abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19575123
Komt toch duidelijk tekort voor Oranje.

Lijkt me toch dat die geen basisplaats meer heeft nu?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:35:40 #2
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19575149
Duidelijk de zwakste schakel in de defensie, .
-
pi_19575489
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:46:26 #4
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_19575520
Zeker
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
pi_19575553
Geeft een beetje het niveau van de oranje spelers aan. Slecht tot bedroevend slecht.
pi_19575763
En bewijst nog maar eens hoe weinig verstand sommige mensen van voetbal hebben: hij is juist de kracht van de verdediging. Tegen Belgie was hij ook al het beste (wanneer je die domme fout van hem over het hoofd ziet; maarja dat kan iedereen weleens gebeuren). Komop, wat heeft hij verkeerd gedaan tegen de faroer en buiten die fout tegen Belgie. In beide wedstrijden heeft hij zelfs beter gespeeld dan bijv Stam. Hij is zo'n beetje de enige speler die WEL een goed niveau haalt. Ik ben overigens echt niet de enige user die er zo over denkt (is al uit andere topics gebleken), maar flame away
pi_19575843
Mwah, Bouma is echt nog geen zekerheidje hoor.
Niet bedroevend slecht ofzo, maar ik zou als team niet volledig gerust tegen een topploeg starten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_19575977
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef Suijk het volgende:
Mwah, Bouma is echt nog geen zekerheidje hoor.
Niet bedroevend slecht ofzo, maar ik zou als team niet volledig gerust tegen een topploeg starten.
Wat maakt het uit, je kunt 'm vervangen door een andere kneus, maar per saldo maakt het heen ruk uit. Na 3 potjes ballen staan ze toch weer op Schiphol
pi_19576016
Ik vind Bouma echt top.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_19576059
Ik vind 'm ook matig.. Maar weet zo gauw niet een betere voor zijn plek

En die fout kun je wel even over het hoofd zien, maar als ie zoiets doms ook op het EK doet en je verliest er 3 punten door heb je wel een probleem...
pi_19576063
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Duidelijk de zwakste schakel in de defensie, .
Het is helemaal geen schakel, gewoon een elastiekje...

Waardeloos, en echt geen EK ganger als het aan mij zou liggen. Doe me dan maar Heitinga...
pi_19576078
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:00 schreef supercreep het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, je kunt 'm vervangen door een andere kneus, maar per saldo maakt het heen ruk uit. Na 3 potjes ballen staan ze toch weer op Schiphol
Kneuzen? Wat heb jij al allemaal in je leven gepresteerd dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_19576127
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:02 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tjongejonge, we gaan toch niet op die toer hè?
pi_19576199
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:02 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik kan met m'n lul het Wilhelmus fluiten.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:06:56 #15
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_19576212
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:53 schreef Hedgehog het volgende:
En bewijst nog maar eens hoe weinig verstand sommige mensen van voetbal hebben: hij is juist de kracht van de verdediging.
Hij heeft de helft van de tijd een overtreding nodig om zijn mannetje tegen te houden.

Maar goed, dat was dan ook wel de topspits van de Faroër Eilanden, daar heb je me.
pi_19577208
Ik stel voor dat we Stam met Cocu centraal in de verdediging plaatsen en Bouma daar voor als centraal verdedigende middenvelder
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_19577348
Bouma is toch geen topverdediger, hij kan aardig meekomen, maar hem vergelijken met Stam, kolere hij mag nog geeneens de veters van Jaap strikken..
Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.
pi_19577504
Ik vind Seedorf toch wel de slechtste speler van Oranje.. wat een prutser !!

Zo te zien hebbe jullie geen verstand van Voetbal, Stam kan wel goed verdedigen maar dat is ook het enigste wat hij kan.
Wil je het EK winnen dan heb je verdedigers nodig die een man kunne uitspelen of een kapbeweging kunnen maken, zodat je niet trug op de keeper hoeve te spele als je in gevaar bent.. (bouma, zenden heintinga enz kunnen dat)
Maar mogen het waarschijnlijk niet van Dickie Dick.

Kap beweging en gelijk een steekpass, dat is de magie van het winnen van wedstrijden !!!
Niet balletje breed of trug aarskonijne

[ Bericht 39% gewijzigd door RijstNatie op 02-06-2004 00:04:47 ]
Nothing to see here, carry on
  Trouwste user 2022 woensdag 2 juni 2004 @ 00:00:38 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_19577531
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
*Zucht*

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19577561
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Hij deed het wel aardig vandaag en was zeker niet de slechtste..
pi_19577680
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij deed het wel aardig vandaag en was zeker niet de slechtste..
kom op zeg...
ik heb heel de 2e helft op hem gelet.. die gozer mist altijd kansen.
Geeft meerdere steekpasen die bijna altijd te hard zijn...
Denkt dat tie overal mag staan waar hij wilt.
Staat constant bij het nemen van een vrije trap, omdat tie denkt dat tie goed kan plaatsen..
Hij wil op de plaats van V d Vaart spele, wat denkt die Pitabroodjes bakker wel niet?
Nothing to see here, carry on
pi_19577761
Bouma is idd niet sterk, vandaag viel het uiteraard mee omdat hij geen tegenstand had, maar tegen België bv. liep zijn mannetje hem met name in de beginfase een paar keer erg makkelijk voorbij (Bouma timede slecht met zijn tackles) en verder maakt hij wat vaak foutjes (we kunnen als term ipv "het Frank de Boertje" het "Fredje Bouma" gaan gebruiken als hij niet oppast), zie ook PSV en dat is dan niet eens op topniveau.
pi_19577791
Ik ben trouwens ook geen fan van Seedorf in oranje, maar die deed het vandaag niet slecht (maar ok, wat zegt dat tegen zo'n "tegenstander").
pi_19577967
Seedorf moet gaan rugbyen, daar krijg je wel punten als je de bal over een lat van 8 meter rost.
pi_19578027
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef supercreep het volgende:
Seedorf moet gaan rugbyen, daar krijg je wel punten als je de bal over een lat van 8 meter rost.
Het viel me vandaag behoorlijk mee dat hij blijkbaar toch de bal enigszins kon drukken.
Volgens mij heeft hij maar een keer over geschoten, en niet eens zo huizenhoog over als normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')