eerdere generaties (zoals ik) niet dat ik oud ben en ik heb er zeker geen moeite mee laat dat duidelijk zijn...

vind het ook stoer dat jij er eerlijk voor uit komt tegenover je leerlingen want gezien je reactie had je dat niet verwacht... respect!

edit ben overigens 31
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19607400
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
Ik ben dus labiel en therapie rijp dan??? mm nice to know!!
En welke studie heb je gevolgd om bij mij die diagnoise vast te mogen stellen???

Maar goed het is jou mening, maar kan het wel begrijpen. Denk dat mensen een verkeerd beeld hebben ervan. Of van 2 walletjes eten of handtas en glitter shit, BEIDE nie van toepassing bij mij.
Heb dit al eerder gezegd en ik citeer het nogmaals. Gaat mij nie om het geslacht maar om de persoon!!

Maar GeneralFAILURE slechte ervaring op gedaan met een bimeid?? Dat ze je heeft verlaten voor een meid of zo, je komt toch erg verbitterd over. En vandaar de naam misschien??
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Efez het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n ideale bi om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
Efez IKKE !!!!
( en als je dan ook nog eens leuk uit ziet en te kort komt help ik je wel )
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:59 schreef lesley het volgende:
meld!

maar uhh wel veel van dit soort topics de laatste tijd.

[ Bericht 10% gewijzigd door NoRegularBoy op 03-06-2004 04:23:35 ]
Relatie = vriendschap + sex. Alleen vriendschap heb ik wel met meer mensen
pi_19607961
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
had ik niet verwacht maar ik vind het een goede ontwikkeling, houdt toch wel in dat de jongeren er minder moeite mee hebben dan eerdere generaties (zoals ik) niet dat ik oud ben en ik heb er zeker geen moeite mee laat dat duidelijk zijn...
Ja, blijkbaar is bi hip
quote:
vind het ook stoer dat jij er eerlijk voor uit komt tegenover je leerlingen want gezien je reactie had je dat niet verwacht... respect!

Ach, ik vind het moeilijker om er omheen te draaien dan om het gewoon te zeggen. Ten eerste merken ze dat toch wel en bovendien maai ik op deze manier mooi het gras voor de voeten weg van 'stoere' grappenmakertjes.
pi_19609917
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Efez het volgende:
Wat ik zo aantrekkelijk vind aan biseksuele en homofiele mannen, is de lichtelijke vrouwlijkheid die ze vaak hebben. Ik bedoel niks in de richting van 'verwijft' ofzo, maar gewoon... Iets meer aandacht voor het uiterlijk, vaak net andere interesses. Ik wacht nog steeds op m'n ideale homo om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
Ik wil binnenkort uit huis.. ik wil naar Den Bosch, ga je mee?
pi_19610539
Ik vraag me af, zullen de meeste biseksuele mannen uiteindelijk dan toch maar voor een meisje kiezen, al was het maar voor kinderen en zo ... ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_19610745
Ligt eraan waar hun voorkeur ligt en hoe bi ze zijn. Je hebt bi's die puur voor de sex met de mannen gaan en verder gewoon eindigen met een vrouw (en als ze 40+ zijn gaan ze naar parkeerplaatsen en bossen...), je hebt bi's die verliefd op beiden partijen worden en beiden even aantrekkelijk vinden en daar ligt het maar net aan. Vaak toch liever een kerel omdat ze zich daar mee verwand mee voelen. En je hebt bi's die de voorkeur aan mannen hebben...

Antwoord op je vraag: moeilijk te zeggen Sowieso zeggen ze nu (als ze bv nog pubers zijn) vaak wat anders dan dat ze ouder zijn
pi_19610966
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:31 schreef Ahura het volgende:

[..]

Ik wil binnenkort uit huis.. ik wil naar Den Bosch, ga je mee?
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...
pi_19611024
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 03:57 schreef NoRegularBoy het volgende:

[..]

Efez IKKE !!!!
( en als je dan ook nog eens leuk uit ziet en te kort komt help ik je wel )
Wat een aanbiedingen! Maar sorry, Maastricht ligt lichtelijk uit de richting...
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:00:38 #91
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_19611989
*meldt*

weet het pas een jaar of 2 ofzow.. kan op beide verliefd worden, maar moet zeggen dat mijn voorkeur lichtelijk bij vrouwen ligt (vind het leuk om te versieren en te spelen enzo ). Qua sex met jongens ben ik nog niet echt ver.. maar dat komt vast ooit wel, ga er niet actief naar op zoek ofzo
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_19616116
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Niks mee mis idd! eigenlijk wel leuk aangezien hetero meer voorkomt.
Maargoed.. ik had ooit eens een homofiele leraar.. en dat was de meest relaxte leraar ooit
iig goed dat je leerlingen het accepteren aangezien je vaak verhalen hoort van leerkrachten die om hun geaardheid weggepest worden e.d.
dus
pi_19618380
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Efez het volgende:

[..]

BETER!!
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:23 schreef Efez het volgende:

[..]

Wat een aanbiedingen! Maar sorry, Maastricht ligt lichtelijk uit de richting...
Wil weg uit Maastricht dus wie weet heheh.
pi_19619703
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Efez het volgende:

[..]

Tja als ik naar R'dam verhuis is het omdat ik dan ga samenwonen met met maybe-future-boyfriend-als-het-irl-ook-klikt Den Bosch is ook mooi....
pi_19621093
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef NoRegularBoy het volgende:

[..]

BETER!!
[..]

Wil weg uit Maastricht dus wie weet heheh.
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!
Maar ben op zich wel benieuwd, dragen jullie bi-mannen ook make-up?
pi_19624715
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef Ahura het volgende:

[..]

Tja als ik naar R'dam verhuis is het omdat ik dan ga samenwonen met met maybe-future-boyfriend-als-het-irl-ook-klikt Den Bosch is ook mooi....
Waarom heb jij eigenlijk zo'n rare fiat in je avatar??? :S
Hey baby, are you cool?
pi_19627797
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Efez het volgende:

[..]

Rotterdam-Centrum klinkt goed.
Ik niet, heb echt een hekel aan make-up bah bah. Ieder voorzich hoor maar vind het gewoon een smerig idee een vent die van zijn lol zijn smoel gaat bewerken met die troep. Verzorgen okay maar make-up is toch wel een big no no, dan ben je toch geen vent meer!!
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:08:23 #98
84009 girllover
You had me at hello
pi_19627871
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef BobbySexyCool het volgende:
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?

Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!

Toedels!!
Ik zie weleens mannen en jongens warvan ik denk "Wow", maar dan is het meer dat ik zou willen dat ik er meer zo uitzag. Maar ik blijf dan soms wel naar ze kijken. Ik vind het ook prettig om bij ze te zijn, maar ik heb er geen seksuele gedachten of fantasieën bij. Het is meer een soort bewondering.
pi_19628950
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef BobbySexyCool het volgende:

[..]

Waarom heb jij eigenlijk zo'n rare fiat in je avatar??? :S
Hahaha omdat ik Renault niks vind maar Mazda wel
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:35:34 #100
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_19633024
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Efez het volgende:

[..]

Haha, hell no

1.5 uur onder de douche staan, 3 soorten conditioners en scrubs enzow gebruiken, shoppen en veel kleren kopen, ok, daar doe ik WEL aan mee.... maar makeup?
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')