quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:08 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
kom op zeg...
ik heb heel de 2e helft op hem gelet.. die gozer mist altijd kansen.
Geeft meerdere steekpasen die bijna altijd te hard zijn...
Denkt dat tie overal mag staan waar hij wilt.
Staat constant bij het nemen van een vrije trap, omdat tie denkt dat tie goed kan plaatsen..
Hij wil op de plaats van V d Vaart spele, wat denkt die Pitabroodjes bakker wel niet?
Mijn hemel, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef nikk het volgende:
Bouma exit en een verdediging met Reiziger, Stam, Heitinga en Gio.
Ja voor in het centrumv ind ik bouma misschien ook wel te zwak. Dan maar een centrum met Heitinga en Stam..quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef nikk het volgende:
Naja, hij is in ieder geval wel een volwaardige vervanger van Frank de Boer. Maar of je daar trots op moet zijn?
Dat moet een unicum zijn. Maar zie je wel, we kunnen het wel met elkaar eens zijn/worden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik ben het met je eens.
Secondquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef nikk het volgende:
Een jaar geleden was Heitinga nog geblesseerd. Hij heeft zich keihard teruggevochten en in no time een basisplaats veroverd bij Ajax, en nationale selectie afgedwongen. Dát is karakter en vechtlust.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef Coelho het volgende:
Die staat nog niet eens een half jaar in de basis bij ajax. Fredje heeft karakter, vechtlust, is snel en kan koppen.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we dat met die andere 21 ook niet worden...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:32 schreef mitt het volgende:
Met Bouma wordt je inderdaad geen kampioen..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:58 schreef mitt het volgende:
Hiep hoi, 26 wordt ie vandaag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |