quote:Grootste zorg Tsjechen is wedstrijdbal
PRAAG - De Tsjechische voetbalselectie voor het Europees kampioenschap is aan het einde van de voorbereiding volledig fit. De enige zorg van coach Karel Brückner is de nieuwe officiële wedstrijdbal. Volgens Brückner is het met de Roteiro, gefabriceerd door Adidas, bijna onmogelijk een goede lange pass te geven.
De nieuwe bal is de enige zorg van de Tsjechen. De blessures die de selectie parten speelden, behoren tot het verleden. Tsjechië sloot het trainingskamp in Oostenrijk af met een 6-0 overwinning op het amateurelftal van Tirol.
En te zwaar..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
is ie hard![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En te zwaar..
Cocu zei zojuist hetzelfde..
nopequote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dan kunnen ze gewoon een NIKE bal halen
dan wint Nederland van Tschejiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:10 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
nope
contracten enzo, deze bal zal worden gebruiikt op het EK
Dan kun je ook wel een echt baksteen neerleggen, dat is ook een logica van niets.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:12 schreef Hedgehog het volgende:
Niet zeuren over de bal: zover ik weet speelt de tegenstander met dezelfde
ja... en?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
tijdens het wk was het toch ook al een adidas bal
Nou ja, als je jaren lang voetbalt met een andere bal en nu opeens moet spelen met een bal die een geheel andere traptechniek vereist, vind ik het wel begrijpelijk dat mensen klagen..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:20 schreef Tiemie het volgende:
Ze moeten niet zeiken, een bal is een bal
een bal is een bal - er zijn geen verschillen tochquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als je jaren lang voetbalt met een andere bal en nu opeens moet spelen met een bal die een geheel andere traptechniek vereist, vind ik het wel begrijpelijk dat mensen klagen...
Toch wel hoor, je moet je traptechniek soms wel aanpassen aan verschillende soorten ballenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
een bal is een bal - er zijn geen verschillen toch
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:10 schreef Stinkschaap het volgende:
Daar zeiken ze toch elk jaar (ok elke 2 jaar) over. Kan me nog herinneren dat de vorige (Nike)bal weer te licht en te klein was en te veel zweefte.
doelde daar opquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ja... en?
Ahaquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
doelde daar op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |