Foutloze wedstrijd ? In de eerste helft te weinig durf getoond door niet in te schuiven, en in de tweede helft heeft hij minimaal twee keer de bal bij het uitverdedigen pardoes in de voeten van een Duitser geschoven. Ik had niet gedacht dat ik dit ooit ging zeggen, maar wat mij betreft tegen de Tsjechen De Boer en Stam saampies....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:29 schreef Coelho het volgende:
Foutloze wedstrijd. Door gebrek aan gewicht op het middenveld heeft hij regelmatig de lange bal moeten hanteren. Dat ging in een aantal gevallen goed, in een aantal gevallen minder. Verdedigend goed gespeeld. Aanvallend 2x pech met een kopbal. Heeft zich m.i. wel bewezen. (itt Heitinga die 3-4 onnodige overtredingen maakt, waar nota bene 1x uit gescoord wordt.
En Stam is al een prutser!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:52 schreef buxz het volgende:
Bouma is toch geen topverdediger, hij kan aardig meekomen, maar hem vergelijken met Stam, kolere hij mag nog geeneens de veters van Jaap strikken..
Maar misschien wel de enige speler waar niemand een discussie over heeft of ie nou wel of niet in de basis hoortquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:39 schreef Barca het volgende:
[..]
En Stam is al een prutser!
Stam hoort niet in de basis. Hij mag op de bank in het uiterste hoekje!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:40 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Maar misschien wel de enige speler waar niemand een discussie over heeft of ie nou wel of niet in de basis hoort
Eventueel De Boer en Davids in centrum van verdediging. Overmars rechts op het middenveld, Sneijder centraal en Robben links op het middenveld. Overweeg ook Seedorf maar Van der Vaart speelt goed. Een redelijk goede actie (schot uit de draai).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef Barca het volgende:
Doel: Sar
Verdediging van rechts naar links: Reiziger, Heitinga, De Boer en Zenden
Middenveld van rechts naar links: Sneijder, Davids, Overmars
Aanvallende middenvelder: Van der Vaart
Aanvallers: Kluivert en Makaay
Robben voor de 2e helft en Pi-Air als pinch-hitter voor het laatste half uur.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van mij mag hij z'n verjaardag wel thuis bij zijn familie vieren.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Precies hetzelfde wat Stam ook fout deed. Maar daar hoor je geen haan over kraaien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef Keijs het volgende:
[..]
Foutloze wedstrijd ? In de eerste helft te weinig durf getoond door niet in te schuiven, en in de tweede helft heeft hij minimaal twee keer de bal bij het uitverdedigen pardoes in de voeten van een Duitser geschoven. Ik had niet gedacht dat ik dit ooit ging zeggen, maar wat mij betreft tegen de Tsjechen De Boer en Stam saampies....
Dat Bouma kut speelde heeft niets te maken met het feit dat hij een PSV'er is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:52 schreef mgeelh het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat ajacieden een hekel hebben aan Bouma. Geef gewoon toe dat hij goed speelde. Ik als PSV's vind Heitinga ook gewoon goed, ookal is hij Ajacied.
Ja hoor. Face it. Bouma is een kutspeler en dat heeft 'ie vanavond weer eens bewezen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:52 schreef mgeelh het volgende:
Triest hoor. Bouma was gewoon goed. Hij was iig ongeveer de enige die nog lange ballen durfde te geven. Als het dan 1 of 2 keer fout gaat is hij gelijk slecht. Stam, Heitinga en Van Bronckhorst speelden de bal maar een beetje rond. Verdedigend ook niet veel fout gedaan lijkt mij.
Ik kan mij voorstellen dat ajacieden een hekel hebben aan Bouma. Geef gewoon toe dat hij goed speelde. Ik als PSV's vind Heitinga ook gewoon goed, ookal is hij Ajacied.
Hoe wil je inschuiven als daar al 2 mensen vlak voor lopen. Dat hij (of Stam) niet kon inschuiven is een direct gevolg van het opzichtig falen van Van Der Vaartquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:32 schreef Keijs het volgende:
Foutloze wedstrijd ? In de eerste helft te weinig durf getoond door niet in te schuiven
Precies!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat Bouma kut speelde heeft niets te maken met het feit dat hij een PSV'er is.
Bouma behoorde tot de beteren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:25 schreef Barca het volgende:
Ja hoor. Face it. Bouma is een kutspeler en dat heeft 'ie vanavond weer eens bewezen!
Helemaal eens!! Zou hetzelf niet veel beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bouma behoorde tot de beteren.
Zenden, Heitinga, Mandy, Davids, Bronckhorst en vooral Van Der Vaart waren een stuk minder. Het centrale duo heeft geen enkele uitgespeelde kans weggegeven. Het waardeloze spel mag je de onzichtbare VdV en de armoedige vleugels aanrekenen.
Mee eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bouma behoorde tot de beteren.
Zenden, Heitinga, Mandy, Davids, Bronckhorst en vooral Van Der Vaart waren een stuk minder. Het centrale duo heeft geen enkele uitgespeelde kans weggegeven. Het waardeloze spel mag je de onzichtbare VdV en de armoedige vleugels aanrekenen.
Duitsland heeft één kleine kans op een uitgespeelde aanval gehad en dat was het schot van Schweinsteiger, waar Bronckhorst naar bleef kijken ipv in te grijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |