abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19575789
Ik zit nu dus Jambers te kijken en daar is een dwerg in om haar verhaal te vertellen (dwerg is trouwens vast niet de okeeje benaming... modje pas het aan naar behoeven)
En om maar meteen de topicnaam te ontkrachten: nee ik werd er niet geil van...
Maar ik vroeg me dus af.. die mensen willen natuurlijk ook sex en ongetwijfeld ook wel een keer met een mens van normale grootte . Maar ik zat me dus net af te vragen of er mensen zijn van normale grootte die dus sex willen met zulke kleine mensen... en eigenlijk nog meer: die kleine mensen zijn zo groot als kinderen van 6, zijn dus dwerg fetisjisten verkapte pedofielen?
Er kan er maar 1 de beste zijn.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:56:58 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19575867
Er zijn genoeg dwergen die met mensen van normale lengte een relatie hebben of getrouwd zijn.

En pedofilie heeft er natuurlijk helemaal geen zak mee te maken. Net alsof je wel met kinderen naar bed zou gaan als ze net zo lang zouden zijn als jij, slaat natuurlijk nergens op.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19575948
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:54 schreef GeneralFailure het volgende:
Ik zit nu dus Jambers te kijken en daar is een dwerg in om haar verhaal te vertellen (dwerg is trouwens vast niet de okeeje benaming... modje pas het aan naar behoeven)
de correcte benaming is lilliputter voor zover ik weet, dwergen komen uit de fantasy en ik denk dat veel lilliputters geen dwerg genoemd willen worden...
quote:
En om maar meteen de topicnaam te ontkrachten: nee ik werd er niet geil van...
Maar ik vroeg me dus af.. die mensen willen natuurlijk ook sex en ongetwijfeld ook wel een keer met een mens van normale grootte . Maar ik zat me dus net af te vragen of er mensen zijn van normale grootte die dus sex willen met zulke kleine mensen...
waarom zouden ze perse sex willen met een persoon van "normale" grote ?
quote:
en eigenlijk nog meer: die kleine mensen zijn zo groot als kinderen van 6, zijn dus dwerg fetisjisten verkapte pedofielen?
nee want pedofeli slaat op leeftijd niet op de grote/lengte, als je het zo bekijkt zou je iemand die van kale geslachtsdelen houdt ook als pedo kunnen zien
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:04:14 #4
38262 YOZ86
Doorzichtige user
pi_19576128
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef Posdnous het volgende:
Net alsof je wel met kinderen naar bed zou gaan als ze net zo lang zouden zijn als jij, slaat natuurlijk nergens op.

fantastische vergelijking
pi_19576265
hoe kan een pedofiel dan zien of iemand 6 is of 12? ik denk dus dat pedofilie op lengte/lichaamsbouw gebaseerd is. Dus daarom mijn vraag: zouden lilliputter fetisjisten verkapte pedofielen kunnen zijn?
(dit is trouwens niet bedoeld als bashtopic...)
pi_19576395
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:08 schreef GeneralFailure het volgende:
hoe kan een pedofiel dan zien of iemand 6 is of 12? ik denk dus dat pedofilie op lengte/lichaamsbouw gebaseerd is. Dus daarom mijn vraag: zouden lilliputter fetisjisten verkapte pedofielen kunnen zijn?
(dit is trouwens niet bedoeld als bashtopic...)
kijk eens naar een kind en dan naar een lilliputter van volwassen leeftijd, je moet wel behoorlijk wat aan je ogen mankeren als je ze niet kan onderscheiden hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:17:57 #7
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_19576510
zat net ff gratis op deluxepass.com te kijken en daar staan ook verschillende sites bij over mini's

hhahah dus er zijn nog meer fetisjisten dan alleen in Belgie
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:23:49 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19576661
quote:
Dus daarom mijn vraag: zouden lilliputter fetisjisten verkapte pedofielen kunnen zijn?
Nee hoor, mensen met dwerggroei zijn toch gewoon volwassenen in een kleiner lichaam? Pedofielen vallen op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken. Het meisje bij Jambers was 25 hoor
Trouwens, wel eens gehoord van liefde? Ik kan het me best voorstellen dat iemand verliefd zou kunnen worden op een 'klein' persoon. Waarom zou dat niet kunnen?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:25:08 #9
93683 WiZzi
don't u dare
pi_19576706
mijn vriendin is klein, en ik noem haar altijd dwergje maarja dit heeft dan weer niks met lilliputters te maken
Catch u on the flip side...
pi_19576855
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nee hoor, mensen met dwerggroei zijn toch gewoon volwassenen in een kleiner lichaam? Pedofielen vallen op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken. Het meisje bij Jambers was 25 hoor
Trouwens, wel eens gehoord van liefde? Ik kan het me best voorstellen dat iemand verliefd zou kunnen worden op een 'klein' persoon. Waarom zou dat niet kunnen?
hmmm dan nu eest een disclaimer voor ik verder reageer:
* GeneralFailure keurt pedofilie absoluut niet goed

en dan nu verder:
Dan zou het dus van een pedofiel ook liefde kunnen zijn voor kinderen?
Ik zeg nu niet dat liefde voor kleine mensen verkeerd is hoor begrijp me niet verkeerd.
pi_19576909
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:13 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kijk eens naar een kind en dan naar een lilliputter van volwassen leeftijd, je moet wel behoorlijk wat aan je ogen mankeren als je ze niet kan onderscheiden hoor
juist, die lilliputters lopen altijd zo raar, alsof ze in hun broek gepoept hebben met die beentjes zo uit elkaar.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:34:21 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19576943
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:30 schreef GeneralFailure het volgende:

en dan nu verder:
Dan zou het dus van een pedofiel ook liefde kunnen zijn voor kinderen?
Inderdaad.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19576966
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:32 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

juist, die lilliputters lopen altijd zo raar, alsof ze in hun broek gepoept hebben met die beentjes zo uit elkaar.
beetje meer respect voor mensen die het hebben zou niet ongepast zijn
die mensen worden al genoeg getreiterd voor iets waar ze niet voor gekozen
hebben en niks aan kunnen doen
pi_19576996
Emmm, bij een lilliputter zijn romp en hoofd, maar ook handen en voeten, toch vaak van normale grootte? Alleen is de beenlengte en armlengte ultrakort. Sex met zo iemand lijkt mij geen of heel weinig beperkingen op te leveren.....
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:55:35 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19577426
Mensen met dwerggroei (ik noem ze hierna maar 'dwergen') worden ook gewoon volwassen, pedofielen zullen daar nooit op vallen want die vallen op kinderen, dus zonder de mentale ontwikkeling en geslachtskenmerken die volwassen 'dwergen' wel hebben.

Ik kan me daarentegen wel weer voorstellen dat er mensen zijn die een speciale sexuele voorkeur hebben voor 'dwergen'. Net zoals dat er mensen zijn die dus op kinderen vallen, of vrouwen met blond haar of op dikkerds. Maar in de meeste gevallen hebben dwergen die een partner hebben met een normale lengte volgens mij gewoon iemand gevonden die van hen houdt als persoon en over de lichamelijke kenmerken heenkijkt.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:59:47 #16
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_19577512
circusartiesten, zo blijkt uit de Jambersaflevering....
pi_19577567
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Aventura het volgende:
Mensen met dwerggroei (ik noem ze hierna maar 'dwergen') worden ook gewoon volwassen, pedofielen zullen daar nooit op vallen want die vallen op kinderen, dus zonder de mentale ontwikkeling en geslachtskenmerken die volwassen 'dwergen' wel hebben.

Ik kan me daarentegen wel weer voorstellen dat er mensen zijn die een speciale sexuele voorkeur hebben voor 'dwergen'. Net zoals dat er mensen zijn die dus op kinderen vallen, of vrouwen met blond haar of op dikkerds. Maar in de meeste gevallen hebben dwergen die een partner hebben met een normale lengte volgens mij gewoon iemand gevonden die van hen houdt als persoon en over de lichamelijke kenmerken heenkijkt.
Maar zou je dan, als pedofiel zijnde, niet met je kindslachtoffer mee kunnen groeien en terwijl zij (voor mannen dan) van 13 ofzo groeien naar 18 en dan ouder? En dan toch bij haar blijven omdat je van haar houdt? Of zou het bij pedofielen zijn dat zodra een meisje borsten krijgt en andere volwassen trekjes dat het dan afgelopen is? Want als dat zou is zou er dus in tegenstelling wat net beweerd is voor mij dus geen liefde aanwezig zijn alleen maar lust. Dit in tegestelling tot dus bij dwergfetisjisten die dus wel liefde voelen voor hun partner.
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:08:44 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19577694
Ik denk dat pedofielen niet houden van een specifiek kind maar van kinderen in het algemeen. En inderdaad, als het volwassen wordt, dan verliest de pedofiel zijn interesse. Maar waarom gebruik je het woord 'fetisjist' steeds. Iemand die een relatie heeft met een dwerg is niet per definitie een fetisjist...Ja je hebt ze er ongetwijfeld tussen maar hoeft niet per se.
pi_19577856
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat pedofielen niet houden van een specifiek kind maar van kinderen in het algemeen. En inderdaad, als het volwassen wordt, dan verliest de pedofiel zijn interesse. Maar waarom gebruik je het woord 'fetisjist' steeds. Iemand die een relatie heeft met een dwerg is niet per definitie een fetisjist...Ja je hebt ze er ongetwijfeld tussen maar hoeft niet per se.
Okeej over dat fetisjist gebruiken heb je gelijk denkik. MAar misschien is het dan even handig om op de betekenis fetisjist verder te gaan.
Een fetisjist is voor mij namelijk iemand die voor zijn seksuele behoeftes iets opzoekt. En idd is iemand die met een dwerg getrous id niet per definitie een fetisjist maar ik denk het gros daarvan wel. Mijn oom bijvoorbeeld heeft altijd extreem dikke vriendinnen en was getrouwd met een hele dikke mevrouw. Dat vind ik dus een fetisjist.
Maar met mijn definitie van fetisjist zou je dus ook kunnen zeggen dat een pedofiel dus eigenlijk een kinder-fetish heeft.
pi_19577950
Nu dit topci verder gaat vraag ik me nog iets af:
Een pedofiele dwergfetisjist... hoe gaat dat?
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:30:32 #21
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_19578022
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Aventura het volgende:
over de lichamelijke kenmerken heenkijkt.
Bwahhahahahahh ik bescheur me.... :'( :')

whehehee...

als dit niet de allerbeste opmerking van het topic is weet ik het ook niet meer....

hoe pakkend
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:32:39 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19578065
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:30 schreef whoops het volgende:

[..]

Bwahhahahahahh ik bescheur me....

whehehee...

als dit niet de allerbeste opmerking van het topic is weet ik het ook niet meer....

hoe pakkend
Hij is briljant he, ik zat al af te wachten wanneer iemand um zou kwoten
pi_19578162
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hij is briljant he, ik zat al af te wachten wanneer iemand um zou kwoten
hehehe je hebt hem vast per ongeluk geschreven en nu doe je alsof het echt grappig bedoeld was..
mods hebben geen humor hoor
pi_19578196
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:38 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

hehehe je hebt hem vast per ongeluk geschreven en nu doe je alsof het echt grappig bedoeld was..
mods hebben geen humor hoor
nee jij trekt volle zalen

enne kom niet aan onze supermodjes!!! trouwens aventura jij komt nooit in slowchat
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:42:43 #25
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19578228
Tegen een Lilliputter zeggen: Ik hou je op de hoogte, is nooit grappig...

* Kindred_Spirits kon het niet laten.
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')