Wat maakt het uit, je kunt 'm vervangen door een andere kneus, maar per saldo maakt het heen ruk uit. Na 3 potjes ballen staan ze toch weer op Schipholquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef Suijk het volgende:
Mwah, Bouma is echt nog geen zekerheidje hoor.
Niet bedroevend slecht ofzo, maar ik zou als team niet volledig gerust tegen een topploeg starten.
Het is helemaal geen schakel, gewoon een elastiekje...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Duidelijk de zwakste schakel in de defensie,.
Kneuzen? Wat heb jij al allemaal in je leven gepresteerd dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:00 schreef supercreep het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je kunt 'm vervangen door een andere kneus, maar per saldo maakt het heen ruk uit. Na 3 potjes ballen staan ze toch weer op Schiphol
Tjongejonge, we gaan toch niet op die toer hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kneuzen? Wat heb jij al allemaal in je leven gepresteerd dan?
Ik kan met m'n lul het Wilhelmus fluiten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kneuzen? Wat heb jij al allemaal in je leven gepresteerd dan?
Hij heeft de helft van de tijd een overtreding nodig om zijn mannetje tegen te houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:53 schreef Hedgehog het volgende:
En bewijst nog maar eens hoe weinig verstand sommige mensen van voetbal hebben: hij is juist de kracht van de verdediging.
*Zucht*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind Seedorf toch wel de slechtste speler van Oranje.. wat een prutser !!
Hij deed het wel aardig vandaag en was zeker niet de slechtste..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind Seedorf toch wel de slechtste speler van Oranje.. wat een prutser !!
kom op zeg...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij deed het wel aardig vandaag en was zeker niet de slechtste..
Het viel me vandaag behoorlijk mee dat hij blijkbaar toch de bal enigszins kon drukken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef supercreep het volgende:
Seedorf moet gaan rugbyen, daar krijg je wel punten als je de bal over een lat van 8 meter rost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |