met gemak wel dattik allebei die meiden zou verwenne en mijn naam laten gillen tot ze scheel zien van genotquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Evie het volgende:
[..]
we hebben een aanmelder!!!
eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:56 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
met gemak wel dattik allebei die meiden zou verwenne en mijn naam laten gillen tot ze scheel zien van genot
je mag langskomen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:58 schreef Evie het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:04 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
je mag langskomen hoor
ja ik denk ook dat mijn aanstaande vriendin dat niet helemaal okeej gaat vinden... afblazen maar dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:07 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
whaha
dacht ik alquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat mijn aanstaande vriendin dat niet helemaal okeej gaat vinden... afblazen maar dus
hij krabbelt nu al terugquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef Evie het volgende:
[..]
dacht ik al
jaja, je bent gewoon teleurgesteld dat je mijn gigantische toplul niet zult zien...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef Evie het volgende:
[..]
dacht ik al
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:28 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
jaja, je bent gewoon teleurgesteld dat je mijn gigantische top neplul niet zult zien...
brrrrrrrrr klinkt eng...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
aanstaande vriendin
hoezo weet je dat pas 3 jaar? is dat niet zo dat je het eigenlijk altijd al weet? zo gaat dat bij homo's toch ook?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef BobbySexyCool het volgende:
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?
Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!
Toedels!!
hehehe jij weet ook wel dat ze geen kans heeft om mijn vriendin te worden en als ze dat per ongeluk wel wordt dan kom ik haar palen op jouw wc net als de vorigequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:32 schreef whoops het volgende:
[..]
brrrrrrrrr klinkt eng...
nu al rekening houden met een vriendin die je nog niet eens hebt....![]()
ze wordt het he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:34 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
hehehe jij weet ook wel dat ze geen kans heeft om mijn vriendin te worden en als ze dat per ongeluk wel wordt dan kom ik haar palen op jouw wc net als de vorige
Ik ken homo's/bi's die het pas na hun 25ste weten... niet iedereen is er altijd mee bezig of kan zijn gevoelens helemaal plaatsenquote:hoezo weet je dat pas 3 jaar? is dat niet zo dat je het eigenlijk altijd al weet? zo gaat dat bij homo's toch ook?
Ik behandel beiden partijen voor een groot deel eigenlijk hetzelfde. Ik ben dan gewoon heel erg lief en ik vind het zowel lekker om in iemands armen te liggen of dat ík iemand in mijn armen neem. Ongeacht of het nou een vrouw of een man is. Mijn ervaring met mijn ex-vriend is dat we gewoon gelijk aan mekaar waren. Beiden mannelijk en geen van beiden nam de mannelijke rol tot zich en de ander de vrouwelijke. We waren beiden 20 dus dat scheelt misschien ook wel, maar mijn ex-sexvriend was 28 en daar ging het eigenlijk ongeveer hetzelfdequote:Wat ik me wel afvroeg, je rol binnen een relatie met een man of een relatie met een vrouw is toch wel heel anders. Hoe ga je daar dan mee om? De ene rol bevalt je misschien beter dan de andere.
Hmm ik zou dat "toedels" veranderen in "keep the soul alive" ofzoietsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zeg ook altijd toedels.
Maar ik ben hetero.
ze is doablequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:40 schreef whoops het volgende:
[..]
ze wordt het he?
vind je het heel erg dat ik nu helemaal dubbel lig vanwege je nickname?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef poepert het volgende:
ik ben denk ik wel bisexueel, ben 16 en voel me wel sexueel aangetrokken tot sommige (heel weinig) jongens... heb wel al een jaar een geweldige relatie met een meisje en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
Ja dat dacht ik ook op die leeftijd...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef poepert het volgende:
en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |