abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19577450
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Evie het volgende:

[..]

we hebben een aanmelder!!!
met gemak wel dattik allebei die meiden zou verwenne en mijn naam laten gillen tot ze scheel zien van genot
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19577492
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:56 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

met gemak wel dattik allebei die meiden zou verwenne en mijn naam laten gillen tot ze scheel zien van genot
eerst zien dan geloven
dus
pi_19577617
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:58 schreef Evie het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven
je mag langskomen hoor
pi_19577668
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:04 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

je mag langskomen hoor
whaha
dus
pi_19577916
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:07 schreef Evie het volgende:

[..]

whaha
ja ik denk ook dat mijn aanstaande vriendin dat niet helemaal okeej gaat vinden... afblazen maar dus
pi_19577971
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

ja ik denk ook dat mijn aanstaande vriendin dat niet helemaal okeej gaat vinden... afblazen maar dus
dacht ik al
dus
pi_19577988
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef Evie het volgende:

[..]

dacht ik al
hij krabbelt nu al terug
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19577997
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef Evie het volgende:

[..]

dacht ik al
jaja, je bent gewoon teleurgesteld dat je mijn gigantische toplul niet zult zien...
pi_19578034
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:28 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

jaja, je bent gewoon teleurgesteld dat je mijn gigantische top neplul niet zult zien...
dus
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:32:20 #60
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_19578061
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

aanstaande vriendin
brrrrrrrrr klinkt eng...

nu al rekening houden met een vriendin die je nog niet eens hebt....
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_19578082
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef BobbySexyCool het volgende:
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?

Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!

Toedels!!
hoezo weet je dat pas 3 jaar? is dat niet zo dat je het eigenlijk altijd al weet? zo gaat dat bij homo's toch ook?

anders zou ik moeten antwoorden: voor zover ik weet ben ik niet bi. heb me iig nog nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot het andere geslacht.
pi_19578095
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:32 schreef whoops het volgende:

[..]

brrrrrrrrr klinkt eng...

nu al rekening houden met een vriendin die je nog niet eens hebt....
hehehe jij weet ook wel dat ze geen kans heeft om mijn vriendin te worden en als ze dat per ongeluk wel wordt dan kom ik haar palen op jouw wc net als de vorige
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:40:25 #63
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_19578194
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:34 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

hehehe jij weet ook wel dat ze geen kans heeft om mijn vriendin te worden en als ze dat per ongeluk wel wordt dan kom ik haar palen op jouw wc net als de vorige
ze wordt het he?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_19578423
meld!

maar uhh wel veel van dit soort topics de laatste tijd.
  woensdag 2 juni 2004 @ 02:02:53 #65
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_19578959
Volgens bestaat de 100% homo en 100% hetero niet. Iedereen (m +V) kiest volgens mij als 'ie moet kiezen tussen sex met Boris Jeltsin of Pamela Anderson voor Pamela Anderson (ik in ieder geval wel). En als je moet kiezen tussen Johnny Depp of kiest volgens mij zelfs de meest rechtgeaarde heteroman diep in z'n hart voor Johnny Depp. Lijkt mij tenminste......
Ik noem mezelf homo omdat ik liever met mannen vrij dan met vrouwen. Homo en hetero zie ik als sexuele voorkeuren, wat je verder aanrommelt in de marge, hoeft van mij geen invloed te hebben op hoe je jezelf noemt.

Wat ik me wel afvroeg, je rol binnen een relatie met een man of een relatie met een vrouw is toch wel heel anders. Hoe ga je daar dan mee om? De ene rol bevalt je misschien beter dan de andere.

Vreselijk romantisch misschien, maar ik vind het altijd wel prettig om na de sex lekker bij elkaar te kruipen en dan zo'n heerlijk supervertrouwd "alles komt goed" gevoel te hebben. Mijn beeld is (okay vooroordeel) dat vrouwen nogal de neiging hebben om .....hoe noem je dat......het vrouwtje uit te hangen, het af en toe wel lekker vinden om zich afhankelijk op te stellen.. Op zich prima, maar in een relatie lijkt mij dat vreselijk. Bij twee mannen heb je dat niet zo snel (niet in mijn relaties tenminste, tot nu toe). Heerlijk gewoon. Ik zou heel moeilijk aan zo'n andere rol kunnen wennen.

Hoe ervaren de bisexuelen deze "relatierol-wisseling"? Of wil je alleen sex met allebei de sexes en een relatie met alleen mannen of alleen vrouwen??
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_19583314
Mensen, kunnen we het offtopic geneuzel binnen de perken houden, daar is een prachtig slowchattopic voor waar jullie meer dan welkom zijn......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19585002
quote:
hoezo weet je dat pas 3 jaar? is dat niet zo dat je het eigenlijk altijd al weet? zo gaat dat bij homo's toch ook?
Ik ken homo's/bi's die het pas na hun 25ste weten... niet iedereen is er altijd mee bezig of kan zijn gevoelens helemaal plaatsen
quote:
Wat ik me wel afvroeg, je rol binnen een relatie met een man of een relatie met een vrouw is toch wel heel anders. Hoe ga je daar dan mee om? De ene rol bevalt je misschien beter dan de andere.
Ik behandel beiden partijen voor een groot deel eigenlijk hetzelfde. Ik ben dan gewoon heel erg lief en ik vind het zowel lekker om in iemands armen te liggen of dat ík iemand in mijn armen neem. Ongeacht of het nou een vrouw of een man is. Mijn ervaring met mijn ex-vriend is dat we gewoon gelijk aan mekaar waren. Beiden mannelijk en geen van beiden nam de mannelijke rol tot zich en de ander de vrouwelijke. We waren beiden 20 dus dat scheelt misschien ook wel, maar mijn ex-sexvriend was 28 en daar ging het eigenlijk ongeveer hetzelfde
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_19585707
*Meldt zich*
pi_19587795
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zeg ook altijd toedels.

Maar ik ben hetero.
Hmm ik zou dat "toedels" veranderen in "keep the soul alive" ofzoiets
pi_19588393
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:40 schreef whoops het volgende:

[..]

ze wordt het he?
ze is doable
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:31:40 #71
83921 poepert
lamme anus
pi_19596162
ik ben denk ik wel bisexueel, ben 16 en voel me wel sexueel aangetrokken tot sommige (heel weinig) jongens... heb wel al een jaar een geweldige relatie met een meisje en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19596687
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef poepert het volgende:
ik ben denk ik wel bisexueel, ben 16 en voel me wel sexueel aangetrokken tot sommige (heel weinig) jongens... heb wel al een jaar een geweldige relatie met een meisje en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
vind je het heel erg dat ik nu helemaal dubbel lig vanwege je nickname?

[ Bericht 0% gewijzigd door lesley op 02-06-2004 20:09:54 ]
pi_19597410
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef poepert het volgende:
en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
Ja dat dacht ik ook op die leeftijd...
pi_19597577
Biseksuele mannen...
pi_19597624
Ik vraag me trouwens af hoe de meeste vrouwen daar over denken ja.... als een homo iemand leuk vind die bi is is dat meestal geen probleem maar ik merk dat meidjes me minder leuk vinden omdat ik bi ben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')