Als ik iemand leuk vind dan hangt dat niet aan zijn sexuele voorkeur, maar aan hoe hij is, het zou me dus helemaal niets kunnen schelen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:21 schreef Ahura het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe de meeste vrouwen daar over denken ja.... als een homo iemand leuk vind die bi is is dat meestal geen probleem maar ik merk dat meidjes me minder leuk vinden omdat ik bi ben..
had ik niet verwacht maar ik vind het een goede ontwikkeling, houdt toch wel in dat de jongeren er minder moeite mee hebben dan eerdere generaties (zoals ik) niet dat ik oud ben en ik heb er zeker geen moeite mee laat dat duidelijk zijn...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Toen mijn leerlingen (ik werk op een middelbare school) naar mijn geaardheid vroegen (ja, zo direct zijn ze tegenwoordig) en ik antwoordde 'bi', was de reactie: "Cool!"
Had ik niet verwacht, maar ik vond het bijzonder grappig![]()
Ik ben dus labiel en therapie rijp dan??? mm nice to know!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
Efez IKKE !!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Efez het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n ideale bi om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:59 schreef lesley het volgende:
meld!
maar uhh wel veel van dit soort topics de laatste tijd.
Ja, blijkbaar is bi hipquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
had ik niet verwacht maar ik vind het een goede ontwikkeling, houdt toch wel in dat de jongeren er minder moeite mee hebben dan eerdere generaties (zoals ik) niet dat ik oud ben en ik heb er zeker geen moeite mee laat dat duidelijk zijn...
quote:vind het ook stoer dat jij er eerlijk voor uit komt tegenover je leerlingenwant gezien je reactie had je dat niet verwacht... respect!
Ik wil binnenkort uit huis.. ik wil naar Den Bosch, ga je mee?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Efez het volgende:
Wat ik zo aantrekkelijk vind aan biseksuele en homofiele mannen, is de lichtelijke vrouwlijkheid die ze vaak hebben. Ik bedoel niks in de richting van 'verwijft' ofzo, maar gewoon... Iets meer aandacht voor het uiterlijk, vaak net andere interesses. Ik wacht nog steeds op m'n ideale homo om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:31 schreef Ahura het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort uit huis.. ik wil naar Den Bosch, ga je mee?
Wat een aanbiedingen! Maar sorry, Maastricht ligt lichtelijk uit de richting...quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:57 schreef NoRegularBoy het volgende:
[..]
Efez IKKE !!!!
( en als je dan ook nog eens leuk uit ziet en te kort komt help ik je wel )
Niks mee mis idd! eigenlijk wel leuk aangezien hetero meer voorkomt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Toen mijn leerlingen (ik werk op een middelbare school) naar mijn geaardheid vroegen (ja, zo direct zijn ze tegenwoordig) en ik antwoordde 'bi', was de reactie: "Cool!"
Had ik niet verwacht, maar ik vond het bijzonder grappig![]()
BETER!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...
Wil weg uit Maastricht dus wie weet heheh.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:23 schreef Efez het volgende:
[..]
Wat een aanbiedingen! Maar sorry, Maastricht ligt lichtelijk uit de richting...![]()
Tja als ik naar R'dam verhuis is het omdat ik dan ga samenwonen met met maybe-future-boyfriend-als-het-irl-ook-kliktquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef NoRegularBoy het volgende:
[..]
BETER!!
[..]
Wil weg uit Maastricht dus wie weet heheh.
Waarom heb jij eigenlijk zo'n rare fiat in je avatar??? :Squote:Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef Ahura het volgende:
[..]
Tja als ik naar R'dam verhuis is het omdat ik dan ga samenwonen met met maybe-future-boyfriend-als-het-irl-ook-kliktDen Bosch is ook mooi....
Rotterdam-Centrum klinkt goed.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!
Maar ben op zich wel benieuwd, dragen jullie bi-mannen ook make-up?
Ik zie weleens mannen en jongens warvan ik denk "Wow", maar dan is het meer dat ik zou willen dat ik er meer zo uitzag. Maar ik blijf dan soms wel naar ze kijken. Ik vind het ook prettig om bij ze te zijn, maar ik heb er geen seksuele gedachten of fantasieën bij. Het is meer een soort bewondering.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef BobbySexyCool het volgende:
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?
Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!
Toedels!!
Hahaha omdat ik Renault niks vind maar Mazda welquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk zo'n rare fiat in je avatar??? :S
Haha, hell noquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!
Maar ben op zich wel benieuwd, dragen jullie bi-mannen ook make-up?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |